een mug in mijn kamer gisteren
ik sta nu helemaal vol beten
Weet je wat helpt, een ventilator op je bed zetten zeg maar. Volgende dag kom je die nietsnutten wel tegen om ze dood te meppen.wrote:een mug in mijn kamer gisteren![]()
die heeft iets teveel Shitty Rave Track geluisterdwrote:Random gast in de trein vandaag, begon ook over muziek. Hij dacht dat iedereen op feesten aan de pillen zat omdat ze anders de muziek niet aan konden horen
roep dn terug:wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?
Dan krijg ik gelijk een mes tussen me ribbenwrote:roep dn terug:wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?
EY, MOET IK OP UWE MUIL SLAAN???
OF
EY, JE BAKKES HOUDE KUT!!
steek met een mes terug?wrote:Dan krijg ik gelijk een mes tussen me ribbenwrote:roep dn terug:wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?
OF
Het feit dat je zo wilt reageren laat al doorschemeren dat je geen metro in de omgeving heb.wrote:roep dn terug:wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?
OF
wrote:Het feit dat je zo wilt reageren laat al doorschemeren dat je geen metro in de omgeving heb.wrote:roep dn terug:wrote:Zit ik in de metro met oordopjes in lekker Low-E @ The Magic Show te luisteren (Best happy dus), zijn er van die achterlijke klasgenoten die roepen, Ohhh dihhh n0hhhhh luister jij omin Hardcore johh?
OF

wrote:Bij ons rijdt de RET/Randstadrail, niet de GVB dus geen van beiden foto's..
Extra HTen dus.wrote:Kan geen muziek luisteren op stage.Me hoofdtelefoon is opgestuurd en ong. 8 dagen weg voor reparatie. Ben me andere oortjes vergeten.. Deze dag wordt een hel.
Geen slecht idee, maar er is helaas nog veel te doen hier op het kantoor.wrote:Extra HTen dus.wrote:Kan geen muziek luisteren op stage.Me hoofdtelefoon is opgestuurd en ong. 8 dagen weg voor reparatie. Ben me andere oortjes vergeten.. Deze dag wordt een hel.
Ja, ken ik zit je net op de wc/boven/te pitten gaat de telefoon niemand thuis, denk je shit telefoon gaat loop je naar de telefoon stopt dat pleuris ding met af gaan...wrote:Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he
Haha, ik had een keer dat ik zat te knetteren toen ik alleen thuis was (wc zit naast voordeur) en toen belde de postbode aan om een pakketje af te gevenwrote:Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he
Haha nee, ik snel afknijpen en deur opendoen maar volgens mij kon ie het best ruiken wat ik net had zitten doenwrote:Roepen! FF WACHTUH BEN FF AANT SCHIJTUHwrote:Haha, ik had een keer dat ik zat te knetteren toen ik alleen thuis was (wc zit naast voordeur) en toen belde de postbode aan om een pakketje af te gevenwrote:Dat de telefoon áltijd gaat als ik alleen thuis ben en net lekker zit te schijten. Zo'n machteloos gevoel dan he.