kleine vliegjes die voorbij vliegen en langs een donker vlak komen waardoor ze ineens verdwijnen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Leren, morgen tentamen...zwaar kut
Jij bedoelt muggen in de nacht?wrote:kleine vliegjes die voorbij vliegen en langs een donker vlak komen waardoor ze ineens verdwijnen
ik herken het ja, dat je net een vlieg neer wilt meppen maar dan echt gewoon geen idee meer hebt waar die is geblevenwrote:kleine vliegjes die voorbij vliegen en langs een donker vlak komen waardoor ze ineens verdwijnen
-
G
iddwrote:ik herken het ja, dat je net een vlieg neer wilt meppen maar dan echt gewoon geen idee meer hebt waar die is geblevenwrote:kleine vliegjes die voorbij vliegen en langs een donker vlak komen waardoor ze ineens verdwijnen
ik had em net bijna, net 2 cm ernaast
De benauwdheid op mijn kamer, ik word er helemaal gek van :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zolderkamer?wrote:De benauwdheid op mijn kamer, ik word er helemaal gek van :')
Voetbal international die nog steeds niet op rtl gemist staat 
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Dat de CDJ 350 & DJM 350 set die ik heb besteld op het moment niet leverbaar is en pas over een week verwacht wordt.. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Airco aan op 17 graden jonge botswrote:De benauwdheid op mijn kamer, ik word er helemaal gek van :')
Hier ookwrote:De benauwdheid op mijn kamer, ik word er helemaal gek van :')
wrote:Hier ookwrote:De benauwdheid op mijn kamer, ik word er helemaal gek van :')
geen ventilator in huis?
Jawel, maar dat ding maakt me toch een herrie 
Een hechting in je verdoofde smoel hebben
Tja zulke berichten zul je toch altijd blijven zien..wrote:http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto-video/2011/08/knokpartijtje-op-decibel-outdoor-festival
:')
Natuurlijk jammerlijk die gevechten op feestjes, maar ook dat hou je niet tegen
Boeie, spits is toch de grootste faal krant van nederland
-
B
Ik lees de spits elke ochtend in de metro naar school en vind het best wel een leuke krant eigenlijk
Beter als al die over the top shit in bijvoorbeeld de telegraaf.
Ja ach ik lees ook wel de metro/spits in de metro, omdat ik er geen cent aan uit wil gevenwrote:Ik lees de spits elke ochtend in de metro naar school en vind het best wel een leuke krant eigenlijkBeter als al die over the top shit in bijvoorbeeld de telegraaf.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Erachter komen dat je een hele zooi schoolboeken die je besteld had niet geleverd zijn 
Spits is baaswrote:Ja ach ik lees ook wel de metro/spits in de metro, omdat ik er geen cent aan uit wil gevenwrote:Ik lees de spits elke ochtend in de metro naar school en vind het best wel een leuke krant eigenlijkBeter als al die over the top shit in bijvoorbeeld de telegraaf.
Telegraaf is ook een lachertje. Heb ik toch lever het NRC
De cynische/sarcastische manier van schrijven in die krant maakt mij een vast lezer ervan.
Tja, dan moet je niet kijken waar ik nu zit (op de campus buiten te leren, net klaar met een tentamen, met de volgende over 45 minuten, terwijl de eerste dag van de intro-week is begonnen....en er een zeer lekkere nieuwe lichting 1e jaars is, dus leren gaat bijna niet...)wrote:Morgen al weer school @ wtf
Dan bedoel je denk ik DePers die gaat daar nog een stuk verder inwrote:Spits is baaswrote:Ja ach ik lees ook wel de metro/spits in de metro, omdat ik er geen cent aan uit wil gevenwrote:Ik lees de spits elke ochtend in de metro naar school en vind het best wel een leuke krant eigenlijkBeter als al die over the top shit in bijvoorbeeld de telegraaf.
Telegraaf is ook een lachertje. Heb ik toch lever het NRC
De cynische/sarcastische manier van schrijven in die krant maakt mij een vast lezer ervan.