Daar zijn we weer! Cola Jenever ftw.
Active topics in Off-Topic
Moderators
beetje probleemwijken kijken alweer 
Ik zit Red Dragon te kijken. Al heb ik 'm al veel te vaak gezien.
Pfff... Tgggg.. Arghhh.. Grmpfff....
Word helemaal gek van dat ''raad de track'' spelletje. Ben nog steeds track 1 & 3 aan het zoeken. Zo bekend komen ze me voor!
Word helemaal gek van dat ''raad de track'' spelletje. Ben nog steeds track 1 & 3 aan het zoeken. Zo bekend komen ze me voor!
Haha daarom doe ik ook niet mee. Wist dat ik dezelfde agony zou hebben.
Haha, heb jij even mazzel!
Ik word gek, zet zo met moeite de pc uit. Morgen nog maar even zoeken. Ik moet ze hebben!
Ben nu zelfs de Hardtraxx top 25 genomineerden lijst aan het doorzoeken, daar moeten ze toch tussen staan...
Ben nu zelfs de Hardtraxx top 25 genomineerden lijst aan het doorzoeken, daar moeten ze toch tussen staan...
x2Mol wrote:Haha daarom doe ik ook niet mee. Wist dat ik dezelfde agony zou hebben.
Zo, net terug van een werkdag op Ameland, hele dag op pad geweest, rond gescheurd met de watertaxi en nu thuis een pizza maken. Heb de hele dag niet meer gegeten als 4 boterhammen :') HONGERERRERRERRRERr
ik ben weg man, begin moe te worden haha
Poppetje! Goed gaat het! Zaterdag weer stamperen?Mol wrote:Maarten slettebakje! Hoe gaat ie ermee!
damn net een aflevering gekeken van how i met your mother,
hele aflevering ging over hamburgers! tering ik wil er eentje!!!!!
hele aflevering ging over hamburgers! tering ik wil er eentje!!!!!
-
G
truste 
Godverdetering, kan niet slapen. Morgen intro van m'n studie, daar heb ik wel zin in 
Helaas niet. Revalidatie nog een paar weken. Volgende week ga ik op kamersmaarten1410 wrote:Poppetje! Goed gaat het! Zaterdag weer stamperen?Mol wrote:Maarten slettebakje! Hoe gaat ie ermee!
Pot ver deurie, das waar ook Molletje
Sterkte nog!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Jep dat heb je goed opgemerktTrainfreak wrote:Goh tis ook alweer 2:15 he
Pick up the phone dudeRefuze wrote:WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BAM KUT
-
G
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Arthurhoihoi wrote:Pick up the phone dudeRefuze wrote:WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BAM KUT
-
G
Eenwauzig!bourzwain wrote:Aanwazig!