Hoop niet dat alle donateurs hier op Hardtraxx zo zijn.The-Znayzer wrote:oh is het er zon ééntjeDysphoria wrote:Biscuit is een man met lichtelijke pedofiele voorkeuren, verder is het een prima kerel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Neuh. Biscuit heeft alleen wat smartengeld betaald zodatie niet gebanned kan worden
-
D
Is The-Znayzer wel helemaal zuiver dan?
Steffnov wrote:Neuh. Biscuit heeft alleen wat smartengeld betaald zodatie niet gebanned kan worden
Klinkt als een conspiracy theory
-
D
Dat Hardtraxx dit allemaal toelaat! 
Ja, soort butterfly effect, maar dan andersDysphoria wrote:Dat Hardtraxx dit allemaal toelaat!
Wij zijn allemaal onderdeel van een groter geheel om de hard dance scene de nek om te draaien. Don't you see? We worden niet zomaar Haattraxx genoemt. Denk maar na. Wanneer word je het meest gehaat? Als je iets probeert te veranderen. En dat gaat gebeuren, de eerste stap riching commerciäliteit is al gezet, en meerdere zullen volgen. En zolang wij hier zitten, ons af te zetten tegen de commercie, en daarmee de massa zich tegen "die haters" af zet...zijn wij debet aan de vernieling van onze zo geliefde muziek. Ja Jor-D, lees dit maar goed, wij hebben je door. En wij zullen er tegenin gaan. Vanaf nu, is alle commercie mooi. Vanaf nu, zijn de Psyko Punkz onze goden. VANAF NU, ZIJN WIJ LOVETRAXX. ZODAT DE MASSA ZICH TEGEN ONS AFZET, EN HET HARDE WERK MOOI VIND! WHO'S WITH ME!? You can't change the past...cleanse the future, for your own sake, and generations after us. You can be the change, no, you ARE the change!Olijfboompje wrote:Steffnov wrote:Neuh. Biscuit heeft alleen wat smartengeld betaald zodatie niet gebanned kan worden
Klinkt als een conspiracy theory
-
D
Haattraxx klinkt zo negatief, doe mij maar Lovetraxx! 
Heel goed. Mensen, neem een voorbeeld aan deze jongen. Schitterend om te zien, ik word er emotioneel van *snif*. Dit zijn de mensen die we nodig hebben, mensen die verantwoording durven nemen...i salute thee, Dysphoria!Dysphoria wrote:Haattraxx klinkt zo negatief, doe mij maar Lovetraxx!
Lovetraxx klinkt wel nice.Steffnov wrote:Heel goed. Mensen, neem een voorbeeld aan deze jongen. Schitterend om te zien, ik word er emotioneel van *snif*. Dit zijn de mensen die we nodig hebben, mensen die verantwoording durven nemen...i salute thee, Dysphoria!Dysphoria wrote:Haattraxx klinkt zo negatief, doe mij maar Lovetraxx!
Ik trek alvast mijn zweepje en kinky suit uit de kast!
-
D
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier op moet antwoorden. 
SorryDysphoria wrote:Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier op moet antwoorden.
Wil er ook wel Harddruxx van maken, maar dat is ook weer zo...
Steffnov wrote:Wil er ook wel Harddruxx van maken, maar dat is ook weer zo...
Hoezo dat dan?
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009

-
M
Goedeavond
yay nog net op tijd om hier te posten, dalijk pizza eten

Muha net een zak nibbit op, bleek voor mn nichtje te wezen 
Ik ken het iets anderssjobie wrote:Muha net een zak nibbit op, bleek voor mn nichtje te wezen
Zie een zak chips in de kast liggen waar ik net zin in heb, eet de zak op en dan kom ik erachter dat hij van mijn broer was, meestal is hij er niet echt blij mee
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Al even geleden dat ik hier nog eens wat in gepost heb. Hoe gaat het hier jongens? 
TopppppppppppppppbRt_ wrote:Al even geleden dat ik hier nog eens wat in gepost heb. Hoe gaat het hier jongens?
Lekkerrrrrrrrrrrsjobie wrote:TopppppppppppppppbRt_ wrote:Al even geleden dat ik hier nog eens wat in gepost heb. Hoe gaat het hier jongens?