+1 trusten!Kryptica wrote:Maar ik denk dat het tijd is om te gaan slapen![]()
Tot later Oostzaner !
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
nee ik ben er ook nog maar ga nnu slapen 
En ik ben er weer! Leuk avondje uit gehad
.
Mooi, waar is het avondje uit geweest?Sunboom wrote:En ik ben er weer! Leuk avondje uit gehad.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Ravenwood wrote:LOS!
Ben zelf bij Harders Plaza geweest, dat ook nooit meer..maarten1410 wrote:Mooi, waar is het avondje uit geweest?Sunboom wrote:En ik ben er weer! Leuk avondje uit gehad.
Het is dat we met een grote groep gingen (anders al helemaal niet gegaan).
Conclusie: Kut muziek, kut publiek, kut security, fuckin mooi gebouw. Oh ja, en er is weer eens iemand neergestoken. Turkentent.
Last edited by Mol on 28 Dec 2009 00:19, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
yep idd een baggertentMol wrote:Ben zelf bij Harders Plaza geweest, dat ook nooit meer..maarten1410 wrote:Mooi, waar is het avondje uit geweest?Sunboom wrote:En ik ben er weer! Leuk avondje uit gehad.
Conclusie: Kut muziek, kut publiek, kut security, fuckin mooi gebouw. Oh ja, en er is weer eens iemand neergestoken. Turkentent.
ik woon er vet dicht bij maar ik ben er ook maar 1 keer geweest
Haha gast waar woon je dan! Ik woon namelijk ook redelijk dichtbij! Hulshorst powah 
als jullie er nou maar niet achter komen dat jullie eigenlijk buren zijn en al sinds dat jullie 5 waren ruzie hebben xD
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zeewolde bitchMol wrote:Haha gast waar woon je dan! Ik woon namelijk ook redelijk dichtbij! Hulshorst powah
Pffff, ben der nog nooit geweest maar heb dus gelukkig ook nog nooit de neiging gehad om daar naartoe te gaan. Een van mijn vaste barmannen uit de Rumours in Amersfoort (jeuhj!) staat daar nu wel achter de bar maar voor die paar gratis drankjes sla ik Hardersplaza lekker overrrrr.Mol wrote:Ben zelf bij Harders Plaza geweest, dat ook nooit meer..maarten1410 wrote:Mooi, waar is het avondje uit geweest?Sunboom wrote:En ik ben er weer! Leuk avondje uit gehad.
En ik ga slapen, nog even mijn handtekening oefenen en dan morgen waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van een mooie Passat
Daar heb je het gedonder al
, wat een hoerendorp vind ik dat. M'n halve school kwam ongeveer uit Zeewolde.
Ik ken maar 3 chille zeewoldenaren
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
hehe wie dan?Mol wrote:Daar heb je het gedonder al, wat een hoerendorp vind ik dat. M'n halve school kwam ongeveer uit Zeewolde.
en @maarten,
de rumours is ook een ballentent, daar heb je ook maar twee hardstylenummers per avond en wel: nothing else matters en rock civalisation, en om 03:30 exact word atijd lean back gedraaid
Jelger, Mick (is naar Duitsland verhuist xD) en Guido, die woont nu in Deventer.
MAG NIET! DIT WAS NA 6:00 OOOOOH!Nick wrote:
Ja is het ook hahaha. Tis zo veranderd de laatste jaren, een groot tuighonk geworden. Maargoed, vroeger, was het best wel leukdj-rico01 wrote:hehe wie dan?Mol wrote:Daar heb je het gedonder al, wat een hoerendorp vind ik dat. M'n halve school kwam ongeveer uit Zeewolde.
en @maarten,
de rumours is ook een ballentent, daar heb je ook maar twee hardstylenummers per avond en wel: nothing else matters en rock civalisation, en om 03:30 exact word atijd lean back gedraaid