Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Vivaldi en Bach hebben ze een hekel aan.


Rebelion @ Supremacy heeft bij mij de duiven van het balkon gekregen na 14 maanden pijn en moeite!
Weet niet over ze vertrokken zijn of gestorven door wat je van die set krijgt maar het heeft geholpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaren lang een serie zoeken en elke streamingdienst die hem aanbied aangeeft dat het alleen in U.S. beschikbaar is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jaren lang een serie zoeken en elke streamingdienst die hem aanbied aangeeft dat het alleen in U.S. beschikbaar is :thumbdown:


Hier kun je met een VPN wel omheen toch? Gebruikte vroeger wel eens Hola, werkte prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Of gewoon torrenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Of gewoon torrenten

Geen seeds

Justinhafc schreef:
Nuracore schreef:
Jaren lang een serie zoeken en elke streamingdienst die hem aanbied aangeeft dat het alleen in U.S. beschikbaar is :thumbdown:


Hier kun je met een VPN wel omheen toch? Gebruikte vroeger wel eens Hola, werkte prima


Moet je de streamingdienst wel hebben. In dit geval History Vault.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dat maakt het lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welke serie zoek je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
welke serie zoek je?

Blacked
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

#OOOOOH!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
welke serie zoek je?

Blood & Glory - The Civil War in Color
Schijnbaar een goede mini docu series van 4 episodes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 17:34 
 
Hardtraxx Elite

@Nuracore check je pb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 14:31 
 
Hardtraxx Elite

Monitoren weer eens opgeblazen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

- Die 12h Tweekaz stream, driekwart van de tijd erdoor heen krijsen

- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.


Hoe wil je dit oplossen dan :P dit is nou eenmaal Neerlands weer, hate it or love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon tering veel vitamine D slikken tijdens de winter maanden. Ik heb ook een hekel aan grauw weer, ben gemaakt voor de warmere mediterrane klimaten. Maar desondanks gaan mij de wintermaanden redelijk af en vermoed dat vitamine D daarbij helpt :P

Mensen met lichte tintjes (of donker) hebben sowieso meer moeite met vitamine D opnemen. We zijn letterlijk niet gemaakt voor dit weer. Dus het maakt wel sense om vitamine D te slikken als je het al niet deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Gewoon tering veel vitamine D slikken tijdens de winter maanden. Ik heb ook een hekel aan grauw weer, ben gemaakt voor de warmere mediterrane klimaten. Maar desondanks gaan mij de wintermaanden redelijk af en vermoed dat vitamine D daarbij helpt :P

Mensen met lichte tintjes (of donker) hebben sowieso meer moeite met vitamine D opnemen. We zijn letterlijk niet gemaakt voor dit weer. Dus het maakt wel sense om vitamine D te slikken als je het al niet deed.


Ja dat natuurlijk is wel een optie.

Wist niet dat jij ook een kleurtje had. Of iig, zo lees ik het uit je zin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Gewoon tering veel vitamine D slikken tijdens de winter maanden. Ik heb ook een hekel aan grauw weer, ben gemaakt voor de warmere mediterrane klimaten. Maar desondanks gaan mij de wintermaanden redelijk af en vermoed dat vitamine D daarbij helpt :P

Mensen met lichte tintjes (of donker) hebben sowieso meer moeite met vitamine D opnemen. We zijn letterlijk niet gemaakt voor dit weer. Dus het maakt wel sense om vitamine D te slikken als je het al niet deed.


Ja dat natuurlijk is wel een optie.

Wist niet dat jij ook een kleurtje had. Of iig, zo lees ik het uit je zin ^^


Ja, die heb ik. Roots in het warme Bosnië :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wew, die had ik niet verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
- Die 12h Tweekaz stream, driekwart van de tijd erdoor heen krijsen

- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.


Het voorjaar is ook wel echt dramatisch dit jaar. Af en toe een mooie zonnige dag. Maar heel april was gewoon koud en hele maand mei blijft ook rond 11 a 15 graden met voldoende regen.

Hoop echt dat juni beter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf allang al blij dat het nu langer licht is dan in de winter. Mijn gemoedstoestand is vergeleken met de winter echt een heel stuk beter. Afgelopen winter denk ik voor het eerst in m’n leven een lichte winterdepressie gehad xd

Hoger temperatuurtje zou natuurlijk wel een fijne bijkomstigheid zijn. Wie weet hadden we nou al uit de Corona zooi geweest wanneer we gewoon normale april temperaturen gehad zouden hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het klimaat hier juist wel prettig, zeker de laatste jaren. Winters die niet echt koud meer zijn, helemaal top. De zomers zijn op de hittegolven na ook prima te doen. En wat wolken en regen betreft vind ik het ook zo dramatisch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan slecht tegen warmte dus dit klimaat is voor mij perfect :P
Bij 25 graden zweet ik zo een zwembad vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
- Die 12h Tweekaz stream, driekwart van de tijd erdoor heen krijsen

- Het NL klimaat, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er mensen zijn in NL die het weer wel prima vinden. 75% van het jaar grijze lucht en regen, zwaar deprimerend gewoon. En dan is het 2/3 weekjes, want langer duurt de 'zomer' ook niet echt, warm en dan zit iedereen te janken dat het te warm is.


Pff doe mij maar regen en wolken ipv die 40 graden van de laatste 2 jaar.

Maargoed ik ben dan ook een ginger >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook 1 of 2 dagen 40 graden geweest hoor. :lol: Voor de rest komt alles boven de 35 sowieso al bijna niet voor. Dan is dat voor max 2-3 dagen. Regen en grijze lucht voor 300 dagen per jaar, nah, geef mij maar zon en blauwe lucht (25~ graden zou al prima zijn, gaat mij eigenlijk meer om de lucht/'vrolijkheid' van het weer ipv zo hoog mogelijke temperaturen, want boven de 30 hoeft van mij ook niet per se).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon kutweer
Vorige  1 ... 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic