Juridische Omgevingwrote:Signalen & Systemen.wrote:Bedrijfseconomie.
Invloed van Media & Marketingwrote:Juridische Omgevingwrote:Signalen & Systemen.wrote:Bedrijfseconomie.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
vkl, weer je vrije middag verkloot 
Paar mongolen die fraude plegen voor een tentamen waardoor iedereen hem opnieuw moet maken 
goed slapen voor zaterdag hoorwrote:Vermoeidheid x 3000
Hehe, dat echt wel, ben echt niet vooruit te branden en dat eigenlijk al weken nietwrote:goed slapen voor zaterdag hoorwrote:Vermoeidheid x 3000
A
x2 Vakantieritme...wrote:Hehe, dat echt wel, ben echt niet vooruit te branden en dat eigenlijk al weken nietwrote:goed slapen voor zaterdag hoorwrote:Vermoeidheid x 3000
Ik twijfel heel erg. Donderdag heb ik een tentamen Bedrijfseconomie. Nog niks voor geleerd, maar wel veel gedaan in colleges. Vrijdag heb ik een herkansing van het tentamen Recht, waar ik tering veel voor moet leren.
Wat zouden jullie doen? Geen van beiden is geen optie
De ene volumefader op mijn mixer die 10232183109 keer zo soepel gaat dan de andere. Is zo'n minimaal probleempje maar erger me er rot aan.
Leren voor bedrijfseconomie. Voor recht mag je neem ik aan een wettenbundel voor gebruiken?Das een gratis spiekbriefjewrote:Ik twijfel heel erg. Donderdag heb ik een tentamen Bedrijfseconomie. Nog niks voor geleerd, maar wel veel gedaan in colleges. Vrijdag heb ik een herkansing van het tentamen Recht, waar ik tering veel voor moet leren.
Tering, veelste zwaar getraind. Alles is nu al moe 
Nope, geen wettenbundel. Wetten/ verzekeringen/ bekwaamheid moet je allemaal uit je kop kennenwrote:Leren voor bedrijfseconomie. Voor recht mag je neem ik aan een wettenbundel voor gebruiken?Das een gratis spiekbriefjewrote:Ik twijfel heel erg. Donderdag heb ik een tentamen Bedrijfseconomie. Nog niks voor geleerd, maar wel veel gedaan in colleges. Vrijdag heb ik een herkansing van het tentamen Recht, waar ik tering veel voor moet leren.
*EDIT: om even de moeilijkheid aan te geven van dat Recht-tentamen, vorige keer waren er geen voldoendes, terwijl zo'n 30 leerlingen het tentamen hadden gemaakt.
C
De mensen op partyflock die vanaf dag 1 dat dominator daar in de agenda staat meteen zeuren over dat hardstyle niet op het feest thuishoort..
Die commerciële herrie, zoals hun het noemen...
Want alles wat geen hardcore is, stinkt
Hoe moeten wij nou bepalen wat je het beste kunt doenwrote:Ik twijfel heel erg. Donderdag heb ik een tentamen Bedrijfseconomie. Nog niks voor geleerd, maar wel veel gedaan in colleges. Vrijdag heb ik een herkansing van het tentamen Recht, waar ik tering veel voor moet leren.
Leuk een XXL warm-up maken. Begon erg goed, dus was erg blij. Tot ik ongeveer bij de laatste 6 nummers allemaal ernaast zat en gigantische faalde :')
Die discussie is al jaren gaande. Belachelijkwrote:De mensen op partyflock die vanaf dag 1 dat dominator daar in de agenda staat meteen zeuren over dat hardstyle niet op het feest thuishoort..
Ben d'r ook geen voorstander van hoor. Nog even en de HS stage is daar de grootste stage...maar goed, ik ga zekerwrote:Die discussie is al jaren gaande. Belachelijkwrote:De mensen op partyflock die vanaf dag 1 dat dominator daar in de agenda staat meteen zeuren over dat hardstyle niet op het feest thuishoort..
Vorig jaar was t wel erg groot idd. Was het bijna de op één na drukste stage. Zo hoort het ook niet vind ik...
Thanks voor de tips
Nieuw irritatiemomentje: kwam vanochtend om 6.50 op mijn werk, ben ik verdomme niet ingepland
Morgen maar eens vragen hoe dat zit bij de baas.
Nieuw irritatiemomentje: kwam vanochtend om 6.50 op mijn werk, ben ik verdomme niet ingepland
Luidruchtige mensen tijdens de film in de bioscoop..
En die uitnodigingen voor die kut spellen op Facebook. Rot toch oppppp
En die uitnodigingen voor die kut spellen op Facebook. Rot toch oppppp
Ja das ook slimwrote:Thanks voor de tips![]()
Nieuw irritatiemomentje: kwam vanochtend om 6.50 op mijn werk, ben ik verdomme niet ingeplandMorgen maar eens vragen hoe dat zit bij de baas.
Een practicum samen met iemand gedaan hebben (waren 2 lessen), waar ik het mee samen deed heeft een voldoende en ik een onvoldoende.... Stuur je een mailtje, krijg je terug dat je bij 1 v/d 2 lessen er niet was, maar dat was ik wel 
Whaha ik weet hetwrote:Ja das ook slimwrote:Thanks voor de tips![]()
Nieuw irritatiemomentje: kwam vanochtend om 6.50 op mijn werk, ben ik verdomme niet ingeplandMorgen maar eens vragen hoe dat zit bij de baas.