Dat ie nog geen Artiestenstatus heeft is mij een raadselwrote:Wildstylerz in het nieuwe tracks gedeelte![]()
Bijzonder irritant om onder elk topic te 'lekker plaatje' te lezen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
om 11uur naar de stad gaan en dan erachter komen dat telefoon winkel pas 12uur open gaat
Een surprise maken voor mijn vader! Ik daar echt z'n hekel aan!
doe gewoon standaard. doos met allemaal shit erin en dan moet je vader cadeaus grabbelen 
Zit ik eerst twee weken zonder internet, tv & telefoon, komen ze vandaag alles maken, nou alles doet het weer, doe ik me xbox aan, valt ie uit na 1 minuut en gaat ie nier meer aan :') FML
voor de laatste keer werken nu... terwijl ik dood ben nergens zin in
Sterkte moppie, niet dippenwrote:voor de laatste keer werken nu... terwijl ik dood ben nergens zin in
Al 40 pagina's klaar van mijn ondernemingsplan, en dan zien dat je nog niet eens op de helft bent 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Er is een verschil tussen Cafe Nurgus waar 300 man komen om bier te zuipen en wijven te kijken en Qlimax waar 27.000 'hardstyle liefhebbers' (liefhebbers in de zin van mensen die er naar (zouden) luisteren en niet in de zin van 'liefhebbers' zoals we die term hier op Hardtraxx gebruiken en interpreteren) komen.wrote:Qlimax is toch 1 grote kroeg?wrote:Hoorde gisteren Wake Up in de kroeg. Mooi dat hij ook om 6.45 nog op Qlimax gedraaid werd :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wat is het verschil tussen de liefhebbers hier en die op Qlimax dan. Ik voel me altijd zo minderwaardig door de mensen hier die het hebben over Qlimaz bezoekers 
Liefhebbers hier: Harder is beter, de "purist/ elitist"wrote:Wat is het verschil tussen de liefhebbers hier en die op Qlimax dan. Ik voel me altijd zo minderwaardig door de mensen hier die het hebben over Qlimaz bezoekers
Liefhebbers op Qlimax: "OMG, KEN JE BRENNAN HEART!? DIE GAAT ZOOOOOO HARD MAN", de dagjesmensen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dus, conclusie, beide zijn gewoon achterlijke figuren?
Nou leuke statement dit 
wrote:Dus, conclusie, beide zijn gewoon achterlijke figuren?Nou leuke statement dit

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee, maar aangezien ik en hier op hardtraxx zit en naar qlimax ben gegaan ben ik dus dubbel zo stom...
Dus snap het alsnog niet helemaal haha.
whaha nee man qlimax is 1 van de beste feestem ooitwrote:Nee, maar aangezien ik en hier op hardtraxx zit en naar qlimax ben gegaan ben ik dus dubbel zo stom...![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lasers horen erbij natuurlijk
Was gewoon geil feestje dus, dan maar even Brennan Heart fan 
Die lasers waren echt vetwrote:Lasers horen erbij natuurlijkWas gewoon geil feestje dus, dan maar even Brennan Heart fan
-
A
Is toch zo als je underground rawhardstylefanboi bent, je Qlimax verafschuwd?
jup terwijl het feest dit jaar echt super was.. maarja da mag nietwrote:Is toch zo als je underground rawhardstylefanboi bent, je Qlimax verafschuwd?
-
A
Reden genoeg voor mij om volgend jaar gewoon weer te gaan, had nooit moeten twijfelen dit jaar 
Het is ook wel een genietmomentje maar omdat ik nu zo moe ben meer een irritatiemomentje
Gisteravond zei Banaanslak op msn dat Chris One had gefacebooked dat hij Bitcrusher rmx zou draaien. Dus ik helemaal enthousiast in de shoutbox en tegen anderen
Blijf ik op tot half 12 om erachter te komen dat hij me aan het trollen was en dat hij die tweet/facebookstatus zelf had verzonnen
Troll succesfull 
Grappig hoe dom die lui zijn in het Thunderdome topic van partyflock
Beetje trollen daaro .. met domme vragen volgens hun
Beetje trollen daaro .. met domme vragen volgens hun
Als dat nou je beste herinnering isAls ik terug denk aan QLiMAX'11 moet ik steeds aan dit liedje denken! Zo'n geweldig nummer en iedereen gaat los!! View on YouTube