dellionNL wrote:
Hi ha hoi.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zit een keer geconcentreed huiswerk te maken en in een keer is het 01:22, ik ga maar eens naar bed 
-
D
...aaaannndddd it's gone.Delt-A wrote:Ik zit een keer geconcentreed huiswerk te maken en in een keer is het 01:22, ik ga maar eens naar bed
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
sjobieception.sjobie wrote:sjobie wrote:![]()
Nacht Topic!!!!!!
Wak-Wak-Wakker worden!!
Wak-Wak-Wakker worden!!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
hoi
-
D
Hoi 
-
K
dellionNL wrote:Hoi
Morgen weer lekker huilen dat je een stoornis hebt
-
D
Wat ben jij een zielig persoon zeg.kaboem wrote:dellionNL wrote:Hoi
Morgen weer lekker huilen dat je een stoornis hebt
Het is logisch als je een persoon tegenkomt die hetzelfde heeft erover te praten. Zeker als je net als ik geen idee had wat het precies inhield. Stop met janken.
als je hetzelfde had was je waarschijnlijk niet om half 3 's nachts nog wakker droeftoeter
-
D
Ik had overdag geslapen. Bovendien denk ik niet dat een speciaal centrum die zich daarmee bezig houd fouten maakt.tommetjeuh wrote:als je hetzelfde had was je waarschijnlijk niet om half 3 's nachts nog wakker droeftoeter
Last edited by dellionNL on 09 Oct 2012 12:40, edited 1 time in total.
-
K
ritallion heb je ritalin op, het is geen nacht meer hoor.dellionNL wrote:Ik had overdag geslapen.tommetjeuh wrote:als je hetzelfde had was je waarschijnlijk niet om half 3 's nachts nog wakker droeftoeter
-
C
Heren, volgens mij is dit toch echt het NACHTtopic.
Dus discussieer na 0:00 maar verder!
-
K
Chris Two wrote:Heren, volgens mij is dit toch echt het NACHTtopic.
Bedankt had het nog niet gezien
-
M
Doe het zelf dan ook sukkel!Chris Two wrote:Heren, volgens mij is dit toch echt het NACHTtopic.
Nachttopic "I'm here to WAKE you UP!!!!"
-
D
De ultieme manier om iedereen weg te jagen, je word bedankt.mikeee wrote:Nachttopic "I'm here to WAKE you UP!!!!"
hier ga ik me voor schamen morgen. toch maar even veranderen
-
D
Obvious troll is obvious. @ dat wat je schreef voor veranderenjordifcg wrote:hier ga ik me voor schamen morgen. toch maar even veranderen