Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Dat de coffeeshops waar ik altijd naar toe ging sinds een paardagen is dichtgegooid door de politie 
Idem hierwrote:Herexamen op maandagochtend
hoe oud?wrote:Verjaardag van mn oma
en wees blij dat je nog grootouders hebt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd dat was ook mijn gedachtewrote:hoe oud?wrote:Verjaardag van mn oma
en wees blij dat je nog grootouders hebt
Per ongeluk m'n VST map verwijderen waardoor ik al m'n vst's opnieuw moest installeren.
Fail van de dag.
Tsja, dat is echt jammer, maar jou kennende heb je ze gewoon omver gestampt.wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Das egt heel irritant iddwrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
That's right.wrote:Tsja, dat is echt jammer, maar jou kennende heb je ze gewoon omver gestampt.wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
wrote:That's right.wrote:Tsja, dat is echt jammer, maar jou kennende heb je ze gewoon omver gestampt.wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.Heb ze even laten zien hoe het wél moet.
Keihard uithalen op de grootste?wrote:That's right.wrote:Tsja, dat is echt jammer, maar jou kennende heb je ze gewoon omver gestampt.wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.Heb ze even laten zien hoe het wél moet.
Irritant is dat he! Waar was je heen?wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
Summer Of Hardstyle in Castricum met B-Front.wrote:Irritant is dat he! Waar was je heen?wrote:Het kut volk bij een klein hardstyle feestje in de buurt. Hele tijd lopen duwen en ruzie zoeken en als ze dat niet doen irriteren ze me wel door hun danspasjes. En ook gewoon letterlijk niemand die ook maar wat nummers herkende.
-
D
mensen die Qlimax zeggen inplaats van Climax 
Dat ik af en toe ineens uitgelogd ben bij Hardtraxx, heb ik ook bij facebook..
-
G
ingewikkeldheid van C++ en Microsoft Visual Studio 
Dat heb ik dus ook al maanden, echt heel irritant.wrote:Dat ik af en toe ineens uitgelogd ben bij Hardtraxx, heb ik ook bij facebook..
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Dat er weinig tot geen gangbare en betaalbare feestjes zijn in Zuid-Holland 
Maar in december wordt het vetste feest van het jaar wel in Zuid-Holland gehoudenwrote:Dat er weinig tot geen gangbare en betaalbare feestjes zijn in Zuid-Holland
-
A
Idd, Nightmare in Rotterdam word de bomwrote:Maar in december wordt het vetste feest van het jaar wel in Zuid-Holland gehoudenwrote:Dat er weinig tot geen gangbare en betaalbare feestjes zijn in Zuid-Holland
https://partyflock.nl/party/197938:Nightmare.html
-
T
Doe mij maar Pandemoniumwrote:Idd, Nightmare in Rotterdam word de bomwrote:Maar in december wordt het vetste feest van het jaar wel in Zuid-Holland gehoudenwrote:Dat er weinig tot geen gangbare en betaalbare feestjes zijn in Zuid-Holland![]()
-
A
Dat is niet in Z-Hollangd
-
T
Ja ach die 30km maken ook niks uit.
Das niks voor mijwrote:Idd, Nightmare in Rotterdam word de bomwrote:Maar in december wordt het vetste feest van het jaar wel in Zuid-Holland gehoudenwrote:Dat er weinig tot geen gangbare en betaalbare feestjes zijn in Zuid-Holland![]()
-
G
Dat is tegenwoordig alleen nog maar kamp tuig daar volges mij.