Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 299  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar zijn we weer! Cola Jenever ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beetje probleemwijken kijken alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb echt geen HOL te doen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zit Red Dragon te kijken. Al heb ik 'm al veel te vaak gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff... Tgggg.. Arghhh.. Grmpfff....
Word helemaal gek van dat ''raad de track'' spelletje. Ben nog steeds track 1 & 3 aan het zoeken. Zo bekend komen ze me voor! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha daarom doe ik ook niet mee. Wist dat ik dezelfde agony zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, heb jij even mazzel! :P Ik word gek, zet zo met moeite de pc uit. Morgen nog maar even zoeken. Ik moet ze hebben!
Ben nu zelfs de Hardtraxx top 25 genomineerden lijst aan het doorzoeken, daar moeten ze toch tussen staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha daarom doe ik ook niet mee. Wist dat ik dezelfde agony zou hebben.

x2 :D

Zo, net terug van een werkdag op Ameland, hele dag op pad geweest, rond gescheurd met de watertaxi en nu thuis een pizza maken. Heb de hele dag niet meer gegeten als 4 boterhammen :') HONGERERRERRERRRERr
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben weg man, begin moe te worden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maarten slettebakje! Hoe gaat ie ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Maarten slettebakje! Hoe gaat ie ermee!

Poppetje! Goed gaat het! Zaterdag weer stamperen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

damn net een aflevering gekeken van how i met your mother,

hele aflevering ging over hamburgers! tering ik wil er eentje!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 02:31 
 

truste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 02:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdetering, kan niet slapen. Morgen intro van m'n studie, daar heb ik wel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 03:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Mol schreef:
Maarten slettebakje! Hoe gaat ie ermee!

Poppetje! Goed gaat het! Zaterdag weer stamperen?


Helaas niet. Revalidatie nog een paar weken. Volgende week ga ik op kamers :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 04:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pot ver deurie, das waar ook Molletje :( Sterkte nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 02:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Goh tis ook alweer 2:15 he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 02:20 
 
Donateur

Trainfreak schreef:
Goh tis ook alweer 2:15 he

Jep dat heb je goed opgemerkt :P Tijd om te gaan slapen dus, slaapwel ! :D :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 02:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BAM KUT


Pick up the phone dude
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:59 
 

Arthurhoihoi schreef:
Refuze schreef:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BAM KUT


Pick up the phone dude

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwazig! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MOE! Maar geen zin om te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 02:55 
 

bourzwain schreef:
Aanwazig! :beer:

Eenwauzig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag decibel !!!:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vandaag weekend

decibel kan me gestolen worden
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 299  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic