Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Sowieso nog een halve dag kwijt aan deze kut HRM paper. Deadline morgen. Leuk, zo'n groepsopdracht waarbij de helft bijna niets van zich laat horen...

Oh, en sommige keuzes in de HT HC mix #3 :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Volgorde staat nog niet vast. Bedoel meer de keus voor sommige platen. Maar ja, blijft een kwestie van smaak he, krijg je als iedereen mag stemmen :P En hij kan een stuk slechter ook, moet gezegd.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Frans examen studeren

Een lijst van dik 500 woorden kennen maar telkens 1 bepaald woord vergeten :mad:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
5 mensen met dezelfde avatar >.<
D
Wel meer dan 5 hoor. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
online now
_theon_ wrote:5 mensen met dezelfde avatar >.<
correctie 8 mensen met dezelfde avatar >.<
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Fack ik moet leren maar dat gaat nu echt niet meer lukken ik ben veelste melig :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Case Dj wrote:
_theon_ wrote:5 mensen met dezelfde avatar >.<
correctie 8 mensen met dezelfde avatar >.<
Ja kom er net ook achter dat het er iets meer waren >.<
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
nielstil wrote:Frans examen studeren

Een lijst van dik 500 woorden kennen maar telkens 1 bepaald woord vergeten :mad:
Dan zul je altijd zien dat ze dat woord vragen ...
Hatelijke shizznit
E
mag niet eens mijn mening over een track geven, al is deze erg te standaard....
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Biscuit en Dysphoria, prima dat ze actief zijn hier, maar je kunt ook over de top gaan qua irritante posts.
E
katamaran wrote:Biscuit en Dysphoria, prima dat ze actief zijn hier, maar je kunt ook over de top gaan qua irritante posts.
wij zijn randdebielen. dat mocht je toch al opgevallen zijn? -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
biscuit wrote:
katamaran wrote:Biscuit en Dysphoria, prima dat ze actief zijn hier, maar je kunt ook over de top gaan qua irritante posts.
wij zijn randdebielen. dat mocht je toch al opgevallen zijn? -.-
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
biscuit wrote:mag niet eens mijn mening over een track geven, al is deze erg te standaard....
Ik heb jou ook nog nooit eerder een reactie zien geven op een track. Ik vraag mij ook af wat jij op dit forum doet. Luister je sowieso wel eens Hardstyle :P ? En ja, ik ben serieus.
E
Daveytl wrote:
biscuit wrote:mag niet eens mijn mening over een track geven, al is deze erg te standaard....
Ik heb jou ook nog nooit eerder een reactie zien geven op een track. Ik vraag mij ook af wat jij op dit forum doet. Luister je sowieso wel eens Hardstyle :P ? En ja, ik ben serieus.
ja elke dag.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Daveytl wrote:
Inderdaad, vraag me dat ook af. Enige reactie in een hardstyle-topic is volgens mij de doodswens aan het adres Mikie.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
biscuit wrote:
Daveytl wrote:
ja elke dag.
Oké :thumbup: Wat luister je zoal? Wat zijn je favoriete hardstyle-platen van 2011? Even om een beeld te scheppen dan hé :P
E
katamaran wrote:
Daveytl wrote:
Inderdaad, vraag me dat ook af. Enige reactie in een hardstyle-topic is volgens mij de doodswens aan het adres Mikie.
nu overdrijf je. ik heb al eerder reactie gegeven op andere tracks.
wellicht dat je ze niet gezien hebt/.
E
Daveytl wrote:
biscuit wrote:
Daveytl wrote: Ik heb jou ook nog nooit eerder een reactie zien geven op een track. Ik vraag mij ook af wat jij op dit forum doet. Luister je sowieso wel eens Hardstyle :P ? En ja, ik ben serieus.
ja elke dag.
Oké :thumbup: Wat luister je zoal? Wat zijn je favoriete hardstyle-platen van 2011? Even om een beeld te scheppen dan hé :P
wat luister ik niet kun je beter vragen.
vertel ik morgen. even slapen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
Dat vraag ik me wel bij meer members af.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:
Daveytl wrote:
Dat vraag ik me wel bij meer members af.
Rekenen jullie dbstf ook bij hardstyle? :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
En of we een tracklist konden ID'en. Waar alleen maar 'bekende' platen in stonden :lol:
D
hardstyle is wel leuk toch. :woot:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago