mensen die uberhaupt nog online denken te zijn, kom in de shout !!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Welterusten.
-
D
Hoi!
Nog even lekker tennis kijken vannacht
Nog even lekker tennis kijken vannacht
-
D
Hoi!
Tennis?
Tennis?
-
D
geilaardsjobie wrote:Geef je hyves isDysphoria wrote:
Jaaaa tennis. Mijn favoriete sport. Helaas is er vrouwentennis op. Maar een genietmomentje is dan weer Ana Ivanovic. Mooie techniekDysphoria wrote:Hoi!
Tennis?
-
D
Jij bent meer van de mannentennis? 
Jup, beter tennis en sneller. Lijkt misschien gek om te zeggen dat mannentennis leuker is om naar te kijken, maar vergelijk het bijvoorbeeld eens met het voetbal. Er zijn denk ik weinig mensen die het vrouwenvoetbal prefereren boven het mannenvoetbalDysphoria wrote:Jij bent meer van de mannentennis?
-
D
Ik vat hem, alleen het kan fout klinken/ overkomen. 
hyvesDysphoria wrote:Ik vat hem, alleen het kan fout klinken/ overkomen.
Ga eens vrouwenvolleybal kijken jijDaveytl wrote:Jup, beter tennis en sneller. Lijkt misschien gek om te zeggen dat mannentennis leuker is om naar te kijken, maar vergelijk het bijvoorbeeld eens met het voetbal. Er zijn denk ik weinig mensen die het vrouwenvoetbal prefereren boven het mannenvoetbalDysphoria wrote:Jij bent meer van de mannentennis?
Ja dat kan, maar zo bedoel ik het nietDysphoria wrote:Ik vat hem, alleen het kan fout klinken/ overkomen.
Doe ik af en toeSteffnov wrote:Ga eens vrouwenvolleybal kijken jijDaveytl wrote:Jup, beter tennis en sneller. Lijkt misschien gek om te zeggen dat mannentennis leuker is om naar te kijken, maar vergelijk het bijvoorbeeld eens met het voetbal. Er zijn denk ik weinig mensen die het vrouwenvoetbal prefereren boven het mannenvoetbalDysphoria wrote:Jij bent meer van de mannentennis?
na 140uur skyrim nog steeds verslaafd 
-
D
truste
Ben je niet lekker?Dysphoria wrote:truste
Niet eerlijk, ik moet er om 07:00 alweer uit
Ik heb tot woensdag vrijGrozny wrote:Niet eerlijk, ik moet er om 07:00 alweer uit