Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 13:31 

JEFSKIII schreef:
Almighty schreef:
JEFSKIII schreef:
Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?

Nog erger dan Friesland...

LIMBURG? :surrender:

Jackpot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 13:37 

Zeer spijtig voor hem dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:24 

nielstil schreef:
Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater :(

Underberg doet wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:25 

JEFSKIII schreef:
Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?

Ik ben een Zweed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:18 

biscuit schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik ben een Zweed -.-

Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:27 

biscuit schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik ben zweet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

de hik :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:49 

JEFSKIII schreef:
biscuit schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik ben een Zweed -.-

Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20. :drool:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Benton28... kut bot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 02:50 

biscuit schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik ben een Zweed -.-

ben je helemaal niet, opgerot... je hebt niet dezelfde nationaliteit als ik heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:45 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregen :P Ik kon niet eens meer normaal met je praten man... "wwwaaaeeeeehhhh,, heeuuujjj, Aart....bleehbleeh...b-fronppp, is ..." (Half hangend naar links en zijn ogen ergens in zn achterhoofd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Chukkels schreef:

hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregen :P Ik kon niet eens meer normaal met je praten man... "wwwaaaeeeeehhhh,, heeuuujjj, Aart....bleehbleeh...b-fronppp, is ..." (Half hangend naar links en zijn ogen ergens in zn achterhoofd)

Haha, ik heb super weinig gaten in de avond hoor. Ik weet gewoon bijna alles nog :D Maar dat B2S keihard heeft gefaald met Loudness valt helaas niet te ontkennen. Want 90% waar B2S voor kon zorgen, was gewoon matig tot slecht geregeld. Dat ik toch een van de mooiste feesten van het jaar heb beleefd kwam puur door de DJ's, de mensen, de gezelligheid en mijn eigen toestand. Maar dat zijn geen factoren waar B2S ook maar enigszins invloed op heeft ;)

Maar zoals ik al zei, kwalitatief was het feest gewoon erg slecht en B2S onwaardig, maar als je bijvoorbeeld naar de kroeg gaat of een discotheek, kan het ook erg slecht kut zijn, maar kan je jezelf nog steeds optimaal vermaken met de juiste ingrediƫnten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 01:36 

Bierkoning

Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer :( Na school maar even naar T-Mobile.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:05 

hoebedoelje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:25 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.

Sunny Beach is BRILJANT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:26 

Hardtraxx Addict

mijn irritatiemomentje:

m'n wekker ging...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:27 

Bierkoning

W0uT3R schreef:
Pommer schreef:

Sunny Beach is BRILJANT!

Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
W0uT3R schreef:
Pommer schreef:

Sunny Beach is BRILJANT!

Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komt

Mallorca is facking geniaal :bomb: Afgelopen jaar geweest, All-in ook aan te raden trouwens. Scheelde mij een hoop geld in vergelijking met het jaar ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:56 

Bierkoning

Ja ik wil ook echt maarja, vriendengroep doet weer moeilijk :( We zullen het wel zien, als zij allemaal naar Sunny Beach willen ga ik niet in me eentje naar Mallorca haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Verjaardagskalender op facebook. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer :( Na school maar even naar T-Mobile.

update 2.3.6 gedaan??
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt

heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Mr Lellebel schreef:

update 2.3.6 gedaan??
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt

heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak

Nee heb die update niet gedaan, lag in iedergeval niet aan mijn firmware. Heb mijn accu even getest op school met een ampere meter en mijn accu bleek dood te zijn dus krijg volgende week een nieuwe batterij. Neem aan dat, dat het oplost :)
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic