Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
-
B
Heerlijk toch!
Deed dit laatst eens maar dan met het internet. Wtf je dan allemaal voor websites tegenkomthurricane wrote:ideaal moment om lekker ff youtube af te struinen naar van alles en nog wat
Deed ik laatst met redtube. Schrok me kapotSvbtwee wrote:Deed dit laatst eens maar dan met het internet. Wtf je dan allemaal voor websites tegenkomthurricane wrote:ideaal moment om lekker ff youtube af te struinen naar van alles en nog wat![]()
Oja? Ging er een wereld voor je open Martin?Martin Waus wrote: Deed ik laatst met redtube. Schrok me kapot
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Wat is het raarste, meest schokkende, meest aanstootgevende dat jullie hebben gevonden? Graag hier plaatsen.
Laat ik dat maar niet uitgebreid typen. Maar was een filmpje met 2 chinese vrouwen wat ik kreeg
Via whatsapp.
Wat daar gebeurde kwam ik van aan het kotsen.
Via whatsapp.
Wat daar gebeurde kwam ik van aan het kotsen.
Vids waar mensen elkaar letterlijk afslachten en een kopje kleiner maken. Dat vond ik een goed moment om de desbetreffende website te verlaten.
tot 2012 had je het beruchte rotten.com , daar stond alles op wat ranzig was 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heeeeey
Valt me tot nu toe binnen nog mee met de hitte, maar benieuwd hoe dat over een paar dagen is.
Hier binnen is het dus nog steeds 33 graden 
-
B
Dan is 25.5 nog wel te doen dus 
Net van mijn fiets geflikkrrt, was kut. Even vetvijver aanslingeren en morgen evalueren hoe of wat. Groet, ik.