Ik word schijtziek van die pokemon topics.. 
hele slechte jeugd gehad dusRamirez wrote:Ik word schijtziek van die pokemon topics..
hele slechte jeugd gehad dusRamirez wrote:Ik word schijtziek van die pokemon topics..
+1Ramirez wrote:Nee hoor heb zelf veel aan Pokemon gedaan in me jeugd maar ben er klaar mee.
eerst betaald en dan "gemailt"?Kevin-Raw wrote:Free Festival kaartje wat ik via een hardtraxxer heb gekocht, en hij zegt dat hij hem heb gestuurd naar me mail.
maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen en begin me toch wel zorgen te maken.
Nounou, het valt nog wel een beetje mee hoor.Chukkels wrote:Timetable van Free Festival
Jaa ik heb hem te pakken gekregenKSwoosh wrote:eerst betaald en dan "gemailt"?Kevin-Raw wrote:Free Festival kaartje wat ik via een hardtraxxer heb gekocht, en hij zegt dat hij hem heb gestuurd naar me mail.
wie was het?
Niet zeuren het is gratisChukkels wrote:Timetable van Free Festival
gelukkigKevin-Raw wrote:Jaa ik heb hem te pakken gekregenKSwoosh wrote:eerst betaald en dan "gemailt"?Kevin-Raw wrote:Free Festival kaartje wat ik via een hardtraxxer heb gekocht, en hij zegt dat hij hem heb gestuurd naar me mail.
wie was het?Hij heeft hem nog een keer gemailt en nu is die wel aangekomen.
Fappen?Taxi wrote:Eindelijk vakantie hebben en dan uit verveling niet meer weten wat je met je tijd aanmoet.
Rennen met een wiel?RAW-vizion wrote:Fappen?Taxi wrote:Eindelijk vakantie hebben en dan uit verveling niet meer weten wat je met je tijd aanmoet.
lopen met een wiel?Olijfboompje wrote:Rennen met een wiel?RAW-vizion wrote:Fappen?Taxi wrote:Eindelijk vakantie hebben en dan uit verveling niet meer weten wat je met je tijd aanmoet.
Wielen met een loopje?RAW-vizion wrote: lopen met een wiel?
wieltje met een huppel?Olijfboompje wrote:Wielen met een loopje?RAW-vizion wrote: lopen met een wiel?
Huppel met wielen?RAW-vizion wrote:wieltje met een huppel?Olijfboompje wrote:Wielen met een loopje?RAW-vizion wrote: lopen met een wiel?
struikel met wielen?Olijfboompje wrote:Huppel met wielen?