Dat is omdat je wss logic gewend bent, als ik logic zou proberen zou k hetzelfde hebben denk ikwrote:Alles is zo onoverzichtelijk vergeleken met logicwrote:Hoezo?wrote:Fl studio
A
Steam
Beter spelletje ey!wrote:wrote:Yepwrote: Heb je dan?
Ik moet eerst nog live kopen, maar als ik online heb zal ik je toevoegen!online in divisie 1
![]()
GT = Tufke (don't ask). Voeg me maar toe, geldt voor iedereen die dit wilwrote:Waarom heb ik nog nooit tegen jou gespeeld stefan? Noem je gamertag es (desnoods per pm).
Jij speelt ook gruwelijk veel, constant als ik de xbox aan heb zie ik jou ook wel online aan het fifa spelenQua XP points heb je me inmiddels ook al ingehaald
Wel lelijk is dat we eerst naar de intertoys in Voorthuizen gingen, daar hadden ze hem niet...
Toen de intertoys on Barneveld, daar hadden ze hem ook al niet...
Toen de intertoys in Amersfoort Noord gebeld, die hadden hem gelukkig wel, we zijn denk ik 2,5 uur weggeweest om een spelletje te halen!
Maar hij doet het goed, en die update is gelukt, dus over een maandje ofzo even xbox live aanschaffen
G
dat het me niet lukt om van een map in windows 7 een gedeelde map te maken 
waar de fuck hebben ze die optie naar verplaatst
http://www.helpmij.nl/forum/showthread. ... -windows-7wrote:dat het me niet lukt om van een map in windows 7 een gedeelde map te maken
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7geavanceerddelen.htm
G
blijkbaar was de tab Delen verdwenenwrote:http://www.helpmij.nl/forum/showthread. ... -windows-7wrote:dat het me niet lukt om van een map in windows 7 een gedeelde map te maken
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7geavanceerddelen.htm
na een restart was ie weer terug
gekke windows
De hele dag klanten teleur moeten stellen dat het bier van de aanbieding uitverkocht is. (waren vanmiddag 200 kratten in 1 / 1,5 uur verkocht, toen was het op). Vooral irritant als klanten dan beginnen te zeiken dat het een kutwinkel is enz. .
Dan zou ik zeggen, ga dan lekker naar een andere winkel als het je niet bevalt 
Als er iets dergelijks bij ons bij de C1000 is gaan sommige lui ook direct zeggen: ''Nou, dan ga ik maar naar de concurent he? Dan moet dat maar. Concurent... blabla... concurent... blablabla... concurent blabla... doei''wrote:De hele dag klanten teleur moeten stellen dat het bier van de aanbieding uitverkocht is. (waren vanmiddag 200 kratten in 1 / 1,5 uur verkocht, toen was het op). Vooral irritant als klanten dan beginnen te zeiken dat het een kutwinkel is enz. .
Alleen maar er in proberen te wrijven, ik zeg dan gewoon: ''Mij heb je er niet mee hoor, prima, doeiiiiii''
Ik krijg m'n geld wel, haha.
G
iemand die dit tekend en dan denkt dat ze kan tekenen...

D
Ik doe het haar niet na. 
G
best aardig ja, maar beter stopt ze gewoon met tekenen want dit wordt toch nikswrote:Ziet er toch best aardig uit?
Volgens mij is het probleem meer dat jij Ze niet mag?wrote:best aardig ja, maar beter stopt ze gewoon met tekenen want dit wordt toch nikswrote:Ziet er toch best aardig uit?
D
Nu komt de aap uit de poepert. 
Waarom zou ze moeten stoppen met tekenen?wrote:best aardig ja, maar beter stopt ze gewoon met tekenen want dit wordt toch nikswrote:Ziet er toch best aardig uit?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Bij AH kan dat wel. En inderdaad, dat gezeik van die klanten is heerlijk: 'Mij maakt het niet uit hoor' 
Bij Plus ookwrote:Bij AH kan dat wel.
Veel meer. Zoals een irritante kutreclame.wrote:Bij Plus ookwrote:Bij AH kan dat wel.Plus geeft meer
Aan dat dikke wijf is overigens wel te zien dat jullie meer geven, dat moet ik ze dan wel weer nageven.
Je moet m'n baas horen over die reclame's 
Die was er niet echt blij mee, en dat is een understatement.
Dikke wijf van de Plus reclame's.
Waarom speel jij er niet in mee, goed voor je imagowrote:Je moet m'n baas horen over die reclame's