af en toe wellivinforthemusic wrote:En dan echt Kut vriendin zeggen
zooo heb me toch kapot geschaamd op defqon voor haar :')[/quote]
Jij was toch die jongen die op defqon zo onaardig deed?
jaaa wessel toch :p
hahaha dat was ik ja
Boef
af en toe wellivinforthemusic wrote:En dan echt Kut vriendin zeggen
Ik wil hem ontmoetentommetjeuh wrote:mijn kat heet biertje, wel iets voor jou denk ikPommer wrote:mijn poes heet snoepieja hij heet echt biertje
pffff hou op johSquirrie wrote: Echt?! Was niet nodig geweest hoor
hij is eindbaas, toen hij klein was viel hij uit het raam en deed zijn naam eer aan, hij lande niet op zn pootjes maar op zn gezicht >< nu is die soms een beetje wazigIris93 wrote: Ik wil hem ontmoeten
Nee Max is een eindbaas, met een lieveheersbeestje haha.tommetjeuh wrote:hij is eindbaas, toen hij klein was viel hui uit het raam en deed zijn naam eer aan, hij lande niet op zn pootjes maar op zn gezicht >< nu is die soms een beetje wazigIris93 wrote: Ik wil hem ontmoeten
haha ik heb max wel ergere dingen zien doen xD hahaIris93 wrote:Nee Max is een eindbaas, met een lieveheersbeestje haha.tommetjeuh wrote:hij is eindbaas, toen hij klein was viel hui uit het raam en deed zijn naam eer aan, hij lande niet op zn pootjes maar op zn gezicht >< nu is die soms een beetje wazigIris93 wrote: Ik wil hem ontmoeten
Nu word ik nieuwsgierig..tommetjeuh wrote:haha ik heb max wel ergere dingen zien doen xD hahaIris93 wrote:Nee Max is een eindbaas, met een lieveheersbeestje haha.tommetjeuh wrote: hij is eindbaas, toen hij klein was viel hui uit het raam en deed zijn naam eer aan, hij lande niet op zn pootjes maar op zn gezicht >< nu is die soms een beetje wazig
Ik wil hem alleen maar knuffelen hoorNando wrote:Laat Max met rust!
Oke, vooruit. Hij is niet voor niets eindbaas.Iris93 wrote:Ik wil hem alleen maar knuffelen hoorNando wrote:Laat Max met rust!
tell me my friend, why?Squirrie wrote:Echt?! Was niet nodig geweest hoorlivinforthemusic wrote:af en toe welnielstil wrote: En dan echt Kut vriendin zeggen![]()
zooo heb me toch kapot geschaamd op defqon voor haar :')
Haha, het was mij gewoon gelukt op Defqon. Maat van me had me nodig in de avond. En zonder enige problemen verliep de communicatie goed via telefoon tot het moment van ontmoeting bij de kluisjes daar wasdawasiknie wrote:Maar als die wel bereik heeft, dan is het wel verdomde handig.QnalQut wrote:ik snap niet waarom je met defqon zonodig bereik moet hebben![]()
als jij wel bereik hebt, maar je vriend niet, heb je er alsnog niks aan
Want probeer jij maar eens iemand terug te vinden op Defqon. Ik kan je nu alvast verklappen dat je dat niet gaat lukken.
WTF?tommetjeuh wrote:spreadshirt, afgelopen zondag theracords shirt besteld.. dan staat er: word binnen 1-2 dagen verzonden, krijg ik nu pas een mailtje dat hij is verzonden en hem over 305 dagen kan verwachten
oepsRAW-vizion wrote:WTF?tommetjeuh wrote:spreadshirt, afgelopen zondag theracords shirt besteld.. dan staat er: word binnen 1-2 dagen verzonden, krijg ik nu pas een mailtje dat hij is verzonden en hem over 3-5 dagen kan verwachten
Ja bij spreadshirt kan je het best uitgaan van 5 werkdagentommetjeuh wrote:spreadshirt, afgelopen zondag theracords shirt besteld.. dan staat er: word binnen 1-2 dagen verzonden, krijg ik nu pas een mailtje dat hij is verzonden en hem over 3-5 dagen kan verwachten
ik denk al, er klopt egt iets niet als het zo lang duurttommetjeuh wrote:oepsRAW-vizion wrote:WTF?tommetjeuh wrote:spreadshirt, afgelopen zondag theracords shirt besteld.. dan staat er: word binnen 1-2 dagen verzonden, krijg ik nu pas een mailtje dat hij is verzonden en hem over 3-5 dagen kan verwachten
En ik kon jou ook bereiken toen ik mn paniekmomentje hadChukkels wrote:Haha, het was mij gewoon gelukt op Defqon. Maat van me had me nodig in de avond. En zonder enige problemen verliep de communicatie goed via telefoon tot het moment van ontmoeting bij de kluisjes daar wasdawasiknie wrote:Maar als die wel bereik heeft, dan is het wel verdomde handig.QnalQut wrote:ik snap niet waarom je met defqon zonodig bereik moet hebben![]()
als jij wel bereik hebt, maar je vriend niet, heb je er alsnog niks aan
Want probeer jij maar eens iemand terug te vinden op Defqon. Ik kan je nu alvast verklappen dat je dat niet gaat lukken.
Waarom belt natuur monumenten je moeder? :')GreenX wrote:Natuur monumenten belt dinsdag op; is mijn ma aanwezig nee nog een week op vakantie. Nog twee dagen later wordt je weer gebeld door die gasten :').
Ze moeder is zo oud dat ze op de lijst van natuur monumenten staatIris93 wrote:Waarom belt natuur monumenten je moeder? :')GreenX wrote:Natuur monumenten belt dinsdag op; is mijn ma aanwezig nee nog een week op vakantie. Nog twee dagen later wordt je weer gebeld door die gasten :').
OOH SNAPBanaanslak wrote:Ze moeder is zo oud dat ze op de lijst van natuur monumenten staatIris93 wrote:Waarom belt natuur monumenten je moeder? :')GreenX wrote:Natuur monumenten belt dinsdag op; is mijn ma aanwezig nee nog een week op vakantie. Nog twee dagen later wordt je weer gebeld door die gasten :').
Pff... oplichters zijn hetNando wrote:In de tram zitten, al uitgecheckt hebben en dan controle krijgen. 37,50 euro boete ALSJEBLIEFT!