Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:29 

Hardtraxx Addict

Ja maar dat maakt haar automatisch vaag. Ene moment heel lief praten etc, andere moment gewoon heel neutraal. Haar mening verandert constant ofzo.

Haha dit topic loopt ineens storm. :lol:

Nieuwe sig dus thanks to Dawasiknie, effe vrouwelijk Hardtraxx provoceren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Battle Of The Sexes, Round 1! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:31 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
Ja maar dat maakt haar automatisch vaag. Ene moment heel lief praten etc, andere moment gewoon heel neutraal. Haar mening verandert constant ofzo.

Nieuwe sig dus thanks to Dawasiknie, effe vrouwelijk Hardtraxx provoceren. :lol:

Ja daarom.
Als zij het niet durft te zeggen (oke ik ken dit te goed van mezelf haha, erg) dan probeer je gewoon normaal te blijven doen, maar op een gegeven moment krijg je toch een moment dat je die afkeer voelt en dan doe je in 1x heel normaaltjes. En dan denk je weer van kut, ik wil hem niet kwetsen en dan doe je weer lief enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:32 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Afbeelding

Battle Of The Sexes, Round 1! :corn:

Niet eerlijk, ik sta er in mn 1tje voor. Ik wil ook nog nachtrust >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hidde schreef:

Ja daarom.
Als zij het niet durft te zeggen (oke ik ken dit te goed van mezelf haha, erg) dan probeer je gewoon normaal te blijven doen, maar op een gegeven moment krijg je toch een moment dat je die afkeer voelt en dan doe je in 1x heel normaaltjes. En dan denk je weer van kut, ik wil hem niet kwetsen en dan doe je weer lief enz.

Jeetje, bitch! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hidde schreef:

Ja daarom.

Ik denk dat die jongen dan liever heeft dat je eerlijk bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Niet eerlijk, ik sta er in mn 1tje voor. Ik wil ook nog nachtrust >.<

Je bent niet in je eentje, er zijn nog meer vrouwen hier!
alleen beetje jammer voor jou dat er bijna geen actief zijn..! :whistle:

en ik ben het volledig eens met mrazura, alle vrouwen doen daar dan blijkbaar hetzelfde in dat ze niet eerlijk zijn ofzo, maar dat is totaal NIET duidelijk tegenover ons >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:36 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Iris93 schreef:
hidde schreef:

Ja daarom.

Ik denk dat die jongen dan liever heeft dat je eerlijk bent.

Ja maar als je twijfelt en er aan de ene kant wel mee door wilt gaan en aan de andere kant niet.
Kun je er beter niet meteen mee stoppen.
Ik heb toen wel na 2 dagen gezegd dat ik ermee wou stoppen omdat ik gek werd van mezelf.
Al was dit 2 jaar geleden en zou ik diegene nu meteen recht in zn gezicht zeggen van, doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Ja maar als je twijfelt en er aan de ene kant wel mee door wilt gaan en aan de andere kant niet.

Alle problemen van een vrouwenleven in 1 zin samengevat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Iris93 schreef:

Hahahahahaha :lol:
Nu moet ik lachen om mezelf. M'n moeder kijkt me raar aan hahahahahaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:39 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Iris93 schreef:

Opzich makkelijk op te lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:43 

Iris93 schreef:
robkuh1990 schreef:
omdat vrouwen te kieskeurig zijn en hun ego gestreeld willen hebben... en de air die ze uitstralen is ook nietaltijd je van het

Oke kieskeurig geef ik je mee. Dat klopt. De rest niet echt.
Als een jongen gewoon eerlijk is en zegt wat ie wilt en voelt kom je al een heel eind.

Ok, ik lieg niet...
Ik voel nog niks, en ik wil wat aan mijn pik voelen...

nou goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

wat, vrouwenproblemen? vertel, hoe lossen we AL die problemen makkelijk op? daar hebben alle jongens al heel wat aan denk ik :thumbup:

robkuh1990 schreef:
Ok, ik lieg niet...

nou goed?

heerlijk subtiel weer rob! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:44 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Iris93 schreef:
robkuh1990 schreef:
omdat vrouwen te kieskeurig zijn en hun ego gestreeld willen hebben... en de air die ze uitstralen is ook nietaltijd je van het

Oke kieskeurig geef ik je mee. Dat klopt. De rest niet echt.
Als een jongen gewoon eerlijk is en zegt wat ie wilt en voelt kom je al een heel eind.

Ok, ik lieg niet...

nou goed?

Oke omg.
In relatie-opzicht en niet in lust-opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:45 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
hidde schreef:

Ja daarom.

Hmm, ze leek niet echt nep te doen ofzo. :(

Maar het zal dan wel, jij bent de expert! :P

Lol, Rob :lol:

pecola-tje schreef:
alleen beetje jammer voor jou dat er bijna geen actief zijn..! :whistle:

Pecola heeft ze weg gejagen met zijn geilig gedoe

Citaat:
heerlijk subtiel weer rob! :lol:

Zoals gewoonlijk

Iris93 schreef:
Oke omg.

Ok... relatie opzicht

Ik voel niks voor je, en ik wil dat je me trekt...
voila
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:46 

robkuh1990 schreef:
Iris93 schreef:
Oke omg.

Ok... relatie opzicht

Ik voel niks voor je, en ik wil dat je me trekt...
voila

hoe subtiel jullie met vrouwen omgaan! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
pecola-tje schreef:
Iris93 schreef:

Hahahahahaha :lol:
Nu moet ik lachen om mezelf. M'n moeder kijkt me raar aan hahahahahaa

Je geeft ook wel heel duidelijk weer waarom vrouwen zo ongelooflijk moeilijk zijn haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Pecola heeft ze weg gejagen met zijn geilig gedoe

watthefack heb ik nou weer gedaan? :lol:
volgens mij ben ik toch juist nog vrij rustig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:48 

biscuit schreef:

Euy, wah veur kleur tractor hedde gij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:50 

Hardtraxx Addict

Lolololol, ik zeg iets over vrouwen en heel Hardtraxx wordt wakker. En 10 minuten later zijn we weer 2 pagina's verder. :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:51 

robkuh1990 schreef:
biscuit schreef:

Euy, wah veur kleur tractor hedde gij?

Neuken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Lolololol, ik zeg iets over vrouwen en heel Hardtraxx wordt wakker. En 10 minuten later zijn we weer 2 pagina's verder. :lol: :thumbsup:

algemeen probleem he, iedereen heeft last van ze!
ohnee sorry, even aardig verwoorden: iedereen vind het af en toe wel eens lastig hoe ze doen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:55 

Hardtraxx Addict

Haha oke.
Daar ga ik. Oke ik ben dus echt niet goed in lange lulverhalen ophangen en dingen uitleggen.
Als nu niemand me hierop voor gek gaat verklaren.
Als 16 jarig meisje was ik zo'n iemand die altijd precies wilde weten wat mn vriendje deed, waar, wanneer en met wie. Heel bezitterig en een totaal compleet onduidelijk rondvliegend projectiel.
Mooie omschrijving uhum.
Nu was ik zo'n iemand die haar vriend dus nooit vertrouwde en daardoor dus constant twijfelde aan mn vriend. En omdat het daardoor iedere keer mis ging ging ik aan mezelf twijfelen, wat ik al deed omdat ik 7 jaar lang gepest en buitengesloten ben. Nou dan ben je dus echt niet meer geschikt voor een relatie. Dan twijfel je in alle opzichten.
De oplossing ligt vind ik grotendeels wel bij de vrouw.
Je moet jezelf leren om los te laten en te vertrouwen. En je zelfvertrouwen vinden. En daar hebben vrouwen meer moeite mee dan mannen, dus ligt het probleem inderdaad vaker bij de vrouw dan bij de man.
Mannen daar in tegen houden vaak ook hun klep dicht als ze zich ergens aan irriteren en gooien het dan ineens in 1 klap er allemaal uit en zorgen er zo weer voor dat hun vriendin zich weer onzekerder voelt. Ook niet bepaald bevorderlijk..
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic