"Ow, dit spul brandt niet zo erg." 
5 seconden later...
"Toch wel..."
5 seconden later...
"Toch wel..."
Had je gewaarschuwdChukkels wrote:"Ow, dit spul brandt niet zo erg."
5 seconden later...![]()
"Toch wel..."
Mike-O wrote:Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen."![]()
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.
Hij is gestopt inmiddels.The Ace of Bass wrote:Mike-O wrote:Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen."![]()
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.![]()
jou wil ik best een keer tegen komen op een feest
Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel opOlijfboompje wrote:Hij is gestopt inmiddels.
Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen.The Ace of Bass wrote:Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel opOlijfboompje wrote:Hij is gestopt inmiddels.
een feestje tegen komen
Dit ja.Mike-O wrote:Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen.The Ace of Bass wrote:Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel opOlijfboompje wrote:Hij is gestopt inmiddels.
een feestje tegen komen
Er zit een heel verfijnd verschil tussen de 2...oostzaner wrote:is dit niet hetzelfde?![]()
Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
Nee, bij lange na niet.oostzaner wrote:is dit niet hetzelfde?![]()
Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic