Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
goedzo meneer anim0l. en btw mijn plaat is al gemastert door raw-vizion omdat het te lang duurde met jou want ik had nooit een mail teruggehad van je. :P

haha ja sorry man
proggie die k gebruikte fokte t een beetje hard
maar heb t nooit verteld xD my bad :D

enne de chicks zijn geland in wijven topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 23:25 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Project 141 schreef:
Haha altijd leuk om die mensen in die zaal te zien.
Zitten gewoon allemaal te vreten en bier te drinken, steken alleen ff een bordje op als er 180 wordt gegooid xd

Dat is toch geweldig! Lijkt me echt vet om daar tussen te zitten :P

Van Gerwen mag btw wel wat beter gaan gooien!

Hij kwam nog dichtbij zeg :(

Alle Nederlanders eruit, Nicholson eruit. Gaat lekker zo, nu moet ik weer een nieuwe favoriet gaan zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Thera die twittert en vraagt of er iemand zin heeft in een potje fifa, en vervolgens voeg je hem toe..
maar accepteert hij je niet :lol: beetje jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 00:22 

Ruubiie schreef:
Thera die twittert en vraagt of er iemand zin heeft in een potje fifa, en vervolgens voeg je hem toe..
maar accepteert hij je niet :lol: beetje jammer!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Vriend van me heeft vannacht een auto-ongeval gehad, ligt nu in kunstmatige coma :cry: Die lege plaats aan tafel morgenavond gaat pijn doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Vriend van me heeft vannacht een auto-ongeval gehad, ligt nu in kunstmatige coma :cry: Die lege plaats aan tafel morgenavond gaat pijn doen :(

Zo, dat is minder zo op het einde van het jaar.
Sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Vanochtend ineens m'n hond die trillend z'n mand uit komt, niet op ze poten kan blijven staan en op de grond ligt te trillen, dierenarts gebeld, konden over een half uurtje komen, hebben we hem nog even geaaid enz. toen in ze mand getild, heeft hij er helemaal onder geplast, bij de dierenarts kwamen ze erachter dat hij een tumor had, en het was enkel uitstel van executie om hem hieraan te opereren, dus een spuitje gegeven :cry:
Komt hard aan bij een hond die zijn hele leven al vrolijk en speels is geweest, alleen de laatste week een beetje ziekjes en diarree, maar heb hem gisteravond nog uitgelaten en dat ging gewoon goed...
In al die jaren tijd heb ik me wel aan hem gehecht, wat een maat was het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Oei, absoluut geen fijn jaareinde... Sterkte, hopen dat 't goed komt!

hardcoresjors schreef:
Vanochtend ineens m'n hond die trillend z'n mand uit komt, niet op ze poten kan blijven staan en op de grond ligt te trillen, dierenarts gebeld, konden over een half uurtje komen, hebben we hem nog even geaaid enz. toen in ze mand getild, heeft hij er helemaal onder geplast, bij de dierenarts kwamen ze erachter dat hij een tumor had, en het was enkel uitstel van executie om hem hieraan te opereren, dus een spuitje gegeven :cry:
Komt hard aan bij een hond die zijn hele leven al vrolijk en speels is geweest, alleen de laatste week een beetje ziekjes en diarree, maar heb hem gisteravond nog uitgelaten en dat ging gewoon goed...
In al die jaren tijd heb ik me wel aan hem gehecht, wat een maat was het...

Het eerste wat je zegt heeft onze hond redelijk vaak, laatste tijd niet meer, maar dat was epilepsie. Wat heel veel voorkomt bij sommige rassen. Maar dit is wel heel freaky zeg, klote!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Het eerste wat je zegt heeft onze hond redelijk vaak, laatste tijd niet meer, maar dat was epilepsie. Wat heel veel voorkomt bij sommige rassen. Maar dit is wel heel freaky zeg, klote!

Onze hond heeft ook epilepsie gehad ja, maar hij keek veel te helder uit z'n ogen voor een epilepsie aanval!
Mijn ma dacht eerst aan een hersenbloeding, maar bleek dus een tumor te zijn bij z'n milt of bij z'n lever, er zat ook bloed in zijn urine...
Maarja, ik ben slecht in afscheid nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

bij onze hond was het precies hetzelfde, dat hij bij zijn achterpoten in 1 keer verlamd was. 1 middag met de handdoek onder z'n lichaam door en hij liep weer normaal.
tumor laten verwijderen, is ze alsnog 15 jaar geworden. andere hond inwendige bloeding, nu hebben we weer 2 honden waarvan 1 epilepsie heeft en de andere een maagkanteling heeft gehad terwijl wij op vakantie waren.
was de vakantie wel even verpest moet ik toegeven. maar hij leeft nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
katamaran schreef:

Onze hond heeft ook epilepsie gehad ja, maar hij keek veel te helder uit z'n ogen voor een epilepsie aanval!
Mijn ma dacht eerst aan een hersenbloeding, maar bleek dus een tumor te zijn bij z'n milt of bij z'n lever, er zat ook bloed in zijn urine...
Maarja, ik ben slecht in afscheid nemen...

Sterkte sjors het zal zeker ff moeilijk zijn ik had hetzelfde. Maar juist dat je hem voorral herinnert als een speelse hond dit zijn juist de herinneringen die je altijd bij zullen blijven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig heeft hij een fijn leven gehad, en we hadden wel die tumor kunnen laten verwijderen, maar de dierenarts zei dat we hem dan slechts een paar weken in leven konden houden...
Nu enkel het verlies verwerken, zal wel een kwestie van tijd worden, maar op dit moment, is dit de meest verneukte dag van 2011... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Niet zo best, sterkte ermee :thumbup:

En jij ook sterkte Sjors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Niet kunnen slapen door dat walgelijke vuurwerk buiten. Optievveeee!!@21211t
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:14 

Hardtraxx Beheerder

mrazura schreef:
Niet kunnen slapen door dat walgelijke vuurwerk buiten. Optievveeee!!@21211t

:aww: je zult eraan moeten wennen morgen is het nog erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:26 

Kraak... Piep...

Ik neem aan dat hij niet op dat tijdstip in bed ligt dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

@Sjors veel sterkte man :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Thx HT bro's (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Als hij het overleeft is er een grote kans dat 1 kant volledig verlamd gaat zijn. Doet je toch weer nadenken over hoe snel het allemaal gebeurd kan zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
nielstil schreef:

Als hij het overleeft is er een grote kans dat 1 kant volledig verlamd gaat zijn. Doet je toch weer nadenken over hoe snel het allemaal gebeurd kan zijn :/

Jij ook sterkte man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
nielstil schreef:

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
nielstil schreef:

Oei klote. Nogmaals sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

sterkte nielstil
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:12 

Hardtraxxer

nielstil schreef:

sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:13 

Donateur

Sterkte allemaal. Heel erg triest zulke berichten aan het einde van t jaar...
Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic