Haar duim bedoel je? Ik neem aan dat ze al oud genoeg is om te weten dat je daar niks uit kunt zuigen op onzin na natuurlijk.Oxbow wrote:ik bedoel dat ding waaraan gezogen moet worden, want als ik lam ben gaat dat soms nogal moeilijk
Active topics in Off-Topic
Moderators
maarten1410 wrote:Haar duim bedoel je? Ik neem aan dat ze al oud genoeg is om te weten dat je daar niks uit kunt zuigen op onzin na natuurlijk.Oxbow wrote:ik bedoel dat ding waaraan gezogen moet worden, want als ik lam ben gaat dat soms nogal moeilijk
-
G
...
tis maar goed dat dit een zever topic is voor de nacht
tis maar goed dat dit een zever topic is voor de nacht
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
goede morgen
Nacht zever...
Ik ga maar is op 1 oor liggen, moet morgen (of vandaag, wat jij wil) 7:30 uit.
Ik ga maar is op 1 oor liggen, moet morgen (of vandaag, wat jij wil) 7:30 uit.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik heb een heel week vakantie numaarten1410 wrote:Je zou maar vrij zijn
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik ookKryptica wrote:maarten1410 wrote: Ik heb een heel week vakantie nu
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de Shoutbox
Ik en Bart zitten er alleen

-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Haha ja en als jij maandag weer begint, lig ik vrolijk een week lang in bedKryptica wrote:Ik heb een heel week vakantie numaarten1410 wrote:Je zou maar vrij zijn
waar?Kryptica wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
https://hardtraxx.com/chat.phpStephanieMichelle wrote:waar?Kryptica wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Onder je inbox kijkenStephanieMichelle wrote:waar?Kryptica wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()