Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Iris93 wrote:Ze zetten 1 been 'op rust' zo heet dat. En dan slapen ze :)
Niet andersom juist? 3 benen in rust en ze leunen op het 4e been? :P

Paarden vind ik wel 1 van de mooiste beesten :D vroeger zelf wel is op gereden want me zus heeft er veel :lol:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik reed pas een eend aan in de polder, ik reed 70. Kut beest, kon hem met geen mogelijkheid ontwijken. Stonden er 2 langs de weg te kijken en als ik op 15 meter ben besluit de ene ineens dat hij persé naar de overkant wil.. Twee seconden later beseft hij dat hij het niet gaat redden en besluit die mongol dat stilstaan de beste optie is.. Eén seconde later dat beest tegen mijn bumper aan, allemaal veertjes in de lucht.. Z'n maatje stond rustig toe te kijken langs de kant.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kettingzaag wrote:Ik reed pas een eend aan in de polder, ik reed 70. Kut beest, kon hem met geen mogelijkheid ontwijken. Stonden er 2 langs de weg te kijken en als ik op 15 meter ben besluit de ene ineens dat hij persé naar de overkant wil.. Twee seconden later beseft hij dat hij het niet gaat redden en besluit die mongol dat stilstaan de beste optie is.. Eén seconde later dat beest tegen mijn bumper aan, allemaal veertjes in de lucht.. Z'n maatje stond rustig toe te kijken langs de kant.
Arme eend maar ergens wel droge humor dat ie staat te staren en dan een tijdje later.... QUACK!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Ik heb er ook eentje doodgereden een paar weken geleden, ik was zo blij he, het was zo'n groene, die doen altijd extra stoer, alsof ze mooier zijn dan al die anderen ofzo...
Bierkoning
last seen 26 days ago
Sheldon @ The Big Bang Theory
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Ik had vandaag een vlinder aangereden. Zo'n hele mooie witte :( Hij zat daarna vast in de ruitewisser, ikke dat ding aanzetten, maar het was al te laat :cry:
Bierkoning
last seen 26 days ago
wootum wrote:Ik had vandaag een vlinder aangereden. Zo'n hele mooie witte :( Hij zat daarna vast in de ruitewisser, ikke dat ding aanzetten, maar het was al te laat :cry:
:aww:
Hij is nu in een betere wereld, zonder auto's en zonder ganzen
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
wootum wrote:Ik had vandaag een vlinder aangereden. Zo'n hele mooie witte :( Hij zat daarna vast in de ruitewisser, ikke dat ding aanzetten, maar het was al te laat :cry:
:aww:
Hij is nu in een betere wereld, zonder auto's en zonder ganzen
als reincarnatie in de vlinder tuin :D
S
Haha, ik heb vandaag een egel overreden, was niet veel meer van over :lol:.
G
stefaneke wrote:Haha, ik heb vandaag een egel overreden, was niet veel meer van over :lol:.
gratis eten jonguh!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:Ik heb er ook eentje doodgereden een paar weken geleden, ik was zo blij he, het was zo'n groene, die doen altijd extra stoer, alsof ze mooier zijn dan al die anderen ofzo...
Hahaha :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kettingzaag wrote:Ik reed pas een eend aan in de polder, ik reed 70. Kut beest, kon hem met geen mogelijkheid ontwijken. Stonden er 2 langs de weg te kijken en als ik op 15 meter ben besluit de ene ineens dat hij persé naar de overkant wil.. Twee seconden later beseft hij dat hij het niet gaat redden en besluit die mongol dat stilstaan de beste optie is.. Eén seconde later dat beest tegen mijn bumper aan, allemaal veertjes in de lucht.. Z'n maatje stond rustig toe te kijken langs de kant.
Haha ik heb dat ook een keer gehad. Rij je gewoon, staan er op de andere weghelft eenden te kijken. Kom je aanrijden springt één zo'n eendenmongool vol voor je bumper.

Zijn gewoon zelfmoordeenden...
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
stefaneke wrote:Haha, ik heb vandaag een egel overreden, was niet veel meer van over :lol:.
Op vakantie in Italie bijna stekelvarken aangereden, schrik je je ook kapot :lol:
Image
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Medium kater... Koppijn
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Gister tijdens uitgaab moeten vechten voor elke vierkante centimeter. En ja, dan vind ik er al snel niets meer aan.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
En dat is dus de reden waarom ik nooit meer 'normaal' uit ga :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Tja, normaal valt dat hier reuze mee, dan is het wel druk maar niet storend ofzo. Maar ja, met introweek nu...niet te doen.
G
Steffnov wrote:Gister tijdens uitgaab moeten vechten voor elke vierkante centimeter. En ja, dan vind ik er al snel niets meer aan.
nog erger is als mensen dan gaan doen alsof je express tegen ze aan drukt en agressief worden -.-
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
Steffnov wrote:Gister tijdens uitgaab moeten vechten voor elke vierkante centimeter. En ja, dan vind ik er al snel niets meer aan.
nog erger is als mensen dan gaan doen alsof je express tegen ze aan drukt en agressief worden -.-
hahaha ik word dan altijd zo blij van die boze gezichten die mensen dan naar je trekken :D
G
ja ik vind het ook altijd wel grappig, want als ik een keer boos kijk rennen ze weg xd :cool:
S
KSwoosh wrote:
gratis eten jonguh!
Dat beest zat zowat de grond in, is ook niet echt gek met een trekker van 6,6 ton en dan ook nog eens een kar erachter met 20m3 kleigrond :$.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Een keer zo'n mooie gehad daarbij. Beuk tegen zon aggresief klein kereltje op omdat ie expres breed ging lopen.

Trekt ie me aan mn arm. EH ZOEK JE RUZIE!

Terugschreeuwen en arm losrukken ( Wat hem trouwens 1 meter verderop slingerde ): JA!

En gelijk vrolijk doorlopen
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Proberen een DVD te branden, dat lukt, maar dan leest ie em gvd niet :x
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Word er een keer wat hardstyle gedraait op een non hardstyle feest. Gaat en wijf zeiken dat ik r bijna omver beuk. Ga dan ook niet bovenop me staan , er is zat ruimte.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Al die arrogante kut hoertjes en moiboys van 12 t/m 16 jaar xd Zitten ze je een beetje stom aan te staren >.< :lol: