Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
"Ow, dit spul brandt niet zo erg." :D

5 seconden later... :cry:

"Toch wel..."
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:"Ow, dit spul brandt niet zo erg." :D

5 seconden later... :cry:

"Toch wel..."
Had je gewaarschuwd :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Mike-O wrote:Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.
:lol:

jou wil ik best een keer tegen komen op een feest xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
The Ace of Bass wrote:
Mike-O wrote:Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
:lol:

jou wil ik best een keer tegen komen op een feest xd
Hij is gestopt inmiddels. :)
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Kameraad van me een keer toen hij stoned was op vakantie, liep hij over het jongeren veld heen en ging hij naar iedereen MONGOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!! schreeuwen xd en iedereen kwam de volgende dag naar hem toe: MONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!! xd

laatst was oh oh tirol hier in crazy horse en ik zat naast een meisje in het rokershok.
Ik: zit jij in oh oh tirol?
Zij: Nee hoezo?
Ik: Omdat je een tijger/luipaardprint aan hebt je lijkt wel op luipaardje
Zij: Doe niet zo achterlijk ik weet wel wie je bent
Ik: Ooh? wie dan?
Zij: Martin
Ik: oke en jij bent? xd

En toen ging ze weg xd
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Olijfboompje wrote:Hij is gestopt inmiddels. :)
Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel op
een feestje tegen komen xd
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
The Ace of Bass wrote:
Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel op
Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Heb in m'n Mario-pak op Q presents Fusion ook rare opmerkingen gekregen. Gast met een PS3-joystick aan een touwtje om z'n nek probeerde me te besturen, maar ik was op dat moment niet helemaal in de stemming haha. Voor de rest waren het dingen als: "He, Mario. Waar is Luïgi?" Dan zei ik: "aan de andere kant van de kaart" of "Die is game over".
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Vriend van mij die normaal scheel kijkt:
"Wow, jezus, ik ben zoo dronken dat ik recht kijk.." :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Mike-O wrote:
The Ace of Bass wrote:
Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen. :thumbsup:
Dit ja.
Gaat weer wat worden met die vercrackte boze kop van je :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Er zit een heel verfijnd verschil tussen de 2... xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nee, bij lange na niet. -.-
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Het is gewoon hetzelfde. Als je meer vet coole uitspraken hebt als je wappie bent, doe dat dan maar in het andere topic. Deze gaat dicht.