Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 59 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
F
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2012
last seen Sep 2013
Voor de blegische mensen en de mensen die het interesseren

Het Jupiler Pro League Topic

Eindstand 2011-2012 Reguliere competitie :

-------------------------- Ptn
RSC Anderlecht --- 67
Club Brugge --- 61
KAA Gent --- 56
Standard --- 51
KRC Genk --- 46
KV Kortrijk --- 46
Cercle Brugge --- 46
Lokeren --- 44
KV Mechelen --- 37
Bergen --- 36
Beerschot AC --- 36
Lierse --- 31
Zulte Waregem --- 30
OH Leuven --- 29
KVC Westerlo --- 20
STVV --- 19

Nieuws 2012-2013 word hier onder gepost

:)
Last edited by FrenchTek on 07 Jun 2012 12:33, edited 2 times in total.
F
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Club Brugge mag Bauthéac vergeten
Image
Club Brugge mag een middenvelder van zijn verlanglijstje schrappen. Eric Bauthéac heeft aangegeven dat hij in Frankrijk aan de slag blijft.

Club Brugge wil naast Jesper Jorgensen een tweede sterke middenvelder aantrekken. In die zoektocht was de 24-jarige Bauthéac van Dijon de voorbije maanden nadrukkelijk in beeld, maar tot een transfer zal het niet komen.

Volgens Het Laatste Nieuws tekent de aanvallend ingestelde Fransman eerstdaags een driejarig contract bij Olympique Nice. De club hoeft geen transfersom te betalen, want Bauthéac is einde contract.
K
Interessant
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Is dat niet die competitie met de 2e rangs nederlands trainers?
F
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Project 141 wrote:Waar je kampioen wordt via play offs?
gaan ze schrappen ;)
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Boeie
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Is dit niet zo'n beetje de saaiste competitie van west-europa? :P
S
oostzaner wrote:Is dit niet zo'n beetje de saaiste competitie van west-europa? :P
jawel :p geef mij maar Germany :evil:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Belgen moeten we hier niet. Opdoeken dat land. Ik hoorde wel dat ze daar de lekkerste hoeren hebben.
Helaas kan ik daar momenteel nog geen oordeel over vormen.
E
oostzaner wrote:Is dit niet zo'n beetje de saaiste competitie van west-europa? :P
IB4TL?
S
mrazura wrote:Belgen moeten we hier niet. Opdoeken dat land. Ik hoorde wel dat ze daar de lekkerste hoeren hebben.
Ben jij geen nikker? Die moeten we hier ook niet, dwaas :/
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
biscuit wrote:
IB4TL?
Als ik alles sluit wat ik niet leuk vind dan was het drugs topic al 1000 keer dicht geweest... :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Spablauw wrote:
mrazura wrote:Belgen moeten we hier niet. Opdoeken dat land. Ik hoorde wel dat ze daar de lekkerste hoeren hebben.
Tfoee jullie zijn echt focking gaar mket jullie kaulo leven. Eidenlijk hebbe ze regering en nu meteen praatjes. Het land waar sharia normaal is. Het land van islamieten en van homo het land waar de gemiddelde persoon in een boog omheen loopt. een land met vuurwapens in overvloed waarbij de mens de prestatie van regering ook niet moet

een land van corruptie en anti europa.

Dat is België.
Last edited by mrazura on 07 Jun 2012 18:46, edited 1 time in total.
E
oostzaner wrote:
biscuit wrote:
IB4TL?
Als ik alles sluit wat ik niet leuk vind dan was het drugs topic al 1000 keer dicht geweest... :P
Image
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 59 minutes ago
Dan verdienen we ook een nederlanse Jupiler League topic, als deze blijft staan :)
S
mrazura wrote:
Spablauw wrote:
Tfoee jullie zijn echt focking gaar mket jullie kaulo leven. Eidenlijk hebbe ze regering en nu meteen praatjes. Het land waar sharia normaal is. Het land van islamieten en van homo het land waar de gemiddelde persoon in een boog omheen loopt. een land met vuurwapens in overvloed waarbij de mens de prestatie van regering ook niet moet

Dat is België.
Image
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Doe is normaal, triest figuur...
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
mrazura wrote:
Spablauw wrote:

Dat is België.
't is dat het in Nederland veel beter is. Lopen meer islamieten rond dan hier, en jullie regering is geweldig? Wat ben jij een achterlijk persoon.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
wtf zijn dit allemaal voor reacties tegen belgië en over hoe saai die competitie is, er zijn genoeg (Belgische) Hardtraxxers die deze cup wss wel volgen en er hier over willen praten -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Delt-A wrote:wtf zijn dit allemaal voor reacties tegen belgië en over hoe saai die competitie is, er zijn genoeg (Belgische) Hardtraxxers die deze cup wss wel volgen en er hier over willen praten -.-
Dat kan toch ook prima in het buitenlands voetbal topic?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
mrazura wrote:
Delt-A wrote:wtf zijn dit allemaal voor reacties tegen belgië en over hoe saai die competitie is, er zijn genoeg (Belgische) Hardtraxxers die deze cup wss wel volgen en er hier over willen praten -.-
Dit is gewoon een site voor heel Benelux of niet?
Ik vind het ook niet de aller spannendste competitie maar voor de gene die het volgen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
mrazura wrote:
Volgens mijn nationaliteit mag je de eredivisie daar bespreken -.-

Gaat nergens over joh :p Als de topicstarter de beginpost maar bijhoudt :D
F
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Belgen zijn net zo welkom als wij gierige nederlanders die toch altijd aan hun eigen denken :)
F
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Wilmet trekt naar het Kuipje
Image

Westerlo heeft een persoonlijk akkoord met Jonathan Wilmet, de 26-jarige flankaanvaller van KV Mechelen. Ook tussen de twee clubs zou een overeenkomst in de maak zijn.

Wilmet heeft er al een vreemde loopbaan opzitten. De 26-jarige buitenspeler kreeg zijn opleiding bij het Franse RC Lens en het Engelse Nottingham Forest. Zijn debuut op het hoogste niveau maakte hij echter in Nederland. Van 2005 tot 2008 speelde Wilmet bij Willem II.

Nadien verhuisde de middenvelder naar België. Hij kwam terecht bij STVV waarmee hij naar tweede klasse degradeerde om onmiddellijk de titel te pakken in de tweede klasse. Een sterk jaar op het hoogste niveau leverde Wilmet een transfer op naar Malinwa.

In zijn eerste jaar Achter de Kazerne was Wilmet een basispion, afgelopen seizoen moest hij zich echter steeds vaker tevreden stellen met een plaats op de bank. Daarom gaat hij nu zijn geluk beproeven bij Westerlo.