Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Pommer wrote:ik snap echt geen zak van wiksunde aaaargh :mad:
Ik ook de hele 5 havo niet. Toen met leren heb ik gewoon ALLES overnieuw gedaan en wat denk je:

7,4

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
.. Dat op Hardstyle.com heel de nieuwe releases pagina steeds vaker volstaat met radio edits, nu bvb de hele Intents CD

Beter maken ze een aparte Radio Edits sectie
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
.. Dat je vandaag alleen in de winkel staat, en je baas 4 volle tassen met telefoon accesoires heeft achtergelaten die ik mag gaan sorteren >.<
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Teknizion wrote:.. Dat je vandaag alleen in de winkel staat, en je baas 4 volle tassen met telefoon accesoires heeft achtergelaten die ik mag gaan sorteren >.<
Sorteren sucks, hier ongeveer hetzelfde alleen dan iets anders.
Toetsen moet ik sorteren en krijg ik 8 pagina's met hoe ik welke leerling van welke school ergens bij moet leggen, alleen kan ik niks omdat ik cijfers mis... en m'n baas?!
Spoorloos :lol:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
altijd als je je baas nodig hebt is hij er niet dat ken ik :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat ik nooit kan slapen als ik gezopen heb :mad:
Zo ook vannacht weer, uurtje of 1 was ik thuis, en dan sta je om 4.50 alweer naast je bed terwijl je om 13.00 moet werken >.<

ARGHHHHH :mad: :mad: :mad:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Daveytl wrote:Dat ik nooit kan slapen als ik gezopen heb :mad:
Zo ook vannacht weer, uurtje of 1 was ik thuis, en dan sta je om 4.50 alweer naast je bed terwijl je om 13.00 moet werken >.<

ARGHHHHH :mad: :mad: :mad:
Kut is dat indd! Ik kon gister avond echt niet in slaap komen, uitgerekend wanneer ik vannochtend om half 9 moest rijlessen (anderhalf uur lang) :/
D
Artiest
last seen Apr 2019
Sliep als een blok vannacht.
kwart voor 10 mn nest in en binnen no time helemaal weg.
Voelde me heerlijk vannochtend, terwijl ik weer om kwart over 6 onder de dekens vandaan moest.

Overigens zit ik nu weer met een brandende vraag voor iemand op het werk, net alles gesorteerd, maar enig complicatie...
En raad es... spoorloos, alweer. :lol:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Dat ik nu naar mijn wiskunde eindexamen ga :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Zo, anders ben je even hele ochtend en middag bezig met alleen maar problemen op het werk oplossen en uitzoeken hoe en wat...
Moet zeggen het was iig niet pure verveling, maar hoeveel problemen er hier dagelijks voor doen, dat is toch ongekend xd
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
M'n zak zweet :(
A
probeer eens met Medieval Cue Splitter, die pakt over het algemeen meer
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Project 141 wrote:Dat ik niet snap waarom die zegt dat mijn .cue-file niet goed is? :huh:
Hier op het forum is toch ergens een hulptopic voor die cue bestanden?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Rawbin wrote:M'n zak zweet :(
Last van een plakzak?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Pommer wrote:
Rawbin wrote:M'n zak zweet :(
Last van een plakzak?
thanks voor de info :thumbup: >.<
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Je hoeft het niet te lezen, maar het zal niet meer gebeuren.
Voortaan toch ook maar wat Axe Dry erop spuiten :evil:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Rawbin wrote:Je hoeft het niet te lezen, maar het zal niet meer gebeuren.
denk dat dat brand -.-
D
Rawbin wrote:Je hoeft het niet te lezen, maar het zal niet meer gebeuren.
succes :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Terwijl ik dit aan het schrijven ben, mezelf afvragen waarom ik niet als een gek aant leren ben...
>.<
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p :x
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
doet me denken aan die vraag uit het theorie examen over die overstekende ganzen :lol:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Hidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p :x
Niet remmen als je een ongeluk maakt krijg je niks terug en ben je zelf schuldig. Dus niet remmen voor dieren of het moet een Hert of iets soortgelijks zijn.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Project 141 wrote:
Hidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p :x
Kwam die kat van rechts of van links?
Links. :P
C
als je nou gewoon doorvlamt met 200, had je die kat nooit gehad xD
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
robkuh1990 wrote:
als je nou gewoon doorvlamt met 200, had je die kat nooit gehad xD
Als je nou Monstertruck wielen op je auto zet heb je van beide geen last! :P