Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
een mug in mijn kamer gisteren :/
ik sta nu helemaal vol beten :x
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Had op de fiets ineens een bloedneus! roodneusje! :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:een mug in mijn kamer gisteren :/
ik sta nu helemaal vol beten :x
Weet je wat helpt, een ventilator op je bed zetten zeg maar. Volgende dag kom je die nietsnutten wel tegen om ze dood te meppen.
Hardtraxx Veteran
Juist, daarom een ventilator gericht naar je bed zetten.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?

>.<
G
Project 141 wrote:Random gast in de trein vandaag, begon ook over muziek. Hij dacht dat iedereen op feesten aan de pillen zat omdat ze anders de muziek niet aan konden horen :lol:
die heeft iets teveel Shitty Rave Track geluisterd xd wat overigens ook een Shitty Rave Track is -.- kaknr
E
Rawbin wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?

>.<
roep dn terug:

EY, MOET IK OP UWE MUIL SLAAN???

OF

EY, JE BAKKES HOUDE KUT!!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
biscuit wrote:
Rawbin wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?

>.<
roep dn terug:

OF

Dan krijg ik gelijk een mes tussen me ribben
E
Rawbin wrote:
biscuit wrote:

>.<
roep dn terug:

OF

Dan krijg ik gelijk een mes tussen me ribben
steek met een mes terug? :whistle:
Hardtraxx Veteran
Agressievelingetje :(
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
biscuit wrote:

>.<
roep dn terug:

OF

Het feit dat je zo wilt reageren laat al doorschemeren dat je geen metro in de omgeving heb.
E
mrazura wrote:
biscuit wrote:

>.<
roep dn terug:

OF

Het feit dat je zo wilt reageren laat al doorschemeren dat je geen metro in de omgeving heb.

die:

Image

of die:

Image

???
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik ga voor foto 2 voor 20 punten
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Smsje krijgen van je pa met erin: Ga even douche xd
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Bij ons rijdt de RET/Randstadrail, niet de GVB dus geen van beiden foto's.. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Mike-O wrote:Bij ons rijdt de RET/Randstadrail, niet de GVB dus geen van beiden foto's.. :P
:D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Kan geen muziek luisteren op stage. :mad: Me hoofdtelefoon is opgestuurd en ong. 8 dagen weg voor reparatie. Ben me andere oortjes vergeten.. Deze dag wordt een hel. :cry:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
93Wesley93 wrote:Kan geen muziek luisteren op stage. :mad: Me hoofdtelefoon is opgestuurd en ong. 8 dagen weg voor reparatie. Ben me andere oortjes vergeten.. Deze dag wordt een hel. :cry:
Extra HTen dus.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
mikeee wrote:
93Wesley93 wrote:Kan geen muziek luisteren op stage. :mad: Me hoofdtelefoon is opgestuurd en ong. 8 dagen weg voor reparatie. Ben me andere oortjes vergeten.. Deze dag wordt een hel. :cry:
Extra HTen dus.
Geen slecht idee, maar er is helaas nog veel te doen hier op het kantoor. :P
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he :(
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
lexjuhh wrote:Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he :(
Ja, ken ik zit je net op de wc/boven/te pitten gaat de telefoon niemand thuis, denk je shit telefoon gaat loop je naar de telefoon stopt dat pleuris ding met af gaan...
B
lexjuhh wrote:Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he :(
Haha, ik had een keer dat ik zat te knetteren toen ik alleen thuis was (wc zit naast voordeur) en toen belde de postbode aan om een pakketje af te geven xd.
B
Project 141 wrote:
Banaanslak wrote:
Haha, ik had een keer dat ik zat te knetteren toen ik alleen thuis was (wc zit naast voordeur) en toen belde de postbode aan om een pakketje af te geven xd.
Roepen! FF WACHTUH BEN FF AANT SCHIJTUH
Haha nee, ik snel afknijpen en deur opendoen maar volgens mij kon ie het best ruiken wat ik net had zitten doen :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
vanavond naar school
en dan volgende week nog een keer

en dan eindexamen :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
virus scanner die maar niet wil updaten :thumbdown: