Ik ook de hele 5 havo niet. Toen met leren heb ik gewoon ALLES overnieuw gedaan en wat denk je:Pommer wrote:ik snap echt geen zak van wiksunde aaaargh
7,4
Ik ook de hele 5 havo niet. Toen met leren heb ik gewoon ALLES overnieuw gedaan en wat denk je:Pommer wrote:ik snap echt geen zak van wiksunde aaaargh
Sorteren sucks, hier ongeveer hetzelfde alleen dan iets anders.Teknizion wrote:.. Dat je vandaag alleen in de winkel staat, en je baas 4 volle tassen met telefoon accesoires heeft achtergelaten die ik mag gaan sorteren
Kut is dat indd! Ik kon gister avond echt niet in slaap komen, uitgerekend wanneer ik vannochtend om half 9 moest rijlessen (anderhalf uur lang)Daveytl wrote:Dat ik nooit kan slapen als ik gezopen heb![]()
Zo ook vannacht weer, uurtje of 1 was ik thuis, en dan sta je om 4.50 alweer naast je bed terwijl je om 13.00 moet werken![]()
ARGHHHHH![]()
![]()
Hier op het forum is toch ergens een hulptopic voor die cue bestanden?Project 141 wrote:Dat ik niet snap waarom die zegt dat mijn .cue-file niet goed is?
Last van een plakzak?Rawbin wrote:M'n zak zweet
thanks voor de infoPommer wrote:Last van een plakzak?Rawbin wrote:M'n zak zweet
denk dat dat brandRawbin wrote:Je hoeft het niet te lezen, maar het zal niet meer gebeuren.
Voortaan toch ook maar wat Axe Dry erop spuiten
succesRawbin wrote:Je hoeft het niet te lezen, maar het zal niet meer gebeuren.
Voortaan toch ook maar wat Axe Dry erop spuiten
Niet remmen als je een ongeluk maakt krijg je niks terug en ben je zelf schuldig. Dus niet remmen voor dieren of het moet een Hert of iets soortgelijks zijn.Hidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p
Links.Project 141 wrote:Kwam die kat van rechts of van links?Hidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p
als je nou gewoon doorvlamt met 200, had je die kat nooit gehad xDHidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p
Als je nou Monstertruck wielen op je auto zet heb je van beide geen last!robkuh1990 wrote:als je nou gewoon doorvlamt met 200, had je die kat nooit gehad xDHidden Source wrote:Ik reed net in de auto van me pa, komt ineens iemand uit een zijstraat die geen voorang had vlak voor me, ik vol op de rem en gelukkig net op tijd kunnen stoppen. Tering mensen die niet kunnen rijden, en dan denk je alles gehad te hebben steekt er op de terugweg ineens een kat over, weer net optijd kunnen remmen. :p