Weet je hoe gezellig dat is om voor het stappen met een aantal maten verschillende schoenen te gaan passen voor de spiegel, hebben zo veel lol dan samen. Lekker roddelen over de buurjongen enzo.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hoezo geldverspillingHenk-Jan wrote:Jongens met 10 paar schoenen, wtf man![]()
Krijg je die of moet je zelf lappen? Anders is het toch ook dikke geldverspilling of niet?
Binnenkort ff deze jas bestellen (denk ik, twijfel nog tussen een aantal

Koop trouwens 't liefst bij Freshcotton of Asos en broeken gewoon bij Chasin ofzo (ook wel bij de eerdergenoemde internet shops)
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Leuke jas M-arijn.
Van welk merk is het?
Ik wil voor de zomer ook zo'n 2tone jas.
Wordt iets van een Penfield Vassan

Van welk merk is het?

Nice!Cruelty wrote:Binnenkort zwarte Classics halen
Ze zijn wel steeds minder makkelijk te krijgen helaas.
Gaan mensen tegenwoordig ook al in vissersjassen lopen
? God wat lelijk vind ik dat zeg
Mode......

Mode......
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Daveytl wrote:Gaan mensen tegenwoordig ook al in vissersjassen lopen? God wat lelijk vind ik dat zeg
![]()
Mode......![]()
![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Haha gast je loopt op Italiaanse glimschoentjes en in vuilniszakken :''D Geen recht van sprekenWout1997 wrote:Daveytl wrote:Gaan mensen tegenwoordig ook al in vissersjassen lopen? God wat lelijk vind ik dat zeg
![]()
Mode......![]()
![]()
Hij is van Asos zelf, kledingsite met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kledingramon038 wrote:Leuke jas M-arijn.
Van welk merk is het?
[img]plaatje[/img]
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
HAHAHAHHAHAHAHAHAH mooie reactieM-arijn wrote:Haha gast je loopt op Italiaanse glimschoentjes en in vuilniszakken :''D Geen recht van sprekenWout1997 wrote:Daveytl wrote:Gaan mensen tegenwoordig ook al in vissersjassen lopen? God wat lelijk vind ik dat zeg
![]()
Mode......![]()
![]()
Hij is van Asos zelf, kledingsite met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kledingramon038 wrote:Leuke jas M-arijn.
Van welk merk is het?
[img]plaatje[/img]http://www.asos.com/?hrd=1
En over Asos.. ken de site, wou er laatst nog wat bestellen, toch niet gedaan..
Ik bestel veel op www.endclothing.co.uk
krijg het wel, niet voor lang meer, maar oke.Henk-Jan wrote:Jongens met 10 paar schoenen, wtf man![]()
Krijg je die of moet je zelf lappen? Anders is het toch ook dikke geldverspilling of niet?
zie het probleem niet dat jongens aantal verschillende schoenen willen hebben? beetje leuk eruit zien is toch niks mis mee? en naast gewone kleding horen schoenen daar ook bij imo
Wtf, die vissersjas. Paar flinke regenlaarzen eronder, klaar voor de jacht op palingen. Haha, ach, ik vind het niets. Zal wel mode zijn inderdaad.
Ik heb trouwens maar 1 paar schoenen. Haha, heb ze altijd aan. Moet echt een paar d'r bij hebben. Aangezien ik 1 paar schoenen die ik altijd aan heb zo kapot loop. Ook met werken enzo. Denk dat ik wat vette Vans ga bestellen binnenkort.
Twijfel tussen deze:

Ik heb trouwens maar 1 paar schoenen. Haha, heb ze altijd aan. Moet echt een paar d'r bij hebben. Aangezien ik 1 paar schoenen die ik altijd aan heb zo kapot loop. Ook met werken enzo. Denk dat ik wat vette Vans ga bestellen binnenkort.
Twijfel tussen deze:

die is wel t leukst voor de zomer imokatamaran wrote:Wtf, die vissersjas. Paar flinke regenlaarzen eronder, klaar voor de jacht op palingen. Haha, ach, ik vind het niets. Zal wel mode zijn inderdaad.![]()
Twijfel tussen deze:
![]()
Nee, kan er gewoon niet bij.teupie wrote:krijg het wel, niet voor lang meer, maar oke.Henk-Jan wrote:Jongens met 10 paar schoenen, wtf man![]()
zie het probleem niet dat jongens aantal verschillende schoenen willen hebben? beetje leuk eruit zien is toch niks mis mee? en naast gewone kleding horen schoenen daar ook bij imo
Straks als je ze zelf moet lappen kap je daar toch sowieso mee, of je moet gewoon rijke stinkie zijn
En als je het krijgt, geven je ouders je dan gewoon 6-7 paar? Als ik dat aan me ouders zou vragen lachten ze me uit
mijn voeten groeien al een jaartje of twee/drie niet, drie paar schoenen per jaar vind ik niet extreem? 1 paar net, een paar gewoon en 1 paar om af te raggen zeg maar...Henk-Jan wrote:Nee, kan er gewoon niet bij.teupie wrote:krijg het wel, niet voor lang meer, maar oke.Henk-Jan wrote:Jongens met 10 paar schoenen, wtf man![]()
Straks als je ze zelf moet lappen kap je daar toch sowieso mee, of je moet gewoon rijke stinkie zijn.
En als je het krijgt, geven je ouders je dan gewoon 6-7 paar? Als ik dat aan me ouders zou vragen lachten ze me uit
Je kan ze ook op verschillende sites bestellen maar daar ben ik niet zo'n fan van. Wil wel zeker weten dat ze passen als ik 140 euro uitgeef.Cruelty wrote:Idd, moet goed gaan zoeken danDraidy wrote:Nice!Cruelty wrote:Binnenkort zwarte Classics halen
Ze zijn wel steeds minder makkelijk te krijgen helaas.. Ik heb nu grijze omdat de zwarte waren uitverkocht.
Heb ook nog van die classics liggen, alleen aan op feestjes nu al tijdje dood in de kast :p lelijke dingen
zijn nog als nieuw
Maareh kleding koop ik nooit, me moeder is shop verslaafd die haalt alles
Ideaal elke week komt ze wel thuis met wat nieuws 
Maareh kleding koop ik nooit, me moeder is shop verslaafd die haalt alles
-
A

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
A
(Die van mij was een grapje)
Almighty wrote:(Die van mij was een grapje)
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017

-
A
Dat is nou echt niet mijn ding.. Die pet, spijkerblouse, lerarenbroek