Voorheen hadden we emre & patrick jumpen nogNando wrote:Er zitten geen eens BITCHEZZZZ op dit forum.
Active topics in Off-Topic
Moderators
bitchezzzPiaaa wrote:Hmm ... Lijkt op een gay versie vanKSwoosh wrote:DUDEZZZZZZZZZ
BICHHEEEZZZ
met een t
Dat is voor hesenloze kontharige analisten, gewoon zonder t dusdawasiknie wrote:bitchezzzPiaaa wrote:Hmm ... Lijkt op een gay versie vanKSwoosh wrote:DUDEZZZZZZZZZ
BICHHEEEZZZ
met een t
wisten jullie dat net nachttopic eigenlijk net zo zeverig(is dat een woord?) is als het zever topic, alleen dan 's nachts 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
riiiiiiiight......Pommer wrote:wisten jullie dat net nachttopic eigenlijk net zo zeverig(is dat een woord?) is als het zever topic, alleen dan 's nachts
ik ga maffen
tjah hier word net zoveel onzin gelult als in et zever topic alleen hier is het altijd nacht 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
BIERPommer wrote:tjah hier word net zoveel onzin gelult als in et zever topic alleen hier is het altijd nacht
Ik ga me bed ook maar is een bezoekje geven. Morgen lekker uitslapen tot 11 uur. 
Laterrr!
Laterrr!
Nou, weer heerlijk een nachtje wakker blijven, en dat maal 3.
En dan na euphoria met een knappe meid.
En dan na euphoria met een knappe meid.
True en dan wordt het "Wat vind je van de persoon boven je-topic" geslotenPommer wrote:tjah hier word net zoveel onzin gelult als in et zever topic alleen hier is het altijd nacht
En terecht, hha
Ik vind dat de persoon boven me maar eens moet gaan slapen
Ga ik tog doen, slaap ze.
ik niet. Lig denk ik pas rond half 9 een keer in bed. 
bijna klaar met werken. Dan richting hause en het bed in duiken. 
We zijn er weer!
Ik ga zo wel me bed in.. Morgen weer om 8 uur op.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
djpatt wrote:biiiiiiiiitchez!!
Zit ik ff rollercoaster tycoon te spelen , hha 
this is fusion, the next level BAM BAM BAM RENG DENG DENG