1 hour ago a virus escaped...
Kut facebookvirus haha.
Kut facebookvirus haha.
wrote:Spamspamspam irritatiefake spamspamspam
Mja het is niet gemaakt als lesboek dus dat maakt het moeilijker om te lezen. Verder is het Engels en bevat het veelal termen die niet algemeen gebruikt wordenwrote:Oh we zitten al volgende pagina
Erg bekendwrote:Een boek lezen maar je niks kan terughalen of begrijpen.Zo'n lesboek waarin je een stuk dan 3x leest maar het nog steeds gewoon niet binnen krijgt..
Whaha, serieus? Hoe lang bestaat die regel dan xD Afijn, zal de blokker voor deze site wel off gooien dan...maar zeker niet op Hotmail oid.wrote:BETRAPT!![]()
Het is verboden om op Hardtraxx.nl adblockers (of soortgelijke software) te gebruiken waardoor er geen advertenties worden weergegeven. Hardtraxx.nl is afhankelijk van adverteerders, zonder deze inkomsten is er geen Hardtraxx.nl.
Gebruikers die hier op betrapt worden riskeren verwijdering van de website.
+1wrote:Stoor me alleen aan reclame op internet als het voor een youtube filmpje zit, verder nooit.
Ik heb echt een ontzettende schijthekel aan reclame. Reclame voor Youtube filmpjes heb ik dan ook nooit :')wrote:Stoor me alleen aan reclame op internet als het voor een youtube filmpje zit, verder nooit.
Welnee. je kan ook gewoon genieten van het leven. toch...wrote:t is echt niet lekker bij jullie thuis....
Hier op Hardtraxx steunen wij jouw in goede en slechte tijden. op ons kun je bouwen.