Zo dan, de eerste nachtdienst van 4 is begonnen, en het is nu al rustig. 
Wat voor werk doe je dan ?Hoeksemad wrote:Zo dan, de eerste nachtdienst van 4 is begonnen, en het is nu al rustig.
Wat voor werk doe je dan ?Hoeksemad wrote:Zo dan, de eerste nachtdienst van 4 is begonnen, en het is nu al rustig.
Ik zit in de zorg, werk als verzorgende in een verzorgingshuis. Was even een controle rondje lopen net.Kryptica wrote:Wat voor werk doe je dan ?Hoeksemad wrote:Zo dan, de eerste nachtdienst van 4 is begonnen, en het is nu al rustig.
Nou in dit huis zit je alleen, en je mag de computer gebruiken (hij staat toch altijd aan), dus waarom niet. Als er een bel gaat van een bewoner loop ik altijd er meteen heen, het is niet alsof dit mijn werk beinvloed.Kryptica wrote:Oh en mag je daarvoor op internet dan ?
En wat voor werk is het dan?NoiseHunterZ wrote:deze week voor het eerst betaald werk gedaan
euhm eten uithalen schoonmaken inladen ofzoietsHoeksemad wrote:En wat voor werk is het dan?NoiseHunterZ wrote:deze week voor het eerst betaald werk gedaan
xDHoeksemad wrote:[darth-vader impressie] kggggggh I have returned! kgggggh [/darth-vader impressie]
uhhh, 4 uur laat genoeg?Kryptica wrote:xDHoeksemad wrote:[darth-vader impressie] kggggggh I have returned! kgggggh [/darth-vader impressie]
Ik ga slapen, 4 uur is laat genoeg :')
Skitz jongen half 6 gisteren en nog op Hardtraxx zittenDj Skitzo wrote:wajjow spacen, ik heb genoeg mensen zien spacen
je weet de shoutbox te vinden?
Edit: mensen wat is dit half 6 en alleen op hardtraxx
Welkom terug! Waar ben je heen geweest dan?Sunboom wrote:Ik ben weer terug van vakantie!