Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
E
Mr Lellebel wrote:Ik moet leren maar er zit ergens bij de buren een of andere tering idioot keihard te boren :mad:
terugboren :evil:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
biscuit wrote:
Mr Lellebel wrote:Ik moet leren maar er zit ergens bij de buren een of andere tering idioot keihard te boren :mad:
terugboren :evil:
Ik zet wel keihard mijn muziek op dat gaat er wel overheen.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Als ik weer eens een keer in mijn leven op Velocity aka "Lucas" moet wachten....
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
cd die niet opschiet met downloaden xD
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
school, die cijfers kwijt raakt etc, en alles wordt verdraaid
E
mr_vertigo wrote:Als ik weer eens een keer in mijn leven op Velocity aka "Lucas" moet wachten....
dan wacht je nog heel lang.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat ik vanmiddag om 14.09 arriveerde op het station in Doetinchem, en dat de trein nét een minuut weg was.
Godnondejus!!!! Half uur wachten!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Daveytl wrote:Dat ik vanmiddag om 14.09 arriveerde op het station in Doetinchem, en dat de trein nét een minuut weg was.
Dat heb ik best vaak, dat net de deuren dicht gaan of ik de trein weg zie rijden. :P Gelukkig hoef ik maar max een kwartier te wachten.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Herkenbaar. Als mensen het centraal station van antwerpen kennen... Mijn eerste trein komt daar aan om xx.35 spoor 1, de volgende die ik moet nemen vertrekt om xx.36 spoor 24. De 2 sporen dus die het verst van elkaar liggen :/
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
mensen die geen cue's voor cd's kunnen maken en alles door elkaar gooien
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zaterdag van 9 tot 6 moeten werken terwijl ik pas laat thuis ben vrijdagnacht. Nu 15 collega's gevraagd en ze 'kunnen' allemaal niet. Flikkers.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Project 141 wrote:Dit soort members: https://hardtraxx.com/member/Defqon/

Komt hier alleen om kaartjes te verkopen op HT voor een te hoge prijs, volgens mij koopt ie ze ook alleen om te verkopen.
Instant Ban dan :bomb:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Wat hoop ik toch elke keer dat ze een hoop kaartjes niet verkocht krijgen! Dat ze er lekker mee blijven zitten
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Op een of andere manier log ik om de 2 minuten uit op Hardtraxx >.<
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
wootum wrote:
Daveytl wrote:Dat ik vanmiddag om 14.09 arriveerde op het station in Doetinchem, en dat de trein nét een minuut weg was.
Dat heb ik best vaak, dat net de deuren dicht gaan of ik de trein weg zie rijden. :P Gelukkig hoef ik maar max een kwartier te wachten.
Ja das kut. >.< laatst gehad in Amsterdam. We kwamen t peron op en zagen de deuren letterlijk dichtgaan. Ook wel eens gehad dat we verkeerd hadden gekeken op de reisplanner. Waren we naar de bios, was de film afgelopen, reed er geen trein meer. Onze eigen faal natuurlijk. Uur gelopen voor
we werden opgepikt. :lol:
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
1; Sbs 6 die Cuijk helemaal verkeerd aangeeft op de kaart
2; spitsnieuws die zegt ; Cuijck

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... -speedboot

Is het nou echt zo moeilijk om even op google een plaatsnaam/plek op te zoeken voordat je een nieuwsbericht maakt?

waarover het gaat;
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/m ... --Maas.ece

Ook even ramptoerist gespeeld :x ...stonden denk ik wel 500 man...(laten het er misschien zelfs meer zijn)
op de dijk...
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Moet je maar niet in een gat wonen...
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Project maken dat in het Engels moet worden geschreven, en dat je de enige bent van de 5 die redelijk engels kan... Heerlijk alles doorlezen en verbeteren voor iedereen, kom zowat niet aan mijn eigen stuk toe >.< .
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
mensen die zeggen dat ze met fifa 12 alleen maar op pro spelen en alles dik winnen en als je dan zegt dat het moeilijk is om tegen pro te spelen dat ze dan zeggen dat ik maar beter moet worden

vervolgens kijk je bij klassementen van je vrienden en dan zie je die gast alleen maar bij semi-pro staan en heeft ie nog niks op pro gedaan xD
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
The Anim0l wrote:mensen die zeggen dat ze met fifa 12 alleen maar op pro spelen en alles dik winnen en als je dan zegt dat het moeilijk is om tegen pro te spelen dat ze dan zeggen dat ik maar beter moet worden

vervolgens kijk je bij klassementen van je vrienden en dan zie je die gast alleen maar bij semi-pro staan en heeft ie nog niks op pro gedaan xD
Lijkt me een gedeeltelijk geniet momentje toch xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Skedoedelefloeps wrote:
The Anim0l wrote:mensen die zeggen dat ze met fifa 12 alleen maar op pro spelen en alles dik winnen en als je dan zegt dat het moeilijk is om tegen pro te spelen dat ze dan zeggen dat ik maar beter moet worden

ja nja irriteert me meer dat hij denkt zo geweldig te zijn met fifa en commentaar heeft op iets wat hij nog nooit gedaan heeft :p
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dat ik een jaar moet wachten op de volgende Syndicate :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Skedoedelefloeps wrote:

oh zijn excuus is dat ie alleen in de demo op pro heeft gespeeld xD
en op de vraag waarom ie t nu niet doet krijg k geen antwoord :D
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Dat wijf in die lexus reclame! :bomb:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Frontliner - Lose the style... :thumbdown:

Verder vind ik t nogal irritant dat ik nog niet in Breda kan wonen, mn bed komt er donderdag pas xd . Eigen appartement, dus mensen die ooit een party willen bouwen :whistle: :innocent: