Ja dat had ik vorig jaar ookAlmighty wrote:3 mentoren in 1 jaar! :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat is t probleem vaak. Als je bang bent om te gaan trillen ga je t juist doen. Maar ik kijk over n jaar wel verder en ook hoe ik er dan uitzie.Pommer wrote:tjah ik was ook wel zenuwachtig maar je moet gewoon ff die mensen gedag zeggen en ff glimlachen, misschien ff een praatje maken ofzo, als je maar niet als een zenuwlijer staat te trillen en om je heen staat te kijken ofzomarsiascout wrote:Ik zou het volgend jaar ook bij Decibel willen proberen. Ik ben dan 17.
Alleen ben ik bang dat ik te zenuwachtig bij de ingang sta.maar like i sad, als je voor de zekerheid een andere ID bij je hebt, kom je voor 99% binnen
Ik had ook gehoord dat het aan te raden was om met een groep wat oudere mensen te gaan, waardoor ze jou ook ouder inschatten.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
iig geen deo mee nemen...
vorig jaar had ik dat mee, in de tas van vriend van me.
Ik gefouilleerd, sta te wachten, openen ze z'n tas flikkeren ze zo m'n deo weg.
Wut....noooooo
was ook wel een irritatiemomentje... fockin Axe africa man... is gewoon duur
vorig jaar had ik dat mee, in de tas van vriend van me.
Ik gefouilleerd, sta te wachten, openen ze z'n tas flikkeren ze zo m'n deo weg.
Wut....noooooo
was ook wel een irritatiemomentje... fockin Axe africa man... is gewoon duur
-
A
1e keer is altijd kut, maar als het eenmaal 1x lukt voel je je superieur en gaat het allemaal makkelijker, net als bij mijmarsiascout wrote:Dat is t probleem vaak. Als je bang bent om te gaan trillen ga je t juist doen. Maar ik kijk over n jaar wel verder en ook hoe ik er dan uitzie.Pommer wrote:tjah ik was ook wel zenuwachtig maar je moet gewoon ff die mensen gedag zeggen en ff glimlachen, misschien ff een praatje maken ofzo, als je maar niet als een zenuwlijer staat te trillen en om je heen staat te kijken ofzomarsiascout wrote:Ik zou het volgend jaar ook bij Decibel willen proberen. Ik ben dan 17.
Alleen ben ik bang dat ik te zenuwachtig bij de ingang sta.maar like i sad, als je voor de zekerheid een andere ID bij je hebt, kom je voor 99% binnen
Ik had ook gehoord dat het aan te raden was om met een groep wat oudere mensen te gaan, waardoor ze jou ook ouder inschatten.
Ik sta altijd zenuwachtig bij de ingang, zelfs al heb ik niks om voor te vrezenmarsiascout wrote:Ik zou het volgend jaar ook bij Decibel willen proberen. Ik ben dan 17.
Alleen ben ik bang dat ik te zenuwachtig bij de ingang sta.
Mensen met 3 sterren nu in hun signature en status/naam 
mrazura wrote:Mensen met 3 sterren nu in hun signature en status/naam

-
G
roberttt wrote:mrazura wrote:Mensen met 3 sterren nu in hun signature en status/naam
-
D
school 
Livesetje downloaden en dan dit:
'Het downloaden kan niet worden voltooid omdat er niet genoeg schijfruimte is'
volgende keer toch maar laptopje meenemen als ik ga studeren op school
'Het downloaden kan niet worden voltooid omdat er niet genoeg schijfruimte is'
volgende keer toch maar laptopje meenemen als ik ga studeren op school
dat me broertje zn toekomst verneukt door zn vriendin die hij nu heeft 
dat heb ik ook echt heel vaak inderdaad:/Project 141 wrote:Ultiem irritatiemomentje:
Downloadsite voor livesetjes, klik je op downloaden, krijg je eerst al die recaptcha shit enzo en wachttijd, zeg je Download, vraagt mijn pc toestemming om het te downloaden omdat ie hem automatisch blockt. Zeg ik downloaden toestaan, moet ik al die shit weer opnieuw invullen waarna die zegt: Download limit reacht.
MOET IK GODVERDOMME EEN UUR WACHTENWAARNA DIE HET NOG STEEDS NIET DOET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Val me er niet op aan, maar volgens mij is het niet slim wat jij en je broertje de hele tijd doen in het offtopic gedeelte. Je gaat toch niet heel je privé leven en ruzies etc. hier op gooien?Intervention wrote:dat me broertje zn toekomst verneukt door zn vriendin die hij nu heeft
mrazura wrote:Mensen met 3 sterren nu in hun signature en status/naam
kansloos dat drugs topic dicht is hier... :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
en dan straks weer huilen we in zever over drugs praten :') :') :') :')
Of je praat gewoon niet over drugs op HT en lekker op je msn of hyves.roberttt wrote:kansloos dat drugs topic dicht is hier... :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Dark_Sym?Intervention wrote:dat me broertje zn toekomst verneukt door zn vriendin die hij nu heeft
Oxbow wrote:Of je praat gewoon niet over drugs op HT en lekker op je msn of hyves.roberttt wrote:kansloos dat drugs topic dicht is hier... :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
hmmm oke.. gooi dan alles dicht snap het fucking probleem niet
Je hoeft niet alles dicht te gooien, maar 1 topic per onderwerp is toch genoeg?roberttt wrote:Oxbow wrote:Of je praat gewoon niet over drugs op HT en lekker op je msn of hyves.roberttt wrote:kansloos dat drugs topic dicht is hier... :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
hmmm oke.. gooi dan alles dicht snap het fucking probleem niet![]()
:')
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
zwaar heroberttt wrote:kansloos dat drugs topic dicht is hier... :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Oxbow wrote:
Je hoeft niet alles dicht te gooien, maar 1 topic per onderwerp is toch genoeg?
als jij dat vindt.. sluit dan : wist je dat off topic, stel je vraag en alle andere crap delete dit forum gedeelte
-
M
@ Oxbow
Ja hoezo heb je ook wist je dat offtopic en ontopic dat slaat dan ook nergens op, dan zou dat ook dicht moeten
Ja hoezo heb je ook wist je dat offtopic en ontopic dat slaat dan ook nergens op, dan zou dat ook dicht moeten
Ik ben hier niet op een kruistocht tegen drugs ofzo, maar vind gewoon dat 1 topic genoeg is.
Verschil met wistjedat topic enzo is puur dat drugs geen speeltje is en het feit dat mensen er elke dag mee bezig zijn en de verhalen die worden neergezet laat toch al zien dat het zeker niet ongevaarlijk is. Daarom vind ik 1 gecontroleerd topic vele malen beter.
Maargoed is nu al wel weer meer dan genoeg over gezegd.
Verschil met wistjedat topic enzo is puur dat drugs geen speeltje is en het feit dat mensen er elke dag mee bezig zijn en de verhalen die worden neergezet laat toch al zien dat het zeker niet ongevaarlijk is. Daarom vind ik 1 gecontroleerd topic vele malen beter.
Maargoed is nu al wel weer meer dan genoeg over gezegd.