Tsja.. Het is nog weekend he! Daar moet je van genietenbiscuit wrote:iedereen is op zn belgisch zuipen.Antraxus wrote:Tis niet druk vnv wel?
vandaag, morgen.
maandag mogen het gezelschap zich bijeen voegen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan meld ik mij ook maar he 
Moet over 6 uurtjes wel al weer op, maar i don't care.
Die hardpepepe wrote:Dan meld ik mij ook maar he
haha, is maar n verjaardag van mn oma.Antraxus wrote:Die hardpepepe wrote:Dan meld ik mij ook maar he
Moeten om 8 uur al vanuit zuid-holland naar groningen rijden, dus mocht ik ECHT maar dan ook ECHT moe zijn, dan slaap ik nog wel ff in de auto
Of je neemt gewoon portable dvd schermpjes meepepepe wrote:haha, is maar n verjaardag van mn oma.Antraxus wrote:Die hardpepepe wrote:Dan meld ik mij ook maar he
Moeten om 8 uur al vanuit zuid-holland naar groningen rijden, dus mocht ik ECHT maar dan ook ECHT moe zijn, dan slaap ik nog wel ff in de auto
Trusten!Project 141 wrote:Geen zin om te slapen![]()
Trusten!
Ik ook niet btw.
-
G
ik ook niet, maar mn lichaam heeft het nou eenmaal nodig 
Denk kom hier ook eens een kijkje nemen
, totaal niet moe.
Dan maar Southpark-Family Guy-American Dad
-
E
KAPOT RAGGEN EN BEUKEN. VOL OP DE BEATS EN DREUNEN VAN FLINK HARDE TRACKS DIE JE RAMEN LATEN BARSTEN. KLAAR KOMEN OP ELKE KICK.
KAPOT GAAN VAN DE WARMTE. KNOEPHARD.
daarom hou ik van hardstyle.
Maar eerst de non-humor van FrasierSquid wrote:Denk kom hier ook eens een kijkje nemen, totaal niet moe.
Als je dan toch van beats en dreunen houdt...biscuit wrote:KAPOT RAGGEN EN BEUKEN. VOL OP DE BEATS EN DREUNEN VAN FLINK HARDE TRACKS DIE JE RAMEN LATEN BARSTEN. KLAAR KOMEN OP ELKE KICK.
View on YouTube
En dan kan ik ze nog wel harder vinden
Bleef bijna n meisje bij me slapen echt jammer dat ik moet werken want ze is echt geweldig 
-
T
Zo maar eens slapen genoeg bier op vandaag 
Dat was ik eigenlijk
ik had het je eerder moeten zeggen sorry
Kom teruuuuuuuuug550decibel wrote:Dat was ik eigenlijkik had het je eerder moeten zeggen sorry
Ben me nestel kwijt dus ff zoeken en dan kom ik 
-
E
**kuch**Chloroform**kuch***D-Nemacyst wrote:Bleef bijna n meisje bij me slapen echt jammer dat ik moet werken want ze is echt geweldig
Bless youbiscuit wrote:**kuch**Chloroform**kuch***D-Nemacyst wrote:Bleef bijna n meisje bij me slapen echt jammer dat ik moet werken want ze is echt geweldig
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD aan degene wiens intitialen zijn geaardheid aangeven...puur om wie hij is550decibel wrote:Gerard joling?