Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Ze zetten 1 been 'op rust' zo heet dat. En dan slapen ze :)

Niet andersom juist? 3 benen in rust en ze leunen op het 4e been? :P

Paarden vind ik wel 1 van de mooiste beesten :D vroeger zelf wel is op gereden want me zus heeft er veel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

Ik reed pas een eend aan in de polder, ik reed 70. Kut beest, kon hem met geen mogelijkheid ontwijken. Stonden er 2 langs de weg te kijken en als ik op 15 meter ben besluit de ene ineens dat hij persé naar de overkant wil.. Twee seconden later beseft hij dat hij het niet gaat redden en besluit die mongol dat stilstaan de beste optie is.. Eén seconde later dat beest tegen mijn bumper aan, allemaal veertjes in de lucht.. Z'n maatje stond rustig toe te kijken langs de kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:58 

Kraak... Piep...

Kettingzaag schreef:
Ik reed pas een eend aan in de polder, ik reed 70. Kut beest, kon hem met geen mogelijkheid ontwijken. Stonden er 2 langs de weg te kijken en als ik op 15 meter ben besluit de ene ineens dat hij persé naar de overkant wil.. Twee seconden later beseft hij dat hij het niet gaat redden en besluit die mongol dat stilstaan de beste optie is.. Eén seconde later dat beest tegen mijn bumper aan, allemaal veertjes in de lucht.. Z'n maatje stond rustig toe te kijken langs de kant.

Arme eend maar ergens wel droge humor dat ie staat te staren en dan een tijdje later.... QUACK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:02 

Bierkoning

Ik heb er ook eentje doodgereden een paar weken geleden, ik was zo blij he, het was zo'n groene, die doen altijd extra stoer, alsof ze mooier zijn dan al die anderen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:03 

Bierkoning

Sheldon @ The Big Bang Theory
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:05 

Hardtraxx Crew

Ik had vandaag een vlinder aangereden. Zo'n hele mooie witte :( Hij zat daarna vast in de ruitewisser, ikke dat ding aanzetten, maar het was al te laat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:08 

Bierkoning

wootum schreef:
Ik had vandaag een vlinder aangereden. Zo'n hele mooie witte :( Hij zat daarna vast in de ruitewisser, ikke dat ding aanzetten, maar het was al te laat :cry:

:aww:
Hij is nu in een betere wereld, zonder auto's en zonder ganzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
wootum schreef:

:aww:
Hij is nu in een betere wereld, zonder auto's en zonder ganzen

als reincarnatie in de vlinder tuin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:34 

Haha, ik heb vandaag een egel overreden, was niet veel meer van over :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:21 

stefaneke schreef:

gratis eten jonguh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb er ook eentje doodgereden een paar weken geleden, ik was zo blij he, het was zo'n groene, die doen altijd extra stoer, alsof ze mooier zijn dan al die anderen ofzo...

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:37 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Haha ik heb dat ook een keer gehad. Rij je gewoon, staan er op de andere weghelft eenden te kijken. Kom je aanrijden springt één zo'n eendenmongool vol voor je bumper.

Zijn gewoon zelfmoordeenden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Op vakantie in Italie bijna stekelvarken aangereden, schrik je je ook kapot :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Medium kater... Koppijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Gister tijdens uitgaab moeten vechten voor elke vierkante centimeter. En ja, dan vind ik er al snel niets meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

En dat is dus de reden waarom ik nooit meer 'normaal' uit ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Tja, normaal valt dat hier reuze mee, dan is het wel druk maar niet storend ofzo. Maar ja, met introweek nu...niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:18 

Steffnov schreef:
Gister tijdens uitgaab moeten vechten voor elke vierkante centimeter. En ja, dan vind ik er al snel niets meer aan.

nog erger is als mensen dan gaan doen alsof je express tegen ze aan drukt en agressief worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:

nog erger is als mensen dan gaan doen alsof je express tegen ze aan drukt en agressief worden -.-

hahaha ik word dan altijd zo blij van die boze gezichten die mensen dan naar je trekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:20 

ja ik vind het ook altijd wel grappig, want als ik een keer boos kijk rennen ze weg xd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:47 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

gratis eten jonguh!

Dat beest zat zowat de grond in, is ook niet echt gek met een trekker van 6,6 ton en dan ook nog eens een kar erachter met 20m3 kleigrond :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:23 

Kraak... Piep...

Een keer zo'n mooie gehad daarbij. Beuk tegen zon aggresief klein kereltje op omdat ie expres breed ging lopen.

Trekt ie me aan mn arm. EH ZOEK JE RUZIE!

Terugschreeuwen en arm losrukken ( Wat hem trouwens 1 meter verderop slingerde ): JA!

En gelijk vrolijk doorlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Proberen een DVD te branden, dat lukt, maar dan leest ie em gvd niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 03:40 

Kraak... Piep...

Word er een keer wat hardstyle gedraait op een non hardstyle feest. Gaat en wijf zeiken dat ik r bijna omver beuk. Ga dan ook niet bovenop me staan , er is zat ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:42 

Donateur

Al die arrogante kut hoertjes en moiboys van 12 t/m 16 jaar xd Zitten ze je een beetje stom aan te staren >.< :lol:
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic