niet zo erg als KON ipv KENDEwrote:Mensen die sowieso verkeerd schrijven, erger me dood aan
Active topics in Off-Topic
Moderators
dan is het nog irritantjaja behalve als je Fries bent
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dra-ma! Maar wat ik hier in mijn dagje aanwezigheid al wel 9853287532 keer voorbij heb zien komen is jou. Verschrikkelijk. "Wat zie je als jou beste track?" Pleaaaaaaseeeeewrote:Mensen die sowieso verkeerd schrijven, erger me dood aan
Haha, maak kennis met Hardtraxx' grootste verslaafde.wrote:Dra-ma! Maar wat ik hier in mijn dagje aanwezigheid al wel 9853287532 keer voorbij heb zien komen is jou. Verschrikkelijk. "Wat zie je als jou beste track?" Pleaaaaaaseeeeewrote:Mensen die sowieso verkeerd schrijven, erger me dood aan![]()
Automatismewrote:niet zo erg als KON ipv KENDEwrote:Mensen die sowieso verkeerd schrijven, erger me dood aan(jaja behalve als je Fries bent
)
Net zoals zo'n zeggen terwijl het zulke moest zijn.

Kon het niet laten
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
Hoe koud het wel niet is pffff hatelijk 
Enigste in plaats van enige. enigste is geen woord.
+1wrote:Hoe koud het wel niet is pffff hatelijk
Twitter, meest kansloze gebeuren ever.
Moeten stoppen met Skyrim, omdat je naar voetbal moet... 
Hier nog een, alleen dan moeten stoppen met MW3wrote:Moeten stoppen met Skyrim, omdat je naar voetbal moet...
Precies. Vind het alleen nog wel handig om er artiesten te volgen maar voor de rest is het echt nutteloos.wrote:Twitter, meest kansloze gebeuren ever.
Ik hoef niet te weten dat je een broodje gaat eten! DAMN!
Een setje opnemen, gaat best prima qua overgangen, en dan midden in de set echt compleet mis zitten haha.
Weg knippen gaat m niet worden wordt het wel heel kort mixje van. 
Dit, zelfs MW3 zit er niet inwrote:Brak zijn nergens zin in
zelfde..wrote:Dit, zelfs MW3 zit er niet inwrote:Brak zijn nergens zin inDan maar scrubs kijken
Ik kan niet eens door mn ogen kijken alles is wazig gewoon
Was gewoon nog stoned toen ik wakker werd 
junkieeeewrote:Ik kan niet eens door mn ogen kijken alles is wazig gewoonWas gewoon nog stoned toen ik wakker werd
zelfs als je slaapt blow je nog
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
kutschool. ellendelingen.
-
T
Dat de hond mijn laatste stukje pizza op had gegeten

genoeg, maar dat ga ik niet op ht plaatsen..wrote:Whats wrongwrote:mijn vriendin...
maar het is shitty atm
We understandwrote:genoeg, maar dat ga ik niet op ht plaatsen..wrote:Whats wrongwrote:mijn vriendin...
maar het is shitty atm