Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 299  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

haha u mad bro ?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 01:55 

djpatt schreef:
haha u mad Japan?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 02:22 

Hardtraxx Veteran

Maandag :yay:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 03:08 

rustig hier

naja weltruste
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 04:06 

Donateur

Halloooo
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:02 

Hardtraxx Veteran

Vandaag ook maar eens nachtelijk bezig zijn. Leren voor geschiednis van de Aarde, allerlei enge termen enzo. Bah.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:03 

Bierkoning

trusten :yawn:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vandaag ook maar eens nachtelijk bezig zijn. Leren voor geschiednis van de Aarde, allerlei enge termen enzo. Bah.

Je heb toch een atlas erbij neem ik aan? :P De tijdperken enzo bedoel je of? Krijt enzo is erg weggevallen :lol:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:07 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Khadber schreef:

Je heb toch een atlas erbij neem ik aan? :P De tijdperken enzo bedoel je of?

Ik heb geen altas van alle tijden, jij wel?

Nieuw woord voor galgje: archaeocyathidi. Dit waren de eerste sponsachtige dieren, gevormd in riffen zo'n 500 miljoen jaar geleden.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
mrazura schreef:
Khadber schreef:

Je heb toch een atlas erbij neem ik aan? :P De tijdperken enzo bedoel je of?

Ik heb geen altas van alle tijden, jij wel?

Nieuw woord voor galgje: archaeocyathidi. Dit waren de eerste sponsachtige dieren, gevormd in riffen zo'n 500 miljoen jaar geleden.

Hm ik geloof dat er wel een aantal in staan iedergeval. Maar ik heb daar zelf dan ook geen examen in gedaan alleen in het systeem aarde zelf hoe dit werkt. U doet archeologie of?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:13 

Hardtraxx Veteran

Nee, Aardwetenschappen. Ben nu dus met een vakje geschiedenis vd Aarde bezig. Vind het op zich wel leuk, maar niet super ofzo. Het leukste vond ik gewoon de die-hard geologie. Lekker door een veld lopen en gesteentelagen dateren en aan elkaar linken.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nee, Aardwetenschappen. Ben nu dus met een vakje geschiedenis vd Aarde bezig. Vind het op zich wel leuk, maar niet super ofzo. Het leukste vond ik gewoon de die-hard geologie. Lekker door een veld lopen en gesteentelagen dateren en aan elkaar linken.

Ow gaaf kijk je dan naar het verschil in sedimentlagen enzo? of met paleomagnetisme?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:19 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Khadber schreef:

Ow gaaf kijk je dan naar het verschil in sedimentlagen enzo? of met paleomagnetisme?

Hangt er puur vanaf welke richting je op gaat. Het is echt een bizar brede studie. Ik ben nu nog bezig met kijken wat ik mooi vind. Ik neig naar geologie in combinatie met GPS-beelden. Ik wil in ieder geval niet de geochemie of de biogeologie in, doodeng.

Die zeebeving van afgelopen week was voor ons dus ook heel relevant en interessant. We hebben er vandaag een actualiteitencollege over gehad. Heel mooi om te zien hoe actueel het is. Ook 1 van onze docenten (Rob Goovers) heeft bij de NOS en vanavond bij RTL nieuws gezeten.

Ben nu inderdaad veel met sedimentair bezig door een ander vakje. Dat is aan de ene kant wel aardig (stroomribbels en dergelijke), maar soms ook dodelijk saai.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:
biiitcheeeez

zeeeehctiiib
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:25 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
mrazura schreef:
Khadber schreef:

Hangt er puur vanaf welke richting je op gaat. Het is echt een bizar brede studie. Ik ben nu nog bezig met kijken wat ik mooi vind. Ik neig naar geologie in combinatie met GPS-beelden. Ik wil in ieder geval niet de geochemie of de biogeologie in, doodeng.

Die zeebeving van afgelopen week was voor ons dus ook heel relevant en interessant. We hebben er vandaag een actualiteitencollege over gehad. Heel mooi om te zien hoe actueel het is. Ook 1 van onze docenten (Rob Goovers) heeft bij de NOS en vanavond bij RTL nieuws gezeten.

Ben nu inderdaad veel met sedimentair bezig door een ander vakje. Dat is aan de ene kant wel aardig (stroomribbels en dergelijke), maar soms ook dodelijk saai.

Heb je mogelijk wat digitale uittreksels/data waar ik eens doorheen kan lezen ik vind het opzich wel interessant namelijk :P Misschien wat aantekeningen van het college o.id. :P
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Zit je op de Universiteit Utrecht?
Dinsdag 15 maart 2011, 11.00 - 12.45
Ruppert Blauw, Uithof Utrecht

College over de Aardbeving en de tsunami. Als je zin hebt kun je wel even kijken. Ik heb verder weinig aantekeningen gemaakt.

Je kunt waarschijnlijk zo binnenlopen.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:29 

They see me rollin'
<---
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

http://www.uu.nl/FACULTY/GEOSCIENCES/NL ... fault.aspx

http://www.geo.uu.nl/Research/Seismology/rt_index.htm (seismogram, onderin een datumchecker, kan leuk zijn)

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zit je op de Universiteit Utrecht?
Dinsdag 15 maart 2011, 11.00 - 12.45
Ruppert Blauw, Uithof Utrecht

College over de Aardbeving en de tsunami. Als je zin hebt kun je wel even kijken. Ik heb verder weinig aantekeningen gemaakt.

Je kunt waarschijnlijk zo binnenlopen.

Ja die zou ik graag bekijken, maar nee helaas ik zit op school in Den Haag en heb morgen zelf ook colleges :P
Worden de colleges trouwens niet opgenomen bij julie?

Hardtraxx Veteran

nog ff low-e - ridin luisteren en ik kan met een glimlach naar bed
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:34 

Hardtraxx Veteran

Filmpje aan het kijken!
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:40 

man ik heb koppijn :/
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
man ik heb koppijn :/