Haar duim bedoel je? Ik neem aan dat ze al oud genoeg is om te weten dat je daar niks uit kunt zuigen op onzin na natuurlijk.wrote:ik bedoel dat ding waaraan gezogen moet worden, want als ik lam ben gaat dat soms nogal moeilijk
wrote:Haar duim bedoel je? Ik neem aan dat ze al oud genoeg is om te weten dat je daar niks uit kunt zuigen op onzin na natuurlijk.wrote:ik bedoel dat ding waaraan gezogen moet worden, want als ik lam ben gaat dat soms nogal moeilijk
G
...
tis maar goed dat dit een zever topic is voor de nacht
tis maar goed dat dit een zever topic is voor de nacht
T
Donateur
3777 posts member since 2009
goede morgen
Nacht zever...
Ik ga maar is op 1 oor liggen, moet morgen (of vandaag, wat jij wil) 7:30 uit.
Ik ga maar is op 1 oor liggen, moet morgen (of vandaag, wat jij wil) 7:30 uit.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik heb een heel week vakantie nuwrote:Je zou maar vrij zijn
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Ik ookwrote:wrote: Ik heb een heel week vakantie nu
K
Donateur
last seen Feb 2014
En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de Shoutbox
Ik en Bart zitten er alleen

B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Haha ja en als jij maandag weer begint, lig ik vrolijk een week lang in bedwrote:Ik heb een heel week vakantie nuwrote:Je zou maar vrij zijn
waar?wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()
K
Donateur
last seen Feb 2014
https://hardtraxx.com/chatwrote:waar?wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Onder je inbox kijkenwrote:waar?wrote:En trouwens, iedereen die nu nog hier kijkt kom is een keer naar de ShoutboxIk en Bart zitten er alleen
![]()