Crash van noxi pro. Nu maar ff warme douche dat helpt wel altijd 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
nogsteeds die plaatjes van A-lusion 
inderdaadwrote:nogsteeds die plaatjes van A-lusion
Wat een baas.wrote:Vaders die in een grappige bui is en een rode peper tussen je tosti stopt.
Nog nooit zoveel optimel weggezopen.
hahahahaha!wrote:Wat een baas.wrote:Vaders die in een grappige bui is en een rode peper tussen je tosti stopt.
Nog nooit zoveel optimel weggezopen.
Ook niet veel medelijden hier op HT 
ach sjobie, je vond het zelf ook wel een geniale grapwrote:nee natuurlijk!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
M'n wekker op 05:30... 
Kutleven zeg. Mijne gaat om 11:00wrote:M'n wekker op 05:30...
Dat is niet meer dan normaal?wrote:M'n wekker op 05:30...
Niks gewend jij
Van mij gaat nietwrote:Kutleven zeg. Mijne gaat om 11:00wrote:M'n wekker op 05:30...
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
*jaloers*wrote:Kutleven zeg. Mijne gaat om 11:00
Stfuwrote:Van mij gaat niet
Pff! Hoe laat gaat die van jou?!wrote:Dat is niet meer dan normaal?
Niks gewend jij
Morgen vrij, dus mijn wekkertje gaat niet. 
wrote:De hele week vrij, dus mijn wekkertje gaat de hele week niet.
Toevallig ook hele week hierwrote:wrote:De hele week vrij, dus mijn wekkertje gaat de hele week niet.
Morgen vrij, maar woensdag tentamen. Even de GR volproppen en nog wat dingetjes doorlezen en dan komt het goed 
Had het gelezen ergens jawrote:Toevallig ook hele week hierwrote:wrote:De hele week vrij, dus mijn wekkertje gaat de hele week niet.
Maar volgens mij is dit niet helemaal het goede topic daarvoor
Nee idd! Zullen we in de chat maar verder hierover praten?wrote:![]()
Maar volgens mij is dit niet helemaal het goede topic daarvoor
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
vkl tot kwart voor 5 dan werken dus kut dag 
Heel herkenbaar, dag van tevoren je GR volproppen en alles komt goedwrote:Morgen vrij, maar woensdag tentamen. Even de GR volproppen en nog wat dingetjes doorlezen en dan komt het goed
Ik kan nauwelijks lopen van de spierpijn, zelfs spieren waarvan ik niet weet dat ik ze heb voel ik 
Voetbal.
Sinds het moment dat ze me maar laatste man in de b1 hebben gezet is er echt geen reet meer aan, man man man wat een saaie kutpositie zeg. Sta nog liever linkshalf in de G3 van Racing Lutjebroek, alles wat ik leuk vind aan voetbal is dus niet gegund aan de laatste man. Bij -5 trainen op een blok beton met bevroren tenen is al geen feest, heb je ook nog een coach/trainer die zeer graag om de minuut het spel even 10 minuten stil legt om het halve team af te branden.
Sinds het moment dat ze me maar laatste man in de b1 hebben gezet is er echt geen reet meer aan, man man man wat een saaie kutpositie zeg. Sta nog liever linkshalf in de G3 van Racing Lutjebroek, alles wat ik leuk vind aan voetbal is dus niet gegund aan de laatste man. Bij -5 trainen op een blok beton met bevroren tenen is al geen feest, heb je ook nog een coach/trainer die zeer graag om de minuut het spel even 10 minuten stil legt om het halve team af te branden.