Dakpan heeft toch redelijk gelijk. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Leg eens uitDysphoria wrote:Dakpan heeft toch redelijk gelijk.
-
D
Had ik anders al antwoord op gegeven 
Overigens doet ook RtB me weinig...toch jammer. P2 was wel vet. Idem met bijvoorbeeld Everything Changes.
Overigens doet ook RtB me weinig...toch jammer. P2 was wel vet. Idem met bijvoorbeeld Everything Changes.
-
D
Klopt, maar dat ontneemt het feit niet aangezien dit weer zo'n soort situatie is.Steffnov wrote:Had ik anders al antwoord op gegeven
Het kwam alleen ter sprake anders hoor. Kan ik ook vrij weinig aan doen. Schaam me er ook niet voorDysphoria wrote:Klopt, maar dat ontneemt het feit niet aangezien dit weer zo'n soortgelijke situatie is.Steffnov wrote:Had ik anders al antwoord op gegeven
Zippyshare doet kut, morgen krijg je hemDysphoria wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/het-grote-almachtig-zever-topic-2-t14060-30075.html
Maar waar blijft mijn zippy?
Jammer, het zijn alledrie topplaten imoSteffnov wrote:Had ik anders al antwoord op gegeven
-
D
Hoeft ook niet. Viel me alleen op.Steffnov wrote:Het kwam alleen ter sprake anders hoor. Kan ik ook vrij weinig aan doen. Schaam me er ook niet voorDysphoria wrote:Klopt, maar dat ontneemt het feit niet aangezien dit weer zo'n soortgelijke situatie is.Steffnov wrote:Had ik anders al antwoord op gegeven
Luister toch liever een plaat als Abandon of Isolation...
Don't get me wrong, vroeger erg veel HS geluisterd, heb ook nog steeds een collectie van 2200+ HS platen, maar...het doet me tegenwoordig niet veel meer.
Don't get me wrong, vroeger erg veel HS geluisterd, heb ook nog steeds een collectie van 2200+ HS platen, maar...het doet me tegenwoordig niet veel meer.
Ook lekker
Achja, over smaak valt niet te twisten!
Achja, over smaak valt niet te twisten!
Bedoel dus deze twee, mocht dat niet duidelijk zijn 
View on YouTube
View on YouTube
En inderdaad, over smaak valt niet te twisten
View on YouTube
View on YouTube
En inderdaad, over smaak valt niet te twisten
Ik ken ze ja, luister ook genoeg hardcore 
sjobie wrote:Ik ken ze ja, luister ook genoeg hardcore
2e is niet de bekendste, dus ik denk, gooi hem er ff tussen
Dan zit ik toch diep genoeg in de hardcore 
Maar wel weer 1 van de bekendste crossbreed platensjobie wrote:Dan zit ik toch diep genoeg in de hardcore
Voor mij begint de grens bij "diep genoeg erin" als je Rocket Fuel kent
Kennen wel, vind er alleen niet zo heel veel aan, zoeiezo trekt sei2ure me niet echt 
+1sjobie wrote:Kennen wel
-1sjobie wrote:vind er alleen niet zo heel veel aan
- veel. Heel veel.sjobie wrote:zoeiezo trekt sei2ure me niet echt
Sorry hoor 
Maar;
Maar;
sjobie wrote:Achja, over smaak valt niet te twisten!
Steffnov wrote:En inderdaad, over smaak valt niet te twisten
Blijft een kwestie van smaak, of niet?Steffnov wrote:Ik bedoel jou, in mijn aanzien
Daarom kun je wel in mijn aanzien dalen als je niet van Sei2ure houdt 
Scorn of a Dying Glare dan?
Dat is waar!Steffnov wrote:Daarom kun je wel in mijn aanzien dalen als je niet van Sei2ure houdt
armageddon project, die kicks rammen wel lekker door, is een lekkere track ja!
Ga je toch weer een beetje omhoog