Steffnov schreef:
Mellow schreef:
Mensen die kritiek geven op iets wat jij aan het maken bent, terwijl ze zelf helemáal niet in dat vakgebied zitten. En dan nog serieus ervan overtuigd zijn dat ze het bij 't juiste eind hebben en je kunnen sturen naar wat het volgens hun dan wél moet worden..
Half mee eens. Je kunt bijvoorbeeld kritiek hebben op muziek of films, zonder in het vakgebied te zitten. Maar ik ga er vanuit dat dit niet is wat jij bedoeld, aangezien je het over "het rechte eind" hebt.
Grappig dat je film toevallig noemt
Vandaag ging ik filmopnames maken van mijn stage, gewoon als eigen opdracht voor school omdat ik op stage niks te doen heb op dit moment. Het plan is een filmpje van 2 minuutjes. De shots, de camerabewegingen, de effecten die ik later wil toevoegen, etc. zit allemaal in mijn hoofd, want ja een filmpje van 2 minuten is niet zo ingrijpend.
Als een niet nader te benoemen persoon (die werkelijk de ballen verstand heeft van film en montage) míj dan komt vertellen dat ik een gedetailleerd storyboard moet maken omdat het me anders niet lukt, mag die echt keihard in de stront zakken.
Olée