Idd, zit er ook nooit meer op.wrote:Echt al maanden niet meer op msn geweestwrote:Kut msnViva la Whatsapp
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ik heb altijd als ik de pc aan heb staan msn aan, wordt er altijd helemaal kriegel van als ik veel moet typen op whatsappwrote:Echt al maanden niet meer op msn geweestwrote:Kut msnViva la Whatsapp
Kadobon van me werk gekregen voor www.denationalekadobon.nl
Wat een pauper site, bijzonder breed assortiment zeg.
hoeveel is die bon waard?wrote:Kadobon van me werk gekregen voor http://www.denationalekadobon.nl
Wie het kleine niet eert...wrote:Kadobon van me werk gekregen voor http://www.denationalekadobon.nl
voor 5 euro neem ik hem van je over. behalve als ie 5 euro is.wrote:Kadobon van me werk gekregen voor http://www.denationalekadobon.nl
Haha ach, zit gewoon niks leuks bijwrote:Wie het kleine niet eert...wrote:Kadobon van me werk gekregen voor http://www.denationalekadobon.nl
de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg. 
Das minder.wrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
Moet ook nog een keer een back-up maken. kan er niet aan denken om al mijn muziek kwijt te zijn.
Welnee, mocht je het echt graag terug willen kan dat gewoon nogwrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
Ja klopt. maar wel heel erg duur.wrote:Welnee, mocht je het echt graag terug willen kan dat gewoon nogwrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
wrote:Ja klopt. maar wel heel erg duur.wrote:Welnee, mocht je het echt graag terug willen kan dat gewoon nogwrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
Dan doe je toch ICT & Media Design, zelfde als ik?wrote:Nu al weten dat je wss niet naar Wish 2012 kan ivm tentamens... KAK!
Dan zit je wss al in week 10 van die periode, ik had vorig jaar toen al zo goed als vakantie.
Hooguit een reparatie doen voor je Proftaak, maar dat is praktijk. enige grote toets van die periode had ik 2 weken vóór WiSH vorig jaar (op 17 juni) , en ik denk dat dat dan nog steeds hetzelfde is als vorig schooljaar.
Me broer kon de harde schijf als geheugen van de computer krijgen (ben de naam ff kwijt). Toen had hij alleen de fot's op een usb stick gezet, maar daarvoor moest hij wel eerst heel het harnas van dat ding eraf slopen.wrote:Welnee, mocht je het echt graag terug willen kan dat gewoon nogwrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
-
C
fucking kut msn die mensen niet meer toevoegd!
Ik volg hier niet veel van eigenlijk, hij moest zijn usb uit elkaar halen om zijn foto's terug te laten halen?wrote:Me broer kon de harde schijf als geheugen van de computer krijgen (ben de naam ff kwijt). Toen had hij alleen de fot's op een usb stick gezet, maar daarvoor moest hij wel eerst heel het harnas van dat ding eraf slopen.wrote:Welnee, mocht je het echt graag terug willen kan dat gewoon nogwrote:de harde schijf van 5 jaar oud die gecrasht was een paar jaar terug. AL mn oude Hardstyle uit 03-07 weg.
nee hij moest het omhulsel van de harde schijf slopen. 
Om daarna de foto's op USB te zetten?wrote:nee hij moest het omhulsel van de harde schijf slopen.
Zo gek is dat niet toch? Die harde schijf heb je toch niks meer aan.
Gister staan zoenen met me ex in een zeer dronken toestand, waar ik dus niets meer van wist.
Wilde zoiezo al niks meer van haar weten eigenlijk.
Nu loopt ze weer van "Je voelt toch nog wel wat voor me" enzo
-
E
iriitatie nummer 1 van mannen over vrouwen.wrote:Gister staan zoenen met me ex in een zeer dronken toestand, waar ik dus niets meer van wist.
Jammer dit, en helemaal kut dat ik dat gedaan heb.wrote:iriitatie nummer 1 van mannen over vrouwen.wrote:Gister staan zoenen met me ex in een zeer dronken toestand, waar ik dus niets meer van wist.
Ik denk dat mijn grens bij vrouwen wat lager ligt in dronken toestand, wat niet zo heel gek is eigenlijk.
Wat is het probleem?wrote:Jammer dit, en helemaal kut dat ik dat gedaan heb.wrote:iriitatie nummer 1 van mannen over vrouwen.wrote:Gister staan zoenen met me ex in een zeer dronken toestand, waar ik dus niets meer van wist.
Ik denk dat mijn grens bij vrouwen wat lager ligt in dronken toestand, wat niet zo heel gek is eigenlijk.
-
D
We hebben zo allemaal onze problemen.
Dat staat er toch al?wrote: Wat is het probleem?
-
D
Ik leef met je mee sjobie.