Jackpot!wrote:LIMBURG?wrote:Nog erger dan Friesland...wrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
J
Zeer spijtig voor hem dan.
Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater 
-
J
Underberg doet wonderen.wrote:Vannacht veel te dronken nog een film proberen te kijken en uit bed gevallen daardoor, doet men rug pijn en heb ik een kater
-
E
Ik ben een Zweedwrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
-
J
Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20.wrote:Ik ben een Zweedwrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
-
G
wrote:Ik ben zweetwrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
-
E
wrote:Dan hoop ik dat je een vrijgezel zusje hebt van rond de 18-20.wrote:Ik ben een Zweedwrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet. 
-
C
ben je helemaal niet, opgerot... je hebt niet dezelfde nationaliteit als ik heb!wrote:Ik ben een Zweedwrote:Wat voor mij een irritatiemomentje is? Dat biscuit geen spellingscontrole heeft, komt hij soms uit Friesland?
hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregenwrote:Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet.
Haha, ik heb super weinig gaten in de avond hoor. Ik weet gewoon bijna alles nogwrote:hahahaha, alsof jij der ook maar iets van hebt meegekregenwrote:Verreweg de slechtste Loudness-editie die B2S heeft neergezet.Ik kon niet eens meer normaal met je praten man... "wwwaaaeeeeehhhh,, heeuuujjj, Aart....bleehbleeh...b-fronppp, is ..." (Half hangend naar links en zijn ogen ergens in zn achterhoofd)
Maar zoals ik al zei, kwalitatief was het feest gewoon erg slecht en B2S onwaardig, maar als je bijvoorbeeld naar de kroeg gaat of een discotheek, kan het ook erg slecht kut zijn, maar kan je jezelf nog steeds optimaal vermaken met de juiste ingrediënten.
Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meer
Na school maar even naar T-Mobile.
-
D
hoebedoelje
Sunny Beach is BRILJANT!wrote:Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
mijn irritatiemomentje:
m'n wekker ging...
m'n wekker ging...
Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komtwrote:Sunny Beach is BRILJANT!wrote:Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Mallorca is facking geniaalwrote:Dat zal best, gaat erom dat ze opeens weer veranderen zonder te overleggen oid. En ik idd liever naar Mallorca ga, maarja ik zie wel wat er uit komtwrote:Sunny Beach is BRILJANT!wrote:Denken dat je een leuke vakantie naar Mallorca hebt geregeld met je vriendengroep, veranderen ze opeens weer van gedachte en willen ze opeens allemaal naar Sunny Beach, wat me dus echt veel minder trekt dan Mallorca.
Ja ik wil ook echt maarja, vriendengroep doet weer moeilijk
We zullen het wel zien, als zij allemaal naar Sunny Beach willen ga ik niet in me eentje naar Mallorca haha 
Verjaardagskalender op facebook. 
update 2.3.6 gedaan??wrote:Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meerNa school maar even naar T-Mobile.
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt
heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak
Nee heb die update niet gedaan, lag in iedergeval niet aan mijn firmware. Heb mijn accu even getest op school met een ampere meter en mijn accu bleek dood te zijn dus krijg volgende week een nieuwe batterij. Neem aan dat, dat het oplostwrote:update 2.3.6 gedaan??wrote:Verrekte Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan :S Was gister zwaar aan het trippen, bleef maar rebooten toen het klepje eraf gehaald en nu doet hij helemaal niks meerNa school maar even naar T-Mobile.
schijnen idd wat problemen mee te zijn mbt opnieuw opstarten uit t niets (tot aan pincode scherm) als je m lange tijd niet gebruikt
heb er ook last van, gelukkig niet zo vaak