je schiet er ook zoveel mee op hé om 500 keer dezelfde zin te posten...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
daarom heet dat toch ZEVER??
-
E
wrote:die f*cking computer die zo teriiiinnnnggggggg sloom is..,
ps: op het werk en school dan
werk en school omdat tegenwoordig alles verplicht CLOUD moet
laat ze maar grotere schijven maken ipv clouden en data op internet zetten.
Gisteren chips met de smaak frietje joppiesaus gegeten, bah wat stinkt dat zeg
.
ring lings: super lekker, maar je gaat uit je muil meuren das niet te kort. 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Leren voor tentamen Concepting...
Waarom leer ik in een heel boek over theorieën? Ik bedoel het is maar een theorie... niets zijn feiten, wat heb ik hier aan. Het is alsof je biologie krijgt op de middelbare school en je een bijbel voor je neus krijgt, het is maar een theorie. Als ik er niet in geloof leer ik dus uselss iets uit m'n hoofd.
Dan ook nog 13 artikelen lezen wat gaat over een koffiebar... ok leg mij eens uit hoe ene sollicitatiegesprek moet verlopen eer je het over een koffiebar hebt in Leiden!
Waarom leer ik in een heel boek over theorieën? Ik bedoel het is maar een theorie... niets zijn feiten, wat heb ik hier aan. Het is alsof je biologie krijgt op de middelbare school en je een bijbel voor je neus krijgt, het is maar een theorie. Als ik er niet in geloof leer ik dus uselss iets uit m'n hoofd.
Dan ook nog 13 artikelen lezen wat gaat over een koffiebar... ok leg mij eens uit hoe ene sollicitatiegesprek moet verlopen eer je het over een koffiebar hebt in Leiden!
Zenuwachtig voor de herkansing van morgen en die van vrijdag
Nu ben ik onrustig en dat komt het leren niet ten goede 
Zie ook allemaal lui op FB daarover klagenwrote:Calculus
Dat het een theorie is wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kloptwrote:Leren voor tentamen Concepting...
Vies moeilijke wiskundewrote:Zie ook allemaal lui op FB daarover klagenwrote:CalculusWat is dat, dat het zo moeilijk is?
externe harde schijf die kapot is. bestanden staan er nog wel op maar hij valt de hele tijd weg.
Als je eenmaal een tijdje in bed ligt en dan keihard moet zeiken.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Falend op een tentamen zitten te klooien,
En tegelijkertijd afvragen waarom ik wél van elke release het CatID onthoud, de voornaam en de achternaam van de betreffende artiest weet en weet waar ze wonen, hoe oud ze zijn, hoeveel followers ze hebben op twitter, bij welk label ze zitten, welke headphone ze gebruiken, maar dat het onthouden van een simpel formuletje altijd misgaat
En tegelijkertijd afvragen waarom ik wél van elke release het CatID onthoud, de voornaam en de achternaam van de betreffende artiest weet en weet waar ze wonen, hoe oud ze zijn, hoeveel followers ze hebben op twitter, bij welk label ze zitten, welke headphone ze gebruiken, maar dat het onthouden van een simpel formuletje altijd misgaat
Morgen belangrijkste/moeilijkste tentamen van het jaar; management 
kest er niks van mien jongwrote:Battlefield 3...
nou ik ga uit het niets dood dat is mijn probleem.
Dit, tering sloom laatste tijd. Volgens mij is mn adapter naar de tering, op mn telefoon en beneden werkt t nog perfect.wrote:slechte internet verbinding
EN DIE TYFUS GEMEENTE AMSTERDAM die grote koninginnedagfeesten wilt verbannen uit de binnenstad.
Je mag ook al niet eens een mengpaneel bijhebben als je op een bootje door de grachten gaat varenwrote:Dit, tering sloom laatste tijd. Volgens mij is mn adapter naar de tering, op mn telefoon en beneden werkt t nog perfect.wrote:slechte internet verbinding![]()
EN DIE TYFUS GEMEENTE AMSTERDAM die grote koninginnedagfeesten wilt verbannen uit de binnenstad.Geen 538 dus?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Irritatiemomentje: Koninginnedag :')