nvm
Last edited by Style on 30 Jul 2013 17:12, edited 1 time in total.
a-troxx wrote:
Only allowed between 00:00 and 06:00![]()
Ja sorry man maar ik moet zo hard schijten, dat ik hem eerst even open.....bRt_ wrote:Dacht ik ga hem eens openen
Dank je voor die informatie! HAHA :purbandesigner wrote: Ja sorry man maar ik moet zo hard schijten, dat ik hem eerst even open.....
Je hebt welgeteld 7 min mijn aandacht en dan ga ik poker kijken!djpatt wrote: wat een dag wat een dag was dit
no coment dit binnen pretje is voor mezelfbRt_ wrote:Je hebt welgeteld 7 min mijn aandacht en dan ga ik poker kijken!djpatt wrote: wat een dag wat een dag was dit
Doe maar weer zo jadjpatt wrote: no coment dit binnen pretje is voor mezelf
bRt_ wrote:Doe maar weer zo jadjpatt wrote: no coment dit binnen pretje is voor mezelf
Truste!
dengggdjpatt wrote:bRt_ wrote:Doe maar weer zo jadjpatt wrote: no coment dit binnen pretje is voor mezelf
Truste!
suc7 met pokerenggg
Je dwong me ertoe ..KSwoosh wrote:NEEEEEEEEEEEEEEEe
niet dat nr :')
ik kan er niet meer tegen, ik ga maar slapen, hopelijk is morgen dan dat filmpje wegbRt_ wrote:Je dwong me ertoe ..KSwoosh wrote:NEEEEEEEEEEEEEEEe
niet dat nr :')
ik toch ook maar weerbRt_ wrote:Hierbij!
ja je avatar was net zo persoonsgebondenKSwoosh wrote:ik toch ook maar weerbRt_ wrote:Hierbij!
waar is je avatar gebleven btw?
Weet ik nietdjpatt wrote:ja je avatar was net zo persoonsgebondenKSwoosh wrote:ik toch ook maar weerbRt_ wrote:Hierbij!
waar is je avatar gebleven btw?
Terusten! Gelukkig kan ik weer blijven liggen tot 12.30Roebén wrote:Nog even men osm ingesteld, kan ik gaan slapen