Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Ow, dit spul brandt niet zo erg." :D

5 seconden later... :cry:

"Toch wel..."
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
"Ow, dit spul brandt niet zo erg." :D

5 seconden later... :cry:

"Toch wel..."

Had je gewaarschuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.


:lol:

jou wil ik best een keer tegen komen op een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Mike-O schreef:
Vorig jaar op Emporium stond ik op een reclamebord (wat normaal aan de hekken zit bevestigd, maar wat nu op de grond lag) te stampen. Komt er een meisje naar me toe en zegt: "Dan heb je zo'n mooi kleedje en sta je er zo hard op te stampen, zo wordt ie vies!" Ik zeg: "Wat maakt het uit, moet toch nog stofzuigen." xd
En zowat tegen iedere voorbijganger zei ik: "Van snoep wordt je koek" of "Ik ben zo koek dat ik kruimels achterlaat om de weg naar de bakker terug te vinden..." Gaat totaal nergens over maar goed haha.


:lol:

jou wil ik best een keer tegen komen op een feest xd

Hij is gestopt inmiddels. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kameraad van me een keer toen hij stoned was op vakantie, liep hij over het jongeren veld heen en ging hij naar iedereen MONGOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!! schreeuwen xd en iedereen kwam de volgende dag naar hem toe: MONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!! xd

laatst was oh oh tirol hier in crazy horse en ik zat naast een meisje in het rokershok.
Ik: zit jij in oh oh tirol?
Zij: Nee hoezo?
Ik: Omdat je een tijger/luipaardprint aan hebt je lijkt wel op luipaardje
Zij: Doe niet zo achterlijk ik weet wel wie je bent
Ik: Ooh? wie dan?
Zij: Martin
Ik: oke en jij bent? xd

En toen ging ze weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hij is gestopt inmiddels. :)


Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel op
een feestje tegen komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Olijfboompje schreef:
Hij is gestopt inmiddels. :)


Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel op
een feestje tegen komen xd

Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb in m'n Mario-pak op Q presents Fusion ook rare opmerkingen gekregen. Gast met een PS3-joystick aan een touwtje om z'n nek probeerde me te besturen, maar ik was op dat moment niet helemaal in de stemming haha. Voor de rest waren het dingen als: "He, Mario. Waar is Luïgi?" Dan zei ik: "aan de andere kant van de kaart" of "Die is game over".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vriend van mij die normaal scheel kijkt:
"Wow, jezus, ik ben zoo dronken dat ik recht kijk.." :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
The Ace of Bass schreef:
Olijfboompje schreef:
Hij is gestopt inmiddels. :)


Met feesten of de drugs? want als het alleen de drugs is wil ik hem alsnog wel op
een feestje tegen komen xd

Met drugs.. Maar op defqon ga ik er nog een keer van proeven, om het af te leren zeg maar.. Wie weet kom ik je dan wel tegen. :thumbsup:

Dit ja.
Gaat weer wat worden met die vercrackte boze kop van je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit niet hetzelfde? :huh:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/het-grote-leuke-rare-kewle-dingen-die-je-doet-terwijl-je-vdk-bent-topic-t16641.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:09 
 
Artiest

oostzaner schreef:


Er zit een heel verfijnd verschil tussen de 2... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:

Nee, bij lange na niet. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is gewoon hetzelfde. Als je meer vet coole uitspraken hebt als je wappie bent, doe dat dan maar in het andere topic. Deze gaat dicht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic