Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Case Dj wrote:goedzo meneer anim0l. en btw mijn plaat is al gemastert door raw-vizion omdat het te lang duurde met jou want ik had nooit een mail teruggehad van je. :P

haha ja sorry man
proggie die k gebruikte fokte t een beetje hard
maar heb t nooit verteld xD my bad :D

enne de chicks zijn geland in wijven topic :D
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 8 days ago
wootum wrote:
Project 141 wrote:Haha altijd leuk om die mensen in die zaal te zien.
Zitten gewoon allemaal te vreten en bier te drinken, steken alleen ff een bordje op als er 180 wordt gegooid xd
Dat is toch geweldig! Lijkt me echt vet om daar tussen te zitten :P

Van Gerwen mag btw wel wat beter gaan gooien!
Hij kwam nog dichtbij zeg :(

Alle Nederlanders eruit, Nicholson eruit. Gaat lekker zo, nu moet ik weer een nieuwe favoriet gaan zoeken :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Thera die twittert en vraagt of er iemand zin heeft in een potje fifa, en vervolgens voeg je hem toe..
maar accepteert hij je niet :lol: beetje jammer!
M
Ruubiie wrote:Thera die twittert en vraagt of er iemand zin heeft in een potje fifa, en vervolgens voeg je hem toe..
maar accepteert hij je niet :lol: beetje jammer!
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vriend van me heeft vannacht een auto-ongeval gehad, ligt nu in kunstmatige coma :cry: Die lege plaats aan tafel morgenavond gaat pijn doen :(
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
nielstil wrote:Vriend van me heeft vannacht een auto-ongeval gehad, ligt nu in kunstmatige coma :cry: Die lege plaats aan tafel morgenavond gaat pijn doen :(
Zo, dat is minder zo op het einde van het jaar.
Sterkte.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Vanochtend ineens m'n hond die trillend z'n mand uit komt, niet op ze poten kan blijven staan en op de grond ligt te trillen, dierenarts gebeld, konden over een half uurtje komen, hebben we hem nog even geaaid enz. toen in ze mand getild, heeft hij er helemaal onder geplast, bij de dierenarts kwamen ze erachter dat hij een tumor had, en het was enkel uitstel van executie om hem hieraan te opereren, dus een spuitje gegeven :cry:
Komt hard aan bij een hond die zijn hele leven al vrolijk en speels is geweest, alleen de laatste week een beetje ziekjes en diarree, maar heb hem gisteravond nog uitgelaten en dat ging gewoon goed...
In al die jaren tijd heb ik me wel aan hem gehecht, wat een maat was het...
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
nielstil wrote:Vriend van me heeft vannacht een auto-ongeval gehad, ligt nu in kunstmatige coma :cry: Die lege plaats aan tafel morgenavond gaat pijn doen :(
Oei, absoluut geen fijn jaareinde... Sterkte, hopen dat 't goed komt!
hardcoresjors wrote:Vanochtend ineens m'n hond die trillend z'n mand uit komt, niet op ze poten kan blijven staan en op de grond ligt te trillen, dierenarts gebeld, konden over een half uurtje komen, hebben we hem nog even geaaid enz. toen in ze mand getild, heeft hij er helemaal onder geplast, bij de dierenarts kwamen ze erachter dat hij een tumor had, en het was enkel uitstel van executie om hem hieraan te opereren, dus een spuitje gegeven :cry:
Komt hard aan bij een hond die zijn hele leven al vrolijk en speels is geweest, alleen de laatste week een beetje ziekjes en diarree, maar heb hem gisteravond nog uitgelaten en dat ging gewoon goed...
In al die jaren tijd heb ik me wel aan hem gehecht, wat een maat was het...
Het eerste wat je zegt heeft onze hond redelijk vaak, laatste tijd niet meer, maar dat was epilepsie. Wat heel veel voorkomt bij sommige rassen. Maar dit is wel heel freaky zeg, klote!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
katamaran wrote: Het eerste wat je zegt heeft onze hond redelijk vaak, laatste tijd niet meer, maar dat was epilepsie. Wat heel veel voorkomt bij sommige rassen. Maar dit is wel heel freaky zeg, klote!
Onze hond heeft ook epilepsie gehad ja, maar hij keek veel te helder uit z'n ogen voor een epilepsie aanval!
Mijn ma dacht eerst aan een hersenbloeding, maar bleek dus een tumor te zijn bij z'n milt of bij z'n lever, er zat ook bloed in zijn urine...
Maarja, ik ben slecht in afscheid nemen...
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 19 days ago
bij onze hond was het precies hetzelfde, dat hij bij zijn achterpoten in 1 keer verlamd was. 1 middag met de handdoek onder z'n lichaam door en hij liep weer normaal.
tumor laten verwijderen, is ze alsnog 15 jaar geworden. andere hond inwendige bloeding, nu hebben we weer 2 honden waarvan 1 epilepsie heeft en de andere een maagkanteling heeft gehad terwijl wij op vakantie waren.
was de vakantie wel even verpest moet ik toegeven. maar hij leeft nog :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
hardcoresjors wrote:
katamaran wrote: Het eerste wat je zegt heeft onze hond redelijk vaak, laatste tijd niet meer, maar dat was epilepsie. Wat heel veel voorkomt bij sommige rassen. Maar dit is wel heel freaky zeg, klote!
Onze hond heeft ook epilepsie gehad ja, maar hij keek veel te helder uit z'n ogen voor een epilepsie aanval!
Mijn ma dacht eerst aan een hersenbloeding, maar bleek dus een tumor te zijn bij z'n milt of bij z'n lever, er zat ook bloed in zijn urine...
Maarja, ik ben slecht in afscheid nemen...
Sterkte sjors het zal zeker ff moeilijk zijn ik had hetzelfde. Maar juist dat je hem voorral herinnert als een speelse hond dit zijn juist de herinneringen die je altijd bij zullen blijven. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Gelukkig heeft hij een fijn leven gehad, en we hadden wel die tumor kunnen laten verwijderen, maar de dierenarts zei dat we hem dan slechts een paar weken in leven konden houden...
Nu enkel het verlies verwerken, zal wel een kwestie van tijd worden, maar op dit moment, is dit de meest verneukte dag van 2011... :(
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Niet zo best, sterkte ermee :thumbup:

En jij ook sterkte Sjors.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Niet kunnen slapen door dat walgelijke vuurwerk buiten. Optievveeee!!@21211t
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
mrazura wrote:Niet kunnen slapen door dat walgelijke vuurwerk buiten. Optievveeee!!@21211t
:aww: je zult eraan moeten wennen morgen is het nog erger.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik neem aan dat hij niet op dat tijdstip in bed ligt dan..
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
@Sjors veel sterkte man :aww:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Thx HT bro's (L)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Als hij het overleeft is er een grote kans dat 1 kant volledig verlamd gaat zijn. Doet je toch weer nadenken over hoe snel het allemaal gebeurd kan zijn :/
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
nielstil wrote:
Als hij het overleeft is er een grote kans dat 1 kant volledig verlamd gaat zijn. Doet je toch weer nadenken over hoe snel het allemaal gebeurd kan zijn :/
Jij ook sterkte man :(
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
nielstil wrote:
:oh:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
nielstil wrote:
Oei klote. Nogmaals sterkte.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
sterkte nielstil
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
sterkte man!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sterkte allemaal. Heel erg triest zulke berichten aan het einde van t jaar...

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago