Rebelion @ Supremacy heeft bij mij de duiven van het balkon gekregen na 14 maanden pijn en moeite!wrote:Vivaldi en Bach hebben ze een hekel aan.
Weet niet over ze vertrokken zijn of gestorven door wat je van die set krijgt maar het heeft geholpen
Rebelion @ Supremacy heeft bij mij de duiven van het balkon gekregen na 14 maanden pijn en moeite!wrote:Vivaldi en Bach hebben ze een hekel aan.
Hier kun je met een VPN wel omheen toch? Gebruikte vroeger wel eens Hola, werkte primawrote:Jaren lang een serie zoeken en elke streamingdienst die hem aanbied aangeeft dat het alleen in U.S. beschikbaar is
Geen seedswrote:Of gewoon torrenten
Moet je de streamingdienst wel hebben. In dit geval History Vault.wrote:Hier kun je met een VPN wel omheen toch? Gebruikte vroeger wel eens Hola, werkte primawrote:Jaren lang een serie zoeken en elke streamingdienst die hem aanbied aangeeft dat het alleen in U.S. beschikbaar is
Blood & Glory - The Civil War in Colorwrote:welke serie zoek je?
Hoe wil je dit oplossen danwrote:
- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.
Ja dat natuurlijk is wel een optie.wrote:Gewoon tering veel vitamine D slikken tijdens de winter maanden. Ik heb ook een hekel aan grauw weer, ben gemaakt voor de warmere mediterrane klimaten. Maar desondanks gaan mij de wintermaanden redelijk af en vermoed dat vitamine D daarbij helpt
Mensen met lichte tintjes (of donker) hebben sowieso meer moeite met vitamine D opnemen. We zijn letterlijk niet gemaakt voor dit weer. Dus het maakt wel sense om vitamine D te slikken als je het al niet deed.
Ja, die heb ik. Roots in het warme Bosniëwrote:Ja dat natuurlijk is wel een optie.wrote:Gewoon tering veel vitamine D slikken tijdens de winter maanden. Ik heb ook een hekel aan grauw weer, ben gemaakt voor de warmere mediterrane klimaten. Maar desondanks gaan mij de wintermaanden redelijk af en vermoed dat vitamine D daarbij helpt
Mensen met lichte tintjes (of donker) hebben sowieso meer moeite met vitamine D opnemen. We zijn letterlijk niet gemaakt voor dit weer. Dus het maakt wel sense om vitamine D te slikken als je het al niet deed.
Wist niet dat jij ook een kleurtje had. Of iig, zo lees ik het uit je zin
Het voorjaar is ook wel echt dramatisch dit jaar. Af en toe een mooie zonnige dag. Maar heel april was gewoon koud en hele maand mei blijft ook rond 11 a 15 graden met voldoende regen.wrote:- Die 12h Tweekaz stream, driekwart van de tijd erdoor heen krijsen
- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.
Pff doe mij maar regen en wolken ipv die 40 graden van de laatste 2 jaar.wrote:- Die 12h Tweekaz stream, driekwart van de tijd erdoor heen krijsen