Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde lekkerdere *
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Maar deze is ook niet verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:21 

Hardtraxxer

Irri momenten? :O

Dat ze hier gewoon ff zitten uit te zoeken wie of ik ben xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

0316Meisjj schreef:

Het gaat ook wel wat te ver vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:13 

als ik na me stage moet bij de turkse bakker om 6uur s'ochtends daar zijn kwart over 5 eruit en wat ik de hele dag hoor is turks >.<
ze hebben zelfs alleen turkse tv >.< en als ze turkse muziek afspelen dan lijkt het net een schaap die vermoord word en met alle respect voor die cultuur hoor dat niet iemand zich daar in vergist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
PierrePruuk schreef:
Heb lekkere konten gezien moet ik zeggen.

ja ik ook :p maar deze is nu ff fijn xd

Ziet er idd goed uit pfffffffff *wegdromen doet*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:59 

spetterende jus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:11 

Hardtraxx Addict

Serieus, iets meer dan een jaar geleden was ik naar de beugeltandarts. Ik kwam thuis en zag ineens een krabbel van een random wijf: iets met: ''Jij was toch ook bij de ortho? :$ '' ik helemaal uhm ja wtf wie the fuck ben jij dan. Had ze me toegevoegd op MSN en toen een tijdje helemaal doodgestalkt(blijkbaar was ze helemaal verliefd op me geworden door die 1 keer dat ze me gezien heet(en niet eens IRL gepraat)). Toen werd ik jarig en hebben we d'r lekker lomp duidelijk gemaakt dat ik d'r niet moet. Hup, was ervan af.

Tot gister, ik liep rustig naar de voetbal en hoor ineens zo'n zeurstemmetje ''hoooi hiddeeeee!! :love: '' Ik keek en zag zo'n meisje van de voetbal en denk ''huh hoe weet die muts me naam''. Kijk ik nog eens goed wie d'r naast d'r staat, is het die fucking stalker... Dat wijf woonde godverdomme in Zaandam ofzo, wat had die in godsnaam daar op dat tijdstip te zoeken? :( Dus zegt ze zo ''Herken je me noog? :$ ''
''Uhhhh, ja... *snel weglopen doet*''

God ik HOOP ZO dat dit niet gaat betekenen dat ik nu weer een maand lang gestalkt word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Serieus, iets meer dan een jaar geleden was ik naar de beugeltandarts. Ik kwam thuis en zag ineens een krabbel van een random wijf: iets met: ''Jij was toch ook bij de ortho? :$ '' ik helemaal uhm ja wtf wie the fuck ben jij dan. Had ze me toegevoegd op MSN en toen een tijdje helemaal doodgestalkt(blijkbaar was ze helemaal verliefd op me geworden door die 1 keer dat ze me gezien heet(en niet eens IRL gepraat)). Toen werd ik jarig en hebben we d'r lekker lomp duidelijk gemaakt dat ik d'r niet moet. Hup, was ervan af.

Tot gister, ik liep rustig naar de voetbal en hoor ineens zo'n zeurstemmetje ''hoooi hiddeeeee!! :love: '' Ik keek en zag zo'n meisje van de voetbal en denk ''huh hoe weet die muts me naam''. Kijk ik nog eens goed wie d'r naast d'r staat, is het die fucking stalker... Dat wijf woonde godverdomme in Zaandam ofzo, wat had die in godsnaam daar op dat tijdstip te zoeken? :( Dus zegt ze zo ''Herken je me noog? :$ ''
''Uhhhh, ja... *snel weglopen doet*''

God ik HOOP ZO dat dit niet gaat betekenen dat ik nu weer een maand lang gestalkt word...

Jammer dat vriendinnen van je haar ook kennen. Anders zou ik wel weten wat ik zou doen;mocht ze niet al te lelijk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:20 

Hardtraxx Addict

nah vriendinnen van mij kennen haar niet hoor. Dat was gewoon zo'n meisje van de voetbalvereniging die ik nauwelijks ken. Mja ze bleef toen maar doorgaan met d'r gezeik. Ging ze ook allemaal andere vriendinnetjes van dr aan me introduceren via msn :') Zat ik opgescheept met een lading skanks. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Hooikoorts :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:28 

Hardtraxx Addict

Nog zoiets... Ik liep vanavond door Zaandam om wat kleren te kopen, komen er twee volslagen idioten naar me toe met éénofandere flyer en of ik pasen ken. Ja tuurlijk. Of ik geloof? Nee.

Gaan ze me godverdomme even lopen wijsmaken dat ik maar moet geloven omdat er ''bewijs'' is(jezus dus). Mja ze kwamen écht met ijzersterke argumenten en ik ga nu zeker gelovig doen!

-Men weet niet wanneer ik doodga. Misschien ga ik op de terugweg wel dood door een aanrijding(kzag ook niet at daar relevant aan was)
-Zeggen god bestaat niet is als zeggen ''Belgen bestaan niet''(ik zeg uhh wut? belgen zijn bewijs voor god niet jwz) komen ze weer... ''Jaaa god bestaat ook. Er is bewijs. Er is iemand geweest die ging dood en naar het dodenrijk en toen kwam hij weer terug op aarde > jezus''(wát een bewijs. Zeker weten het resultaat van hoogstaand wetenschappelijk onderzoek) ''en jezus nodigt jou uit op deze bijeenkomst*naar flyer wijst*''
Ben maar weggelopen, wat een volslagen debielen. Laat mij godverdomme lekker zelf weten waar ik in geloof en val me daar zéker niet mee lastig in mn vrije tijd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:41 

hidde schreef:
Nog zoiets... Ik liep vanavond door Zaandam om wat kleren te kopen, komen er twee volslagen idioten naar me toe met éénofandere flyer en of ik pasen ken. Ja tuurlijk. Of ik geloof? Nee.

Gaan ze me godverdomme even lopen wijsmaken dat ik maar moet geloven omdat er ''bewijs'' is(jezus dus). Mja ze kwamen écht met ijzersterke argumenten en ik ga nu zeker gelovig doen!

-Men weet niet wanneer ik doodga. Misschien ga ik op de terugweg wel dood door een aanrijding(kzag ook niet at daar relevant aan was)
-Zeggen god bestaat niet is als zeggen ''Belgen bestaan niet''(ik zeg uhh wut? belgen zijn bewijs voor god niet jwz) komen ze weer... ''Jaaa god bestaat ook. Er is bewijs. Er is iemand geweest die ging dood en naar het dodenrijk en toen kwam hij weer terug op aarde > jezus''(wát een bewijs. Zeker weten het resultaat van hoogstaand wetenschappelijk onderzoek) ''en jezus nodigt jou uit op deze bijeenkomst*naar flyer wijst*''
Ben maar weggelopen, wat een volslagen debielen. Laat mij godverdomme lekker zelf weten waar ik in geloof en val me daar zéker niet mee lastig in mn vrije tijd. >.<

jehova`s getuigen. ze mogen geen bloedworst. is niet rein. vraag of ze ook zo`n zin hebben in bloedworst. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:42 

Ik kan me uren vermaken met dat Christentuig :lol: :lol: :lol:
Als je chaggie bent omdat het feest is afgelopen, loop je ff naar de Jezusbus en ik kan met een glimlach naar huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

ik ben goed in zulk soort argumenten had je met mij gelopen had ik ze helemaal stil geluld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:43 

0316Meisjj schreef:

Welkom op Hardtraxx.. Je zal niet de eerste zijn die zo weggejaagd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:44 

moeten wachten op die spamzooi van google chrome aan de onderkant. :mad:
ik wil niet van browser veranderen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
0316Meisjj schreef:

U mad? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Ik doe niet eens moeite om serieus tegen ze in te gaan. Ze geloven toch veel te diep in hun sprookjes. Ik weet wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Ik doe niet eens moeite om serieus tegen ze in te gaan. Ze geloven toch veel te diep in hun sprookjes. Ik weet wel beter.

ik heb niks tegen geloven. geloof wat je wilt, maar ga anderen er niet mee lastig vallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:48 

RAW-vizion schreef:
Almighty schreef:
0316Meisjj schreef:

U mad? :P

Nee, maar om elke keer hetzelfde geintje uit te halen is ook triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

0316Meisjj schreef:

volgens mij vind je die aandacht allemaal zo erg nog niet, of zie ik dat nou fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ik net een jointje wou draaien en erachter kwam dat ik geen lange floei meer heb en dat de winkel dicht is en dat ik nu geen nieuwe kan kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:08 

Intervention schreef:
Ik net een jointje wou draaien en erachter kwam dat ik geen lange floei meer heb en dat de winkel dicht is en dat ik nu geen nieuwe kan kopen :P

Gebruik 2 vloeitjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Intervention schreef:

Gebruik 2 vloeitjes :P

Nee das niet lekker tenzij het rizzla,blauw is :P
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic