Stik voor 5Squirrie wrote:Skik voor 10
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oke, ik gooi de verdubbelaar erin!Olijfboompje wrote:Stik voor 5Squirrie wrote:Skik voor 10
Klik maal 10 dus?Squirrie wrote:Oke, ik gooi de verdubbelaar erin!Olijfboompje wrote:Stik voor 5Squirrie wrote:Skik voor 10
Nee, voor 20Chukkels wrote:Squirrie wrote:Slik voor 10
Okee, wat doen we nu..
5
10
20?
zeg het maar
5
10
20?
zeg het maar
870?Squirrie wrote:Okee, wat doen we nu..
5
10
20?
zeg het maar
Poeeh, nee zoveel vingers heb ik niet!Olijfboompje wrote:870?Squirrie wrote:Okee, wat doen we nu..
5
10
20?
zeg het maar
Wel zoveul hersencelleng tokSquirrie wrote:Poeeh, nee zoveel vingers heb ik niet!Olijfboompje wrote:870?Squirrie wrote:Okee, wat doen we nu..
5
10
20?
zeg het maar
Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig 
Of tijdens de nationele hersencel tel dagSquirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
Oja kut die is woensdag hé.. Moet ik wel even vrij vragenOlijfboompje wrote:Of tijdens de nationele hersencel tel dagSquirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
True that manSquirrie wrote:Oja kut die is woensdag hé.. Moet ik wel even vrij vragenOlijfboompje wrote:Of tijdens de nationele hersencel tel dagSquirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
POf de dinsdag kan ook nog
Ja ik zal eens kijken! Heb op di + wo geen verplichte colleges, dus alle tijd voor een hersencelteldag! 
De MRI is kut. Echt gigantisch kutgeluid!Squirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
Ik heb de MRI met disco-uitvoering, lasershow, DJ, MC.. alles erop en eraan!Chukkels wrote:De MRI is kut. Echt gigantisch kutgeluid!Squirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
Klinkt als muziek in de oren...Chukkels wrote:De MRI is kut. Echt gigantisch kutgeluid!Squirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
Beetje zoals hardstyle enzo...
Lekkere takke herrieOlijfboompje wrote:Klinkt als muziek in de oren...Chukkels wrote:De MRI is kut. Echt gigantisch kutgeluid!Squirrie wrote:Hmm .. Dunno, ik zal ze vd week eens even tellen als ik in de MRI lig
Beetje zoals hardstyle enzo...
Ja, het is geen popmuziek he.Squirrie wrote: Lekkere takke herrie
Geen mooie zang enzo!
Ik ga er altijd wel bij zingen, marco borsato teksten zingen op feestjes! Wat wil een mens nog meerOlijfboompje wrote:Ja, het is geen popmuziek he.Squirrie wrote: Lekkere takke herrie
Geen mooie zang enzo!
Ja!Squirrie wrote:Ik ga er altijd wel bij zingen, marco borsato teksten zingen op feestjes! Wat wil een mens nog meerOlijfboompje wrote:Ja, het is geen popmuziek he.Squirrie wrote: Lekkere takke herrie
Geen mooie zang enzo!
Empire of the sun van Zany, jwt!
Blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg
En wat dacht je van deze dan "En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt"!
Lekker Frank Boeijen meezingen, heeeeeeeeeerlijk
Rest vh feest boeit me niet, als ik maar even kan zingen
Lekker Frank Boeijen meezingen, heeeeeeeeeerlijk
Ja tok!Squirrie wrote:En wat dacht je van deze dan "En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt"!
Lekker Frank Boeijen meezingen, heeeeeeeeeerlijkRest vh feest boeit me niet, als ik maar even kan zingen
Als ik niet mee kan zingen en in mijn handjes kan klappen is mijn feestje niet geslaagd
Zullen we keer samen gaan naar feestje? Wij delen dezelfde ideeën!