Kijk anders ff het lekkere wijfen topic door en je word spontaan blijHoeksemad wrote:Pff, begin 1e nachtdienst in een ander verzorgingshuis.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha! Nou laat ik dat maar niet doen, de computer zit hier in een gedeeld netwerk en alle geschiedenis blijft bewaard.RiStyle wrote:Kijk anders ff het lekkere wijfen topic door en je word spontaan blijHoeksemad wrote:Pff, begin 1e nachtdienst in een ander verzorgingshuis.
-
G
kopen danNoiseHunterZ wrote:kheb het gedownload maar kan dan niet online dus dan is het best wel saai
kunnen we samen racen
En is't spel nice dan? Zag vandaag reclame ervan en moest van lachenKSwoosh wrote:kopen danNoiseHunterZ wrote:kheb het gedownload maar kan dan niet online dus dan is het best wel saai
kunnen we samen racenveeeel leuker
-
G
zekerHoeksemad wrote:En is't spel nice dan? Zag vandaag reclame ervan en moest van lachen''shut up pinky''
egt zooo vet
vette autos, dikke actie, dikke snelheid
2e nachtdienst en dan een dagje vrij :
En van't weekend waarschijnlijk mooi na disco zak in duitsland. isaac, Ran-D en Zany
En van't weekend waarschijnlijk mooi na disco zak in duitsland. isaac, Ran-D en Zany
kweetniet vind beetje saaiKSwoosh wrote:zekerHoeksemad wrote:En is't spel nice dan? Zag vandaag reclame ervan en moest van lachen''shut up pinky''
egt zooo vet
vette autos, dikke actie, dikke snelheid
-
G
offline wel jaNoiseHunterZ wrote:kweetniet vind beetje saai
-
G
rarara welk spel heb ik gespeeld?
JA! Blur!
JA! Blur!
boys, man kan echt niet slapen met die warmte dus damaar hardtraxx checken via me ps3 
Kom net terug van een avonddienstlorennzkee wrote:wie heeft er nog geen zin om te slapen?
En dan ben ik hier, wordt ik weer verlatenlorennzkee wrote:ow, slapen dan maar.
had het tegen jou 
ben je niet moe nu?
Pfff ik kan niet slapen met deze hitte
ben je niet moe nu?
Oh okelorennzkee wrote:had het tegen jou
ben je niet moe nu?
Moe niet echt eigenlijk, zou ik wel moeten zijn he?
Ga over half uurtje ofzo maar eens na bed toe denk ik, morgenvroeg na de sportschool en in de avond weer werken.
Ja, ik ga ook mn bed opzoeken.
Morgen avond ook werken tot zaterdag ochtend en dan paar uurtjes slapen voor naar summer te gaan
.
Morgen avond ook werken tot zaterdag ochtend en dan paar uurtjes slapen voor naar summer te gaan
Hmm ik geen summer party, miss wel na discotheek Zak in duitsland. Zany, RanD en Isaac ftw.