'Hi Mike-O' 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Op vrijdags theoriedag, welke idioot bedenkt zoiets
Snel maar zorgen dat ik niveau 2 ga doen ipv 1.
Ja wie of wat is dat? Kennen hun elkaar ofzo?wrote:'Hi Mike-O'
-
G
gebeld worden door onbekende mensen
tracks die zwaar gecompressed zijn 
wrote:
Ben vrij goed in C&C
Ik sloop je in c&c generals
Een school die gewoon helemaal geen lesrooster op stuurt terwijl ik maandag al moet beginnen
-
C
Defqon Showcase van Digital Age
Die is niet echt bepaald Je-Van-Het
Die is niet echt bepaald Je-Van-Het
Spijkenisse Festival.
Is ongeveer 1,5km van me huis. Hoor alleen maar klote house. Bovendien is er geen reet aan omdat het alleen maar vol steeds met van die kleine gangster negertjes van 15 die op vechten uit zijn. Zo gaat het elk jar
Is ongeveer 1,5km van me huis. Hoor alleen maar klote house. Bovendien is er geen reet aan omdat het alleen maar vol steeds met van die kleine gangster negertjes van 15 die op vechten uit zijn. Zo gaat het elk jar
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Pijn in me kaken 
mensen geld lenen en vervolgens na een halfjaar nog niet terug hebben 
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
zeer irritant.wrote:mensen geld lenen en vervolgens na een halfjaar nog niet terug hebben
Pff nergens last van. En t is bij mij ook nog geen kilometer vandaan.wrote:Spijkenisse Festival.
Je bent net zo'n zeiksnor die ook gaat azijnpissen als er een hardstyle-feestje in de buurt voor een beetje overlast zorgt
-
G
dat mn moeder nogsteeds niet thuis is en ik verga van de honger
Precies hetzelfde hierwrote:dat mn moeder nogsteeds niet thuis is en ik verga van de honger
Speciaal van t terras afgekomen om een hapje te gaan eten, is ze er niet!
-
G
ja maar ik weet niet wat zij wilde gaan makenwrote:Kun je koken?
naja, dan maar allemaal andere dingen eten
wrote:ja maar ik weet niet wat zij wilde gaan makenwrote:Kun je koken?
haha gewoon wat maken
en als ze later gaat klagen zeg je gewoon dat je honger had en niet kon wachte
-
G
ja maar daar heb ik geen zin inwrote:haha gewoon wat makenwrote:ja maar ik weet niet wat zij wilde gaan makenwrote:Kun je koken?
en als ze later gaat klagen zeg je gewoon dat je honger had en niet kon wachte
ik kom niet het weekend naar huis om zelf te koken
mn mentrix die me ouders opbelt omdat ze denkt dat ik blow, te gierig voor woorden! 
wrote:mn mentrix die me ouders opbelt omdat ze denkt dat ik blow, te gierig voor woorden!
en blow je?
-
G
ooit als es in het drugstopic gekekenwrote:en blow je?wrote:mn mentrix die me ouders opbelt omdat ze denkt dat ik blow, te gierig voor woorden!
Malware openen omdat je fftjes niet goed nadenkt