Schandalig, maar ik kan zodrek niet naar nv 4, en die andere wel??KSwoosh wrote:helaas gebeurd dat overal...Almighty wrote:verhaal
afgelopen kwartaal project bij ons oook, ik had al het werk gedaan, techniek en vormgeving, iedereen krijgt een voldoendegeef de rest een 2 fzo dan
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
G
dan is het wel heel erg ja, maar hangt het alleen hier van af dan?Almighty wrote:Schandalig, maar ik kan zodrek niet naar nv 4, en die andere wel??KSwoosh wrote:helaas gebeurd dat overal...Almighty wrote:verhaal
afgelopen kwartaal project bij ons oook, ik had al het werk gedaan, techniek en vormgeving, iedereen krijgt een voldoendegeef de rest een 2 fzo dan
-
G
dat er bij Blur in elke game online een cheater zit 
en dat ik ze net niet kan verslaan terwijl zij zich rot cheaten
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
of zijn ze gewoon beter als jou?KSwoosh wrote:dat er bij Blur in elke game online een cheater zit
-
G
nee, zonder cheats pwn ik ze sowiesoRAW-vizion wrote:of zijn ze gewoon beter als jou?KSwoosh wrote:dat er bij Blur in elke game online een cheater zit
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
cool story broKSwoosh wrote:nee, zonder cheats pwn ik ze sowiesoRAW-vizion wrote:of zijn ze gewoon beter als jou?KSwoosh wrote:dat er bij Blur in elke game online een cheater zit
en dat ik ze net niet kan verslaan terwijl zij zich rot cheatenik pwn iedereen bijna
-
G
fuck yeah
-
G
mensen waarmee je mss zou gaan bbqen vandaag die al de hele dag niets van zich laten horen 
Zulke mensen heten 'vrienden'. Ik weet het, ik heb ze ookKSwoosh wrote:mensen waarmee je mss zou gaan bbqen vandaag die al de hele dag niets van zich laten horen
-
G
ja erg fijnChukkels wrote:Zulke mensen heten 'vrienden'. Ik weet het, ik heb ze ookKSwoosh wrote:mensen waarmee je mss zou gaan bbqen vandaag die al de hele dag niets van zich laten horen
nu begint ie ineens over dat we bij iemand anders zou gaan eten
wtf ik snap er niks meer van
dat je lekker in de relaxstand op je bureaustoel zit, dus pootjes tegen de muur aan, half gedraaid, keyboard op schoot.. en dan vervolgens nét niet bij de volumeknop komen om die harder te zetten 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kwatfinale champions league FIFA en dan t spel dat vastloopt... 
Ik heb op de PSP wel eens gehad dat ik in de eerste halve finale rood kreeg met mijn eerste keeper en dat mijn tweede keeper geblesseerd raakte(maar kon 'm niet wisselen omdat ik geen derde keeper had) dus ik had voor de tweede halve finale geen keeper beschikbaar.
Wat doet dat lamme spel, het laat me de tweede wedstrijd met 3-0 verliezen omdat ik geen keeper had, wtf je mag geen eens een speler op doel zetten met FIFA?!
Toen liep ik dus de finale mis. 
Wat doet dat lamme spel, het laat me de tweede wedstrijd met 3-0 verliezen omdat ik geen keeper had, wtf je mag geen eens een speler op doel zetten met FIFA?!
-
A
Nee Pro Evo is niks mis mee wou je zeggenChukkels wrote:Skedoedelefloeps wrote:FIFA...
Daar is minder mis mee dan FIFA. Beide zijn eigenlijk gewoon kut. Ik wil PES5/6 terugAlmighty wrote:Nee Pro Evo is niks mis mee wou je zeggenChukkels wrote:Skedoedelefloeps wrote:FIFA...
-
A
Tis maar net wat je gewend bent, ik ben met Fifa opgegroeid, en ben die settings gewend.
PES zuig ik echt hard mee
PES zuig ik echt hard mee
Werken bij je pa's bedrijf, en door sommige medewerkers gelijk beoordeeld worden.
1 zo'n gast die er de hele tijd naar verwees dat ik verwend was, en als hij het daar niet over had, had hij het erover hoeveel stress hij heeft sinds de donderspeech van mijn pa.
Ga ergens anders zeuren om je persoonlijke problemen of zo heaumeau
Niet reageren op die laatste zin a.u.b.
1 zo'n gast die er de hele tijd naar verwees dat ik verwend was, en als hij het daar niet over had, had hij het erover hoeveel stress hij heeft sinds de donderspeech van mijn pa.
Jij zeurt ook, en wel op hardtraxx nota bene.. (Daveytl wrote:Werken bij je pa's bedrijf, en door sommige medewerkers gelijk beoordeeld worden.
)Je Pa is baas bij de Super de Boer?Daveytl wrote:Werken bij je pa's bedrijf, en door sommige medewerkers gelijk beoordeeld worden.
Nee, van de FIFA-fabriek in Nederland.
Ah.. nice, ging uit van je profiel vandaarDaveytl wrote:Nee, van de FIFA-fabriek in Nederland.
Oh haha, dat is mijn bijbaan.Markos wrote:Ah.. nice, ging uit van je profiel vandaarDaveytl wrote:Nee, van de FIFA-fabriek in Nederland.
Vandaag moest ik werken in de kokerfabriek, hele dag schuren, van 7.30-16.00
Maar wel flink veel geld verdiend
En dat FIFA-fabriek was een geintje
Mods die de donderdagavondsfeer op HT verpesten! 
-
T
Ja iddSquirrie wrote:Mods die de donderdagavondsfeer op HT verpesten!