Iddwrote:Vallen op kunstgras.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan is niet perse waar. Veel proffesionele voetbalclubs hebben grote ijsbaden in de kleedkamers, de spelers gaan na een wedstrijd in dat bad. Doordat je lichaam dan snel afkoelt wordt er meer zuurstof door je lichaam getransporteerd en herstellen je spieren beter schijnt het.wrote:Je moet je erna goed warm kledenwrote:Spierpijn die elke dag erger wordtWoensdagavond gefitnesst, klein beetje spierpijn donderdag.. Ondertussen heb ik last van enkel, pols, schouders, nek, knieen en bovenbenen
-
G
javascript dat raar doet
Ik was niet alleen!wrote:hardcoresjors die de moral code van het nachttopic schendt
En ik was in gesprek hahaha
Grensrechters die niet kunnen vlaggen.. Wat een HAAT heb ik daar aan zeg
!!
wrote:Ja dan had je dus na 00.00 moeten reageren, of in een ander topic moeten quoten en daar verder gaanwrote:Ik was niet alleen!wrote:hardcoresjors die de moral code van het nachttopic schendt![]()
En ik was in gesprek hahaha

die kat heeft een klein neusje maar er past heel wat in als ik die doppen zo zie!wrote:I hate kittehhssss
haha
bug bij yt, kan geen account aanmaken
Ik moest ff nadenken maar daarna moest ik wel keihard lachenwrote:die kat heeft een klein neusje maar er past heel wat in als ik die doppen zo zie!wrote:I hate kittehhssss![]()
haha
godverdomme, moet nog 250 cds branden......
wrote:godverdomme, moet nog 250 cds branden......
fokkop xD
wel allemaal dezelfde?
en waarom 250
nee niet dezelfde, heb sinds kort cd spelers. dus moet nu alles gaan branden, draaide eerst met midi controller. en heb ff mijn releases geteld, en daarvan afgehaald wat ik al gehad heb, moet ik nog 250
Heb je al die nummers nog nodig dan? Misschien zonde als je 250 cd's brand, waarvan je de helft niet eens gebruikt.
das ook waar, maar eens ff gaan wegstrepen wat ik niet ga draaine, goed ideewrote:Heb je al die nummers nog nodig dan? Misschien zonde als je 250 cd's brand, waarvan je de helft niet eens gebruikt.
Haha anders zit je meteen met een volle cd map te kijken. Ik brand tegenwoordig als ik een stuk of 6 vette nummers heb die gewoon op 1 cdtje. Anders gaat het veel te hard.
En na verloop van tijd nummers die je nooit draait eruit gooien, maakt het voor je zelf wel een stuk overzichtelijker
.
En na verloop van tijd nummers die je nooit draait eruit gooien, maakt het voor je zelf wel een stuk overzichtelijker
kzou gewoon alles branden wat je tegenkomtwrote:das ook waar, maar eens ff gaan wegstrepen wat ik niet ga draaine, goed ideewrote:Heb je al die nummers nog nodig dan? Misschien zonde als je 250 cd's brand, waarvan je de helft niet eens gebruikt.
ik heb vaak zat dat ik aan een nummer denk die ik bijna nooit draai en toch wel een keer wil draaien
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Morgen rijexamen.
Misschien morgen dit verplaatsen naar genietmomentjes topic.
Succes man! Heb hem net 2 weken binnenwrote:Morgen rijexamen.
Hoop het voor jewrote:Morgen rijexamen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ga je toch lekker sexenwrote:Erachter komen dat je vanavond helemaal niet naar de nachtopening van MW3 kan, is wel een stuk minder. Kan hem ook pas VRIJDAG ophalenarme ik.., en dan alleen SP, want ik heb nog geen internetabo op m'n appartementje
-
T
Een hond die een scheet laat 
-
C
Poker...
Pocket: 2 Queens
All In 1500
andere: Boer en 8
komen de kaarten
A-A-5-Boer
denk je, yes