Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
JEFSKIII wrote:
Almighty wrote:
JEFSKIII wrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
Nog erger dan Friesland...
LIMBURG? :surrender:
Jackpot!
J
Zeer spijtig voor hem dan.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater :(
J
nielstil wrote:Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater :(
Underberg doet wonderen.
E
JEFSKIII wrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
Ik ben een Zweed -.-
J
biscuit wrote:
Ik ben een Zweed -.-
Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20. :drool:
G
biscuit wrote:
Ik ben zweet -.-
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
de hik :thumbdown:
E
JEFSKIII wrote:
biscuit wrote:
Ik ben een Zweed -.-
Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20. :drool:
:lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Benton28... kut bot.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet. :list:
C
biscuit wrote:
Ik ben een Zweed -.-
ben je helemaal niet, opgerot... je hebt niet dezelfde nationaliteit als ik heb!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Chukkels wrote:Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet. :list:
hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregen :P Ik kon niet eens meer normaal met je praten man... "wwwaaaeeeeehhhh,, heeuuujjj, Aart....bleehbleeh...b-fronppp, is ..." (Half hangend naar links en zijn ogen ergens in zn achterhoofd)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
mr_vertigo wrote:
Chukkels wrote:Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet. :list:
hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregen :P Ik kon niet eens meer normaal met je praten man... "wwwaaaeeeeehhhh,, heeuuujjj, Aart....bleehbleeh...b-fronppp, is ..." (Half hangend naar links en zijn ogen ergens in zn achterhoofd)
Haha, ik heb super weinig gaten in de avond hoor. Ik weet gewoon bijna alles nog :D Maar dat B2S keihard heeft gefaald met Loudness valt helaas niet te ontkennen. Want 90% waar B2S voor kon zorgen, was gewoon matig tot slecht geregeld. Dat ik toch een van de mooiste feesten van het jaar heb beleefd kwam puur door de DJ's, de mensen, de gezelligheid en mijn eigen toestand. Maar dat zijn geen factoren waar B2S ook maar enigszins invloed op heeft ;)

Maar zoals ik al zei, kwalitatief was het feest gewoon erg slecht en B2S onwaardig, maar als je bijvoorbeeld naar de kroeg gaat of een discotheek, kan het ook erg slecht kut zijn, maar kan je jezelf nog steeds optimaal vermaken met de juiste ingrediënten. ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer :( Na school maar even naar T-Mobile.
D
hoebedoelje
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Pommer wrote:Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Sunny Beach is BRILJANT!
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
mijn irritatiemomentje:

m'n wekker ging...
Bierkoning
last seen Aug 2026
W0uT3R wrote:
Pommer wrote:Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Sunny Beach is BRILJANT!
Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komt
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Pommer wrote:
W0uT3R wrote:
Sunny Beach is BRILJANT!
Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komt
Mallorca is facking geniaal :bomb: Afgelopen jaar geweest, All-in ook aan te raden trouwens. Scheelde mij een hoop geld in vergelijking met het jaar ervoor.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Ja ik wil ook echt maarja, vriendengroep doet weer moeilijk :( We zullen het wel zien, als zij allemaal naar Sunny Beach willen ga ik niet in me eentje naar Mallorca haha :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 30 minutes ago
Verjaardagskalender op facebook. :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Mr Lellebel wrote:Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer :( Na school maar even naar T-Mobile.
update 2.3.6 gedaan??
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt

heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
The Anim0l wrote:
Mr Lellebel wrote:Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer :( Na school maar even naar T-Mobile.
update 2.3.6 gedaan??
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt

heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak
Nee heb die update niet gedaan, lag in iedergeval niet aan mijn firmware. Heb mijn accu even getest op school met een ampere meter en mijn accu bleek dood te zijn dus krijg volgende week een nieuwe batterij. Neem aan dat, dat het oplost :)