Ik raakte verdwaald in het bier meerD-Nemacyst wrote:Nee er stonden teveel kroketten voor.Banaanslak wrote:Heeft er al iemand de weg naar het frikandellenbos gevonden?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Wel de methadondrollenkliniek gevonden?mikeee wrote:Ik raakte verdwaald in het bier meerD-Nemacyst wrote:Nee er stonden teveel kroketten voor.Banaanslak wrote:Heeft er al iemand de weg naar het frikandellenbos gevonden?
Nee wel de dagjesmensengaskamer, maar die werd opgeheven door het Geallieerdenq-dancebeleid.Banaanslak wrote:Wel de methadondrollenkliniek gevonden?mikeee wrote:Ik raakte verdwaald in het bier meerD-Nemacyst wrote:
Nee er stonden teveel kroketten voor.
-
B
Sorry maar daar heb ik niets aan want dat zocht ik niet.
Sorry, dat we je niet kunnen helpen volgende keer beter.Banaanslak wrote:Sorry maar daar heb ik niets aan want dat zocht ik niet.
Weet je wat wel helpt coma zuipen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Bitchez.Danny H wrote:snitches.
zijn wel veel internet gangsters hier op hardtraxx met dat commentaar op die tracks steeds

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Langs wegen vind je genoeg frikandellenbossen... Die naast die picknick stopsBanaanslak wrote:Heeft er al iemand de weg naar het frikandellenbos gevonden?
Haha South ParkSunboom wrote:Bitchezzzzz
nachtbrakers!
tot 6 uur opblijven om je pa broertje en zusje uit te zwaaien is hels
vooral als iedereen offline gaat 
-
B
Ik niet.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Joowzzzz 
Kut, moet ik het nog bij mijn eigen verzameling houden ook
Voor het eerst in...erg lang op Zaterdag vrij doordat het werk op tijd klaar was, aka rustig op werk. En dan tot dit soort tijden online zijn.
Jeuj
Jeuj
Pas ook nog gedaan, 3x een ps3 in 1 kamer. En dan 12 vs 12 war doen op CoD Black OpsDaveytl wrote:Gamenacht met de vrienden
nog steeds aan het pommeren, ik ben ook bezig, meet me @ shoutbox om half 4, eerst effe peukie dampen!Rawbin wrote:Pas ook nog gedaan, 3x een ps3 in 1 kamer. En dan 12 vs 12 war doen op CoD Black OpsDaveytl wrote:Gamenacht met de vrienden