wat is het nog warm 
Hier niet .. buiten toch nietKSwoosh wrote:wat is het nog warm
En ik ging ff slecht, op tv het raarste meisje ooit gezien. Helemaal misvormd enz., kan ik nu niet aan
Hier niet .. buiten toch nietKSwoosh wrote:wat is het nog warm
Liggen dekken?Sunboom wrote:Net een heerlijke nacht op het strand gehad! Was echt geweldig.
Ja kerel! Heb jou toch uitgelegd wat er was gebeurt. Morgen ga ik naar de dokter en kijken of die het kan fixenfreddyadu8 wrote:Max, ga is gewoon naar wish jij!
Ghaha yes i know! Ah gaat goed komen dan! Toch niet dokter Remco wel?Maximize wrote:Ja kerel! Heb jou toch uitgelegd wat er was gebeurt. Morgen ga ik naar de dokter en kijken of die het kan fixenfreddyadu8 wrote:Max, ga is gewoon naar wish jij!
harddrive kapot?Maximize wrote:Ja kerel! Heb jou toch uitgelegd wat er was gebeurt. Morgen ga ik naar de dokter en kijken of die het kan fixenfreddyadu8 wrote:Max, ga is gewoon naar wish jij!
Haha nope, maar het was gewoon heel erg gezelligMaximize wrote:Liggen dekken?Sunboom wrote:Net een heerlijke nacht op het strand gehad! Was echt geweldig.
Maximize wrote:Liggen dekken?
Ghehe.Maximize wrote:Ja kerel! Heb jou toch uitgelegd wat er was gebeurt. Morgen ga ik naar de dokter en kijken of die het kan fixen