Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Headhunterz zooi overal...
Ik bedoel dan wel het teveel aan gezeur enzo.
En ik erger me ook erg aan member Spablauw

uitkijken met nieuwe leden :D
heb t een keer gehad op een forum voor jongeren uit zoetermeer

was er een nieuw lid, met een btje teveel grootspraak.
werd afgekraakt door iedereen
bleek t later een soort van journalist te zijn die zich voor onderzoek had aangemeld op die site, en 2 a 3 dagen later stond t in de krant dat de jongeren in zoetermeer te agressief zijn en dat je kans als nieuwkomer in de stad ernstige gevolgen zou kunnen hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Trololol xd
Ach, tis ook irritant dat je hier van die newbies hebt die 1x iets posten en daarna nooit meer :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

5,1 voor de toets management >.< >.<
4 mensen van mijn jaar die een voldoende hebben.

Hoogste cijfer een 6,0 :/

Docent zei ook naderhand; "Ach, als je rond de 5 zit, PRIMA! Helemaal niet slecht voor een eerste keer".
THE FUCK!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Elite

Een boete hebben voor het achterop zitten van een brommer zonder helm. Kosten €70 euro en dan komen er nog administratie kosten bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
uitkijken met nieuwe leden :D
heb t een keer gehad op een forum voor jongeren uit zoetermeer

was er een nieuw lid, met een btje teveel grootspraak.
werd afgekraakt door iedereen
bleek t later een soort van journalist te zijn die zich voor onderzoek had aangemeld op die site, en 2 a 3 dagen later stond t in de krant dat de jongeren in zoetermeer te agressief zijn en dat je kans als nieuwkomer in de stad ernstige gevolgen zou kunnen hebben xd

Haha nee joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

De kou buiten! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
De kou buiten! :thumbdown:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:27 

haha, geweldig..

die spablauw is wel noobie... doet z'n titel eer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:08 

gebruiker Monstah-Deejay..

doet elk woord met een Hoofdletter beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

ik wou er niet over beginnen...

en ook speciaal een account aangemaakt om wat aan hem Te Vragen.
Zullen Wel Meer Zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

mrkoe:

Is HardStyle iig ook je favoriete stijl van jezelf of wat zijn jou stijlen qua muziek?

:x :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Er zijn in totaal 195 gebruikers online :: 75 geregistreerde, 1 verborgen en 119 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 213 op 28 nov 2010 20:11

Dat record gaat er vanavond dus sowieso aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

2 irritatie momentjes in 1:

Hi all, Almost finished a new track :-) Soon you will hear alot of new music. By the way: We will miss HardBass... http://fb.me/17pqpcIFq

Ik denk dus leuk, nieuwe track ofzo. Klik ik erop komt dit in beeld...

Afbeelding

FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:06 

Hardtraxxer

Mensen die kritiek geven op iets wat jij aan het maken bent, terwijl ze zelf helemáal niet in dat vakgebied zitten. En dan nog serieus ervan overtuigd zijn dat ze het bij 't juiste eind hebben en je kunnen sturen naar wat het volgens hun dan wél moet worden..

Oja, en waar ik nog helemaal lijp van wordt zijn mensen die irrelevante vergelijkingen maken. Vandaag kreeg ik een flashback naar de tijd toen ik nog autorijles had. Daar zei mijn rijleraar altijd op bepaalde kruispunten waar ik snel door reed: "Wat als daar nou een auto van rechts was gekomen?". Ja dude dan had ik geremd? Pfff wat kan ik link worden van dit soort opmerkingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Zippyshare! :thumbdown:
Ik kan mijn setje niet uploaden, heb hem wel op soundcloud staan maar daar kun je niet vanaf downloaden als je geen geld betaald, en zippyshare stopt ermee na 2%!
WAT MOET IK NU? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:
Mensen die kritiek geven op iets wat jij aan het maken bent, terwijl ze zelf helemáal niet in dat vakgebied zitten. En dan nog serieus ervan overtuigd zijn dat ze het bij 't juiste eind hebben en je kunnen sturen naar wat het volgens hun dan wél moet worden..

Half mee eens. Je kunt bijvoorbeeld kritiek hebben op muziek of films, zonder in het vakgebied te zitten. Maar ik ga er vanuit dat dit niet is wat jij bedoeld, aangezien je het over "het rechte eind" hebt.

hardcoresjors schreef:
Zippyshare! :thumbdown:
Ik kan mijn setje niet uploaden, heb hem wel op soundcloud staan maar daar kun je niet vanaf downloaden als je geen geld betaald, en zippyshare stopt ermee na 2%!
WAT MOET IK NU? :(

Op Soundcloud kun je je sets onbetaald laten downloaden hoor, heb ik ook met de mijne...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Want bij mij is dat download tekentje zeg maar grijs afgevinkt

En er staat download is a premium feature
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Want bij mij is dat download tekentje zeg maar grijs afgevinkt

En er staat download is a premium feature

IMG werkt blijkbaar niet, linkje

En ik heb echt geen premium account hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Bedankt man, hij kan gedownload worden! :P
Hij is niet super goed hoor, maar het is een beginnetje! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:41 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mellow schreef:

Half mee eens. Je kunt bijvoorbeeld kritiek hebben op muziek of films, zonder in het vakgebied te zitten. Maar ik ga er vanuit dat dit niet is wat jij bedoeld, aangezien je het over "het rechte eind" hebt.

Grappig dat je film toevallig noemt ;)
Vandaag ging ik filmopnames maken van mijn stage, gewoon als eigen opdracht voor school omdat ik op stage niks te doen heb op dit moment. Het plan is een filmpje van 2 minuutjes. De shots, de camerabewegingen, de effecten die ik later wil toevoegen, etc. zit allemaal in mijn hoofd, want ja een filmpje van 2 minuten is niet zo ingrijpend.
Als een niet nader te benoemen persoon (die werkelijk de ballen verstand heeft van film en montage) míj dan komt vertellen dat ik een gedetailleerd storyboard moet maken omdat het me anders niet lukt, mag die echt keihard in de stront zakken.

Olée :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:
Steffnov schreef:
Mellow schreef:

Grappig dat je film toevallig noemt ;)
Vandaag ging ik filmopnames maken van mijn stage, gewoon als eigen opdracht voor school omdat ik op stage niks te doen heb op dit moment. Het plan is een filmpje van 2 minuutjes. De shots, de camerabewegingen, de effecten die ik later wil toevoegen, etc. zit allemaal in mijn hoofd, want ja een filmpje van 2 minuten is niet zo ingrijpend.
Als een niet nader te benoemen persoon (die werkelijk de ballen verstand heeft van film en montage) míj dan komt vertellen dat ik een gedetailleerd storyboard moet maken omdat het me anders niet lukt, mag die echt keihard in de stront zakken.

Olée :)

De beste testpersonen zijn vaak diegene die er de ballen van af weten :P Als ik een website moet testen laat ik dat altijd door mijn moeder doen. Als zij haar weg er kan vinden, kan iedereen dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
De beste testpersonen zijn vaak diegene die er de ballen van af weten :P Als ik een website moet testen laat ik dat altijd door mijn moeder doen. Als zij haar weg er kan vinden, kan iedereen dat :D

Een testpersoon is heeeel wat anders als iemand die zich bemoeit met het productie proces :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:49 

Hardtraxxer

nielstil schreef:

Met websites doe ik dat ook, tuurlijk. Maar een filmpje van 2 minuutjes.. voor school?
Als het voor een officiële opdrachtgever zou zijn en het zou door een crew gefilmd worden zou ik het doen, natuurlijk. Maar nu echt niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:51 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
nielstil schreef:

Een testpersoon is heeeel wat anders als iemand die zich bemoeit met het productie proces :P

Danku :D :P

Nouja de frustraties zijn inmiddels al wat afgezwakt gelukkig. Nou maar afwachten hoe dat wordt met monteren, dan zal die persoon vast ook constant commentaar hebben op wat ik doe... Jottem
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic