irriteer me nu al de wachttijd die je heb met dat wordfeud xD
zo moeilijk is het toch niet om een woordje te maken
zo moeilijk is het toch niet om een woordje te maken
Aaaah nasty! Buiten of binnen? Buiten valt nog mee kun je gewoon met tuinslang, binnen is ander verhaal...wrote:Iemand anders z'n kots opruimen...
Ben je eens een keer redelijk nuchter, gebeurd dit weer![]()
Ach ja, morgen is het wrs andersom
Heb ik op het moment ook last vanwrote:vriendengroep van 12 man, maar niemand wil indrinken/op stap
ach, beter dat. Dan iedereen op stap en ik kan niet . (scheur in mijn meniscus)wrote:vriendengroep van 12 man, maar niemand wil indrinken/op stap
Probeer de volgende tips: _ Houd je adem zo lang mogelijk in of adem snel in en uit. Ook ademen in een papieren zak schijnt te helpen; uitgeademde lucht bevat meer koolzuur dan normale. Hierdoor komt het middenrif tot rust. _ Zuig tien tot vijftien minuten op een ijsje. _ Zuig op een stukje citroen. _ Leg een theelepel kristalsuiker achter op je tong en slik de suiker in. _ De hik voorkomen: vermijd te veel en te snel eten, koolzuurhoudende drank en te veel alcohol.wrote:De hik hebben en er niet van afkomen. Ik zit er al een half uur mee
op ze kop zeg maar onder de kraan hangen en water drinken hielp bij mij altijdwrote:Probeer de volgende tips: _ Houd je adem zo lang mogelijk in of adem snel in en uit. Ook ademen in een papieren zak schijnt te helpen; uitgeademde lucht bevat meer koolzuur dan normale. Hierdoor komt het middenrif tot rust. _ Zuig tien tot vijftien minuten op een ijsje. _ Zuig op een stukje citroen. _ Leg een theelepel kristalsuiker achter op je tong en slik de suiker in. _ De hik voorkomen: vermijd te veel en te snel eten, koolzuurhoudende drank en te veel alcohol.wrote:De hik hebben en er niet van afkomen. Ik zit er al een half uur mee
wrote:De hik voorkomen: vermijd te veel alcohol.
Maaaaaar.... dan ben je wel van je hik afwrote:wrote:De hik voorkomen: vermijd te veel alcohol.
wrote:Nobody talking on hardtraxx, I have nothing to do except learning
wrote:I does not wantBut me should
Gezien je beheersing van de Engelse taal, is dat inderdaad iets wat je moet doenwrote:I does not wantBut me should
wrote:Gezien je beheersing van de Engelse taal, is dat inderdaad iets wat je moet doenwrote:I does not wantBut me should
wrote:wrote:Gezien je beheersing van de Engelse taal, is dat inderdaad iets wat je moet doenwrote:I does not wantBut me should
![]()
Wat interesseert mij dat nou.. echt waar.Arvee_ Rick V
by DEEPACKDJ
I just love this track! @mcRuffian meets @DEEPACKDJ - Who's Got The Beatz youtube.com/watch?v=2_SySh… ♥