EWAAAAAA ZWIMPIESSSSSSSS
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dag 5 in quarantaine: nog steeds verkouden en zo nu en dan uit het niets moeite met ademhalen wat erg raar is. Nog niet zo erg om een dokter lastig te vallen want mijn tempratuur blijft rond de 37,8 en ik kan redelijk probleemloos doorademen over het algemeen. Voorlopig dood ik de tijd met whisky, bier en darten. Zojuist 501 uitgegooid in 17 pijlen dus das not slecht.
Last edited by RvD on 16 Mar 2020 03:09, edited 2 times in total.
Krijg ik nog gezelschap van Martin? Of iemand anders maar gok Martien Wausland
Huuu peird, daar heb je Dimitri
In de elleboogholte he
Morgen nog eens naar t'werk... Na een paar dagen thuis zitten. Ik raak er maar niet aan gewend.
Morgen nog eens naar t'werk... Na een paar dagen thuis zitten. Ik raak er maar niet aan gewend.
Bevat jij wat voor impact dit virus op Nederland heeft?
Lastig om het grote plaatje te zien. Maar zie nu dat mijn opmerking een beetje in het niet valt. Sorry 
Geen probleem jonge! Morgen mag je dus weer? 
Ja lesgeven, aan kinderen die er niet zijn
Dus het zal wel wat anders worden.
Aha. Geef je les op een school? Is dat je full-time baan?
Ja, dat is het. Maar kan mij voorstellen dat er minder fortuinlijke beroepen zijn op dit moment.
Hoelaat tot hoelaat moet je morgen dan? Lang dagje of een kort dagje? En doe je nu de lessen digitaal?
Ja normale uren, maar komt er nog eens bij dat ik sport geef dus dat maakt het allemaal wat complexer.
Zo dat moet ook het langste gesprek geweest zijn hier.
Ik ga pitten. Laters
Haha, echt he? Welterusten kerel en werkse.
Zo te zien is het hier aardig gezellig geweest afgelopen nacht 
RvD wrote:Krijg ik nog gezelschap van Martin? Of iemand anders maar gok Martien Wausland