Schijndel
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
-
T
Nou mensen het was erg gezellig. Vanaf vrijdag ochtend tot nu
weltrusten en tot de volgende spacenacht 
oostelbeers (Noord-brabant)
als ik het nu in de koelkast leg is het wel koud tegen de tijd dat jij bent gearriveerd
als ik het nu in de koelkast leg is het wel koud tegen de tijd dat jij bent gearriveerd
-
D
koud? dan is het zelfs bevrorenRobertV wrote:oostelbeers (Noord-brabant)
moet vnuit Deventer (overijssel) komen
ach als je goed doorfietst een weekje!DarkestSymphony wrote:koud? dan is het zelfs bevrorenRobertV wrote:oostelbeers (Noord-brabant)
als ik het nu in de koelkast leg is het wel koud tegen de tijd dat jij bent gearriveerdhou er rekening mee dat ik over een maand er nog niet ben
moet vnuit Deventer (overijssel) komen
-
A
vrachtwagenchauffeur
toet toet
toet toet
-
M
toet
nothing more then one toet was needed to put me aside 
Kan echt niet slapen..kapot warm en klam hier in bed
..en het is best rustig hier 
idd .. veels te warm slaap ook niet nu duhh logisch anders zit ik hier niet :')Intervention wrote:Kan echt niet slapen..kapot warm en klam hier in bed..en het is best rustig hier
Idd alleen jammer dat het zo rustig isroberttt wrote:idd .. veels te warm slaap ook niet nu duhh logisch anders zit ik hier niet :')Intervention wrote:Kan echt niet slapen..kapot warm en klam hier in bed..en het is best rustig hier
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
haha hier staat nu een heerlijk koel windjeroberttt wrote:idd .. veels te warm slaap ook niet nu duhh logisch anders zit ik hier niet :')Intervention wrote:Kan echt niet slapen..kapot warm en klam hier in bed..en het is best rustig hier
Ohh dat wil ik ool aircoRAW-vizion wrote:haha hier staat nu een heerlijk koel windjeroberttt wrote:idd .. veels te warm slaap ook niet nu duhh logisch anders zit ik hier niet :')Intervention wrote:Kan echt niet slapen..kapot warm en klam hier in bed..en het is best rustig hier
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik ben zo slapen... weltrusten alle hardetrekkers 
-
G
slaap zacht jungskes!
KSwoosh wrote:slaap zacht jungskes!
KSwoosh wrote:slaap zacht jungskes!
Is te warm slapen gaat hem echt niet worden 
Heb echt zo'n honger..
Ik ga nog maar even een eitje bakken