Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:14 

Mr Lellebel schreef:
Ik moet leren maar er zit ergens bij de buren een of andere tering idioot keihard te boren :mad:

terugboren :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik moet leren maar er zit ergens bij de buren een of andere tering idioot keihard te boren :mad:

terugboren :evil:

Ik zet wel keihard mijn muziek op dat gaat er wel overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:25 

Hardtraxx Addict

Als ik weer eens een keer in mijn leven op Velocity aka "Lucas" moet wachten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

cd die niet opschiet met downloaden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:44 

Hardtraxx Addict

school, die cijfers kwijt raakt etc, en alles wordt verdraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:27 

mr_vertigo schreef:
Als ik weer eens een keer in mijn leven op Velocity aka "Lucas" moet wachten....

dan wacht je nog heel lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Dat ik vanmiddag om 14.09 arriveerde op het station in Doetinchem, en dat de trein nét een minuut weg was.
Godnondejus!!!! Half uur wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:20 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Dat ik vanmiddag om 14.09 arriveerde op het station in Doetinchem, en dat de trein nét een minuut weg was.

Dat heb ik best vaak, dat net de deuren dicht gaan of ik de trein weg zie rijden. :P Gelukkig hoef ik maar max een kwartier te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Herkenbaar. Als mensen het centraal station van antwerpen kennen... Mijn eerste trein komt daar aan om xx.35 spoor 1, de volgende die ik moet nemen vertrekt om xx.36 spoor 24. De 2 sporen dus die het verst van elkaar liggen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

mensen die geen cue's voor cd's kunnen maken en alles door elkaar gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag van 9 tot 6 moeten werken terwijl ik pas laat thuis ben vrijdagnacht. Nu 15 collega's gevraagd en ze 'kunnen' allemaal niet. Flikkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dit soort members: member/Defqon/

Komt hier alleen om kaartjes te verkopen op HT voor een te hoge prijs, volgens mij koopt ie ze ook alleen om te verkopen.

Instant Ban dan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:56 

Hardtraxx Crew

Wat hoop ik toch elke keer dat ze een hoop kaartjes niet verkocht krijgen! Dat ze er lekker mee blijven zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Op een of andere manier log ik om de 2 minuten uit op Hardtraxx >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Daveytl schreef:

Dat heb ik best vaak, dat net de deuren dicht gaan of ik de trein weg zie rijden. :P Gelukkig hoef ik maar max een kwartier te wachten.

Ja das kut. >.< laatst gehad in Amsterdam. We kwamen t peron op en zagen de deuren letterlijk dichtgaan. Ook wel eens gehad dat we verkeerd hadden gekeken op de reisplanner. Waren we naar de bios, was de film afgelopen, reed er geen trein meer. Onze eigen faal natuurlijk. Uur gelopen voor
we werden opgepikt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 02:46 

Hardtraxxer

1; Sbs 6 die Cuijk helemaal verkeerd aangeeft op de kaart
2; spitsnieuws die zegt ; Cuijck

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... -speedboot

Is het nou echt zo moeilijk om even op google een plaatsnaam/plek op te zoeken voordat je een nieuwsbericht maakt?

waarover het gaat;
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/m ... --Maas.ece

Ook even ramptoerist gespeeld :x ...stonden denk ik wel 500 man...(laten het er misschien zelfs meer zijn)
op de dijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

Moet je maar niet in een gat wonen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:46 

Hardtraxx Addict

Project maken dat in het Engels moet worden geschreven, en dat je de enige bent van de 5 die redelijk engels kan... Heerlijk alles doorlezen en verbeteren voor iedereen, kom zowat niet aan mijn eigen stuk toe >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

mensen die zeggen dat ze met fifa 12 alleen maar op pro spelen en alles dik winnen en als je dan zegt dat het moeilijk is om tegen pro te spelen dat ze dan zeggen dat ik maar beter moet worden

vervolgens kijk je bij klassementen van je vrienden en dan zie je die gast alleen maar bij semi-pro staan en heeft ie nog niks op pro gedaan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:26 

Artiest

The Anim0l schreef:
mensen die zeggen dat ze met fifa 12 alleen maar op pro spelen en alles dik winnen en als je dan zegt dat het moeilijk is om tegen pro te spelen dat ze dan zeggen dat ik maar beter moet worden

vervolgens kijk je bij klassementen van je vrienden en dan zie je die gast alleen maar bij semi-pro staan en heeft ie nog niks op pro gedaan xD

Lijkt me een gedeeltelijk geniet momentje toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
The Anim0l schreef:

ja nja irriteert me meer dat hij denkt zo geweldig te zijn met fifa en commentaar heeft op iets wat hij nog nooit gedaan heeft :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Dat ik een jaar moet wachten op de volgende Syndicate :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
The Anim0l schreef:

oh zijn excuus is dat ie alleen in de demo op pro heeft gespeeld xD
en op de vraag waarom ie t nu niet doet krijg k geen antwoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

Dat wijf in die lexus reclame! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Frontliner - Lose the style... :thumbdown:

Verder vind ik t nogal irritant dat ik nog niet in Breda kan wonen, mn bed komt er donderdag pas xd . Eigen appartement, dus mensen die ooit een party willen bouwen :whistle: :innocent:
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic